2013/11/18

Liebster Blog Awards


Liebster blog awards ma na celu rozpowszechnienie ciekawych blogów z małą ilością obserwatorów. Zadaje się ludziom 11 pytań i samemu trzeba na nie odpowiedzieć.
Do Liebster blog award zostałam nominowana przez Sabrinę z blogu   http://sabrinasblogs.blogspot.com/ . Niby taka mała rzecz, a jednak daje dużo radości:). Cieszę się że ktoś uważa mój blog za ciekawy.



A oto pytania na które muszę odpowiedzieć:

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
Tak dokładnie to nie wiem. Chciałam zacząć się dzielić różnymi informacjami i zdjęciami, aby ktoś mnie zauważył. Żebym była kimś więcej niż zwykłą osobą bez żadnych ambicji.

2. Jak długo prowadzisz już swojego bloga? 
Tydzień i dwa dni, coś około tego.

3. Co jest dla Ciebie w życiu najważniejsze?
Bóg, miłość, rodzina i przyjaciele oraz pieniądze. Niestety to prawda, ale w dzisiejszych czasach człowiek bez pieniędzy jest tak naprawdę nikim. Smutne, ale prawdziwe.

4. Co chcesz osiągnąć za pomocą bloga?
Nie wiem czy chcę coś osiągnąć. Tak naprawdę to blog jest tylko dla moich satysfakcji. Oczywiście marzę o rozpowszechnionym blogu, ale teraz to czarno to widzę. Wystarczy mi taki zwyczajny blog, który czyta kilkadziesiąt osób.

5. Jakie jest Twoje marzenie?
Zostać piosenkarką. I pewnie wiele osób pomyśli sobie "ta no dziecko wymyśliło sobie, że chce zostać piosenkarką tak jak Hanna Montana" i jak tak pomyślisz to znaczy że nie wiesz co to są marzenia. Ja sobie tego nie wymyśliłam lecz naprawdę myślę że śpiewam dość ładnie i interesuję się tym- po prostu to kocham. Oprócz tego to chcę być szczęśliwa.

6. Ile masz lat?
13

7. Jakiej muzyki słuchasz na co dzień?
Pop i Rap

8. Czy lubisz uprawiać sport?
Ogólnie to tak, ale to zależy jaki i w jakim momencie. Czasem mi się po prostu nie chce.

9. Czy masz jakieś zdolności artystyczne?
Tak jak już wspomniałam to śpiewanie. Oprócz tego to zdolności plastyczne. Tylko wycinanie mi nie wychodzi :(

10. Jaka liczba obserwatorów by Cię zadowoliła?
Hmm.. Trudno to określić. Wolę, aby dużo osób czytało mojego bloga i pisało szczere komentarze niż mieć dużo obserwatorów, którzy nawet na niego nie wchodzą... Myślę, że około 100.


11. Kim chciałbyś zostać w przyszłości?
Piosenkarką, "zawodową" blogerką lub dentystką. Mogę też pracować w przedszkolu, bo lubię dzieci :)
A oto pytania do nominowanych (pod spodem):
1.Dlaczego założyłaś  bloga?
2.Co chcesz osiągnąć dzięki blogowi? 
3.Od kiedy masz bloga?
4.Co jest dla Ciebie inspiracją w pisaniu postów?
5.Ile masz lat?
6.Gdzie chciałabyś zamieszkać w przyszłości?
7.Twoje największe marzenie?
8.Kim chcesz zostać w przyszłości?
9.Co byś chciała w Sobie zmienić?
10.Lubisz słodycze?
11.Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?

Nominuję:
http://wszystkiemojemysli.blogspot.com/
http://niezwykledziewczynyy.blogspot.com/

Przykro mi że tylko 2 blogi, ale więcej nie mogłam znaleźć :(



Bluzka: Allegro

14 komentarzy:

  1. ciekawe odpowiedzi :) z blogiem i obserwatorami mam podobnie jak ty :)

    obserwujemy?
    adelerys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna koszulka , świetny blog i miło się czyta
    Zaobserwujesz? : slodkieslodkieczary.blogspot.com
    Polubisz ?: https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts
    odwdzięczę się <3

    OdpowiedzUsuń
  3. szczerze ? To ja też ciebie bym nominowała do tego ;)
    miło się czyta twojego bloga OBSERWUJĘ i liczę na to SAMO

    millie-milllie.blogspot.com/
    millie-milllie.blogspot.com/
    +pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się z tobą w kwestii pieniędzy, teraz to się bez nich nie przeżyje :\
    Gratuluję tego, że zostałaś nominowana ♥
    Pozdrawiam i obserwuję
    Może mogłabyś poklikać w baner Sheinside na moim blogu ? To dla mnie ważne...
    http://smoothie-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post oraz ładny blog ! :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ? :) ( napisz u mnie )
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulujemy nominacji!!!
    pozdrawiamy!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję nominacji. ;> Ja też lubię śpiewać, aczkolwiek Mi to nie wychodzi. Tzn. nie mam daru i śpiewam sobie "po swojemu" XD Ciekawe odpowiedzi. Jesteś miłą i sympatyczną osóbką :)

    duchaa99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog! I ładny wygląd :D

    Może obserwacja? Jeśli tak to napisz u mnie na blogu :p

    darudarusa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje nominacji :)
    Super odpowiedzi
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. czytam te komentarze i pod nosem gadam sb dziękuję, dzieki :) więc teraz to piszę DZIĘKUJĘ <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Pytałaś czy obserwujemy ;)
    Ja już teraz twoja kolej:)

    http://vogue-agata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥