2013/11/11

Summer outfit


Dzisiaj dodaję swój pierwszy outfit. Myślę, że wam się spodoba. Zdjęcia były robione już dawno, w czasie wakacji, pewnego, słonecznego i upalnego dnia na balkonie ;) Przykro mi, że tak ich mało, ale te dwa są najładniejsze. Jedno z nich to moje buciki <3 ,a drugie to ja +moja morda w gratisie :D
Dzisiejszy dzień minął cudownie chociaż szybko, w końcu było słonecznie i zdążyłam pojeździć rowerem po okolicznych ulicach.
Był to ostatni dzień długiego weekendu i niestety jutro trzeba iść do szkoły :( Muszę jednak przyznać, że cieszę się z powrotu, ponieważ stęskniłam się za moimi przyjaciółmi <3 Nie będzie to raczej łatwy tydzień, bo mam dwa sprawdziany. Jeden z matematyki a drugi z polskiego. Oprócz tego muszę poprawić kartkówkę z dodatkowego angielskiego. Mam nadzieję, że wśród napiętych dni znajdę trochę czasu by zajrzeć na bloga :)
Właśnie się skapnęłam, że piszę pochyłą czcionką :D Naprawdę mam skapa :D
Zostawiam wam ze zdjęciami i z opisami. Życzę dobrej nocy ;*





Bluza: House
Spodenki: Bez nazwy
Czapka: Allegro
Buty: Nike

 Wiem, że zapewne każdy zna tą piosenkę i jest stara, ale dodaję bo coś mnie na to wzięło :)

9 komentarzy:

  1. Fajny blog :D
    Zdj super :)
    Pozdrawiam + obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie kupiłaś buty? ;3
    Fajny blog ale słabo widać ciuchy ;/
    Jestem ślepa czy nie dałaś opcji obserwowania bloga bezpośrednio? O.o

    http://ichmagfotografieren.blogspot.com/
    http://monomentume.blogspot.com/
    może któryś Ci się spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem że nie dałam ;_; i wiem że ciuchy słabo widać, ale te zdjęcia są chyba najładniejsze

      Usuń
  3. Ladny blog! obserwuje! :)
    http://madmouiselle.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pytalas czy zaobserwuje wiec tak xd
    juz xd
    nata-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super posty , oczywiście obserwuje i
    Liczę na rewanż
    sheinshide.blogspot.com :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komentarz :)
    Ja już teraz ty :)

    http://mindelsewhereee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję wszystkim :) już się odwdzięczyłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczne to pierwsze zdjęcie :3 i słodkie (smutne) są te zdjęcia pod koniec posta.. :( Świetny blog, oczywiście obserwuję i liczę na to samo. :)
    szarokolorowajula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥