2013/11/22

6 ulubionych piosenek


Witajcie! Dzisiaj wymarzony piątek i weekendu początek. Tydzień minął dość szybko i nie był zbyt pracowity. Przede mną dużo sprawdzianów i kartkówek. Koniec listopada i początek grudnia kompletnie zawalony :( Oprócz tego trzeba za lekturę się zabrać i przeczytać a ja do książek taka bardzo chętna nie jestem...

Dzisiaj doszedł do nas nowy kolega. Wcześniej był w klasie turystycznej a teraz przeszedł do nas- do przyrodniczej.Jest ode mnie rok starszy (raz nie zdał). Przenieśli go, ponieważ były z nim różne problemy. Główny z nich to była jego pomoc w kradzieży pieniędzy jednemu z kolegów. Ma być rozpatrywana sprawa sądowa, policja itp. Każdy z nas zadaje sobie to pytanie: Dlaczego akurat do nas? Przecież jest wiele innych klas. Oprócz tego pije, pali, przeklina chociaż dopiero dzisiaj się o tym dowiedziałam. Gadałam z nim kilka razy i wydawał się nawet fajny ale dzisiaj poznałam go bliżej. I w cale się z tego nie cieszę. Ciekawe jak to z nim będzie...Mówił że w naszej klasie to same lamusy. W tym akurat się z nim zgadzam bo nie cieszę się z tej klasy.
W dzisiejszym poście przedstawię Wam kilka piosenek które aktualnie mi się podobają :) Do każdego utworu dodam krótki opis z czym lub z kim kojarzy mi się ta piosenka i jakie uczucia towarzyszą przy jej słuchaniu. Na koniec dodam kilka moich "modowych inspiracji"

Ten utwór kojarzy mi się przede wszystkim z końcem wakacji. Jest jakiś taki dziwny, smutny, ale nie mam do niego wyjątkowych uczuć mimo to bardzo mi się podoba.

  Lemon to jeden z moich ulubionych zespołów. Niestety nie znalazłam teledysku ale macie go tutaj jest po prostu zarąbisty <3  http://www.youtube.com/watch?v=WderG_DxTvo Tak jak poprzednia piosenka tak samo jak ta kojarzy mi się z końcem wakacji i nie mam do tego wyjątkowych uczuć.
Tałi to mój ulubiony raper <3 po prostu go kocham, ma fajne teksty i dobrą muzykę oprócz tego strasznie podoba mi się jego głos. Ta piosenka kojarzy mi się z wczesną jesienią...Z codziennie wylewanymi łzami, myślami tylko o jednej osobie...tęsknocie...Na pewno każdy z nas ma takie dni kryzysu kiedy nie wie co ze sobą zrobić i wie jak to jest. Jeśli ktoś nie miał to mu tego nie życzę, bo naprawdę to nie jest wspaniały czas. Na szczęście teraz już jest o wiele lepiej i dobrze że mam tą osobą po prostu w dupie coraz głębiej i jestem z tego dumna!
 Kolejna piosenka Lemon. Ta tym razem kojarzy mi się z majówką i wypadem na mazury <3 Było wspaniale, tęsknie bardzo za mazurami ale być może, że wybiorę się jeszcze w tym roku. Bardzo lubię słuchać tej piosenki po ciemku.
Ta piosenka kojarzy mi się...tak dokładnie to nie wiem z czym...chyba z koloniami i z charakterem mojej koleżanki. Ona jej słuchała. Kiedy słucham tej piosenki o dziwo nie płaczę i się nie smucę. Czuję się taka silna i szczęśliwa.
Na koniec moja ulubiona piosenka. O niej się trochę rozpiszę. Kojarzy mi się z koloniami i z moją byłą przyjaciółką, która mnie wystawiła. Nie będę się tak o niej rozpisywać bo chyba bym nad tym dwie godziny siedziała. No ale kojarzy mi się z nią. I za nią tak cały czas tęsknię chociaż już teraz mniej. Ta piosenka przypomina mi też chłopaka z koloni w którym się zakochałam...Niestety prawdopodobnie już nigdy go nie zobaczę bo mieszka jakieś 400 km ode mnie. Ta moja niby przyjaciółka właśnie słuchała tej piosenki i wg dzięki niej pokochałam rap. Dużo chwil kojarzy mi się z tym utworem i z tą osobą. I szkoda że czasu nie można cofnąć i naprawić.
Przy tej piosence często płaczę słuchając jej przed snem. Mimo że kolonie były w lipcu ja nadal czuję ścisk w gardle słuchając tej piosenki. Te chwile z koloni czasem śnią mi się w nocy, że jednak jest inaczej niż jest...:(

KONKURS!
Na najlepszą piosenkę. Wpisz w komentarzu pod tym postem tytuł piosenki która najbardziej przypadła Ci do gustu. Piosenka z największa ilością głosów wygrywa. I zostanie ogłoszona w najbliższym czasie. Oprócz tego oficjalnie przedstawię blogi, które wzięły udział w konkursie.


Teraz dodam kilka inspiracji na sezon jesienno-zimowy. Są to inspiracje czyli rzeczy które mi się podobają lecz nie wszystkie są w moim stylu i nie wszystko bym założyła, ale większość tak :)
                                   botki z ćwiekami CCC


                                                   buty Emu miłe i ciepłe
                                            norweskie wzory niezastąpione w zimie, ciepły i miły sweter
                                                                     Japan Style 
                                                    czapka House <3 będzie pasowała do moich ręakwiczek
   

18 komentarzy:

  1. fajny blog .
    co powiesz na wzajemną obserwacje ???

    OdpowiedzUsuń
  2. muzyki takie nie slucham ale te inspiracje mi sie bardzo podobaja :3 te skarpety szczegolnie, takie grube, idealne dla mnie bo j a akurat jestem okropnym zzmarzluchem :D a buty juz mam podobne i tak XD

    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super są te piosenki ;)
    http://fotografia-cytrus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. inspiracje mega;-)
    co powiesz na wzajemną obserwację ? ;>
    http://camode.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam te piosenki a inspiracje cudne ♥
    http://alekssandrasssss.blogspot.com
    klikniesz u mnie w banner sheinshide? :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje
    http://modowyfreestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Noo, nie ma to jak piątek. Kocham ostanią nutke ;3
    A ja chcę takie skarpetki! :D Obserwuję, liczę na to samo :)

    http://ro-ch-44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Tali <3 Kocham go za : Tulić Cię .. :3
    John jest ze mną zawsze na poprawę humoru ^^
    Masz dobry gust muzyczny ^^
    Oczywiście obserwuję i zapraszam od mnie : http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/
    Zachęcam do obserwowania i komentowania ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre piosenki:)

    Pytałaś u mnie czy obserwujemy-pewnie,ja już teraz ty;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę , że mamy taki sam gust muzyczny :)
    obserwacja za obserwację ? slodkieslodkieczary.blogspot.com
    będzie mi miło jakbyś polubiła : https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję! Zostałas nominowana do Libster Award! Więcej informacji u mnie na blogu.

    http://ro-ch-44.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam niektóre piosenki i ich słucham, u mnie teraz w głośnikach ciągle leci Donatan- My słowianie :)
    Zapraszam do siebie, będę bardzo wdzięczna za wszelkie komentarze i obserwację!
    klarexx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej moje rękawiczki . >.<"
    Fajne piosenki . :D

    mashihimenagase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję:) rękawiczki też chciałam takie kupić ale w końcu zdecydowałam się na takie w gwiazdki- tak jak ta czapka^^

      Usuń
  14. Helo :D Bardzo fajny, szczery blog :D Znam wielu ludzi, którzy wklejają na bloga zdjęcia jakiś ubrań, których w życiu by nie założyli, a piszą, że je kochają, więc... Super :D Obserwuję, liczę na rewanżyk :*

    OdpowiedzUsuń
  15. czapka i sweterek piękne <3
    połowe piosenek znam i lubię :D
    obserujemy? :)
    http://al4ve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Lovely woolen collections!!
    Nice post dear!!............:)

    thanks for sharing!!

    similar stuffs!~!~!
    http://www.jollychic.com/?a_aid=SIRIUSIT

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥