2013/11/10

Fakty


Jak ten czas szybko leci...został tylko jeden dzień wolnego i znowu szkoła ;___; Dzisiejszy dzień minął jako tako, nauka, lekcje, kościół, zakupy...codzienność. Jutro przyjeżdża do mnie wujek i mój ukochany brat <3 więc dom trzeba było też ogarnąć zwłaszcza, że remont mamy.
Pogoda mnie dobija wczoraj miałam zamiar wyjść na świeże powietrze a lał deszcz, z kolei dzisiaj słońce wyszło dopiero pod koniec dnia. Ale co ja oczekuję jak mamy listopad-najbardziej ponury miesiąc :( Nie mogę się już doczekać lata i wakacji <3
Dzisiaj dodaję wam fakty o mnie :D Od tych najzwyklejszych po te najciekawsze. Mam nadzieję że mnie trochę poznacie.  Oprócz tego napiszę o zainteresowaniach i to co lubię oraz czego nie lubię. Zapraszam.


Fakty
  1. Mam na imię Karolina
  2. Na nazwisko Jankowska
  3. Mam 13 lat
  4. Chodzę do 1 gimnazjum
  5. Moja klasa to 1c
  6. W mojej klasie jest 27 osób
  7. Imiona moich przyjaciółek to: Ola, Marta, Natalia
  8. Mam 18- letniego brata
  9. Nienawidzę go
  10. Mieszkam na mazowszu
  11. Nie mam chłopaka
  12. Jestem forever alone
  13. Mam psa
  14. Który nazywa się Saga
  15. Pierwszą stroną na którą wchodzę po włączeniu komputera jest facebook
  16. Gdy piszę ten punkt jest 21:13
  17. Gdy wysuszę włosy sterczą mi one na 0,5 metra
  18. Lubię żelki i chipsy
  19. Lubię kolor zielony, ale nie lubię ubrań w tym kolorze
  20. Moje ulubione słowo to aha
  21. Mam teraz białe skarpetki
  22. Lubię siatkówkę ale nie umiem w nią grać tak samo jest z piłką nożną
  23. Mam brązowe oczy i włosy
  24. Mój ulubiony gatunek muzyki to pop
  25. i rap
  26. Chcę być ładna i mądra
  27. Jestem gruba i nie mam zamiaru się odchudząć
  28. Pisząc ten punkt ważę 99,99 kg
  29. Teraz ważę już 100 kg
  30. Ile ważę teraz?
  31. Moje ulubione zwierzę to delfin
  32. Jest mi teraz okropnie gorąco
  33. Moja ulubiona pora roku to lato
  34. Urodziłam się 23 maja 2000 roku
  35. Mój telefon to HTC jakiś tam
  36. Jutro przyjeżdża do mnie wujek i brat
  37. W przyszłości chcę zamieszkać na mazurach obok Ełku
  38. Lubię jeździć na rowerze
  39. I gotować
  40. I rysować oraz słuchać muzyki i śpiewać
  41. Chcę nauczyć się jeździć na desce
  42. Nie mam aska i jestem dumna z tego
  43. Ale sobie założę
  44. To znaczy mam ale mam wyłączone konto
  45. Nie wiem co napisać
  46. Chyba że 
  47. Tęsknię za moim chłopakiem który jest 400 km z tąd
  48. A to jednak mam chłopaka!
  49. Ale nie mogę go zobaczyć ;(
  50. Mój ulubiony przedmiot w szkole to muzyka
  51. Nie przeklinam i dobrze mi z tym
  52. Nie lubię fałszywych ludzi
  53. Lubię ludzi którzy lubią mnie
  54. Nikt mnie nie zna, nikt mnie nie lubi żyję sama w tym durnym świecie
  55. Często kłócę się z mamą
  56. Już zapomniałam po co to piszę
  57. Moja przyjaciółka olała mnie 3 miesiące temu i nadal o niej myślę 
  58. W dupie z nią!
  59. Już kończę...
  60. Dzięki że to przeczytaliście! <3
A wczoraj oglądałam sobie blogi i znalazłam przepis na czekoladowe ciasto w 5 minut, robiłam i wyszło nawet dobre :D



 Dlatego radzę składniki włożyć do głębokiego naczynia :D A oto składniki:
  • 4 łyżki mąki
  • 4 łyżki cukru
  • 2 łyżki kakao
  • 1 jajko
  • 3 łyżki mleka
  • 3 łyżki oleju
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
Następnie wstawiamy do mikrofalówki (wcześniej dokładnie mieszamy) na najwyższą moc na około 3 minuty. Wychodzi taki szybki murzynek :D
Chciałabym jeszcze wszystkim serdecznie podziękować za wszystkie wyświetlenia i komentarze :)
Jutro postaram się dodać swój outfit więc zapraszam ;)

 Wiecznie.





 DOKŁADNIE.

9 komentarzy:

  1. Chodzisz do 1c i jest 27 osób? Duużo!

    livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. w podstawówce miałam tylko 21 osób więc też muszę się przyzyczaić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie widzę nic złego w byciu singlem, więc dopisuję się do ostatniego obrazka ;)
    Świetny blog, Pozdrawiam

    http://hermionegrangerstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniały blog! jesteś świetną osobą! obserwujemy? zaobserwuj, a ja zrewanżuję się w 100%. bejbeli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Punkty 11, 22, 26 i 52 mam tak samo :D Jak dla mnie lista była trochę chaotyczna, ale kwestia gustu i podejścia do tematu :D
    Pozdrawiam ♥

    http://szukajac-perfekcji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chodziłam do 1c ale się przepisałam bo było tam aż 30 osób i same gimbusy XD
    Ciekawie, zabawnie piszesz, miło się czyta ;)

    http://ichmagfotografieren.blogspot.com/
    http://monomentume.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, też nie mam aska :D
    Chętnie dodaję Cię do obserwowanych Kochana! ♥

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥