2013/11/09

Początek zawsze trudny...


Otóż...em...cześć! Jestem Karolina mam 13 lat, chodzę do pierwszej gimnazjum. Mieszkam na Mazowszu i chcę zacząć prowadzić bloga. Wcześniej prowadziłam bloga o moim psie na razie zawiesiłam i może kiedyś do niego wrócę jak więcej osób będzie go czytać. Blog będzie praktycznie o wszystkim.
I gówno mnie to obchodzi że to kolejny blog z życia nastolatki. Niby tematy są takie same, a jednak inne, każdy może to zrobić ciekawie, inaczej. Na blogu głównie będą pojawiały się posty o:
  • modzie
  • kosmetykach i urodzie
  • muzyce
  • zainteresowaniach
  • problemach
  • cytatach
  • ciekawostkach, itp.
 Zapraszam do czytania ;) Myślę, że blog was zaciekawi będzie dla was inspiracją.
Dodają wam moje zdjęcie na szczęście z daleka i dużo na nim nie widać, ale jest.

Od niedawna interesuję się modą i będę zamieszczać swoje inspiracje i outfity. Będzie też dużo zdjęć, ale nie tylko na których jestem. Jeszcze raz zapraszam :D Obserwacje mile widziane zawsze się odwdzięczam :))

7 komentarzy:

  1. zapowiada się super ;)
    też niedawno zaczęłam napisałam dopiero drugą notkę :D
    buziaki ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Spoczko :] Ciekawie, pozdrawiam
    odrzuconychlopak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczerość "gówno mnie to obchodzi..." XD
    Zapowiada się ciekawie, więc na pewno jeszcze tu wpadnę.

    monomentume.blogspot.com/
    ichmagfotografieren.blogspot.com/
    może któryś z tych blogów ci się spodoba ;D

    ps.śliczne tło ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe blogi szczególnie ten ze zdjęciami ;) interesuję się również fotografią i robie codziennie jakieś zdjęcia więc na blogu na pewno one się pojawią :)

      Usuń
  4. Ciekawie się zapowiada. Szczerość też jest xd
    Fajna stylówka na zdjęciu. Widać, że się modą interesujesz.
    Pisz kolejne posty, czekamy !
    just--art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Blog zapowiada się ciekawie :)
    Rozkręcisz się! :)

    www.panitruskaffeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥