2014/05/24

Kim jestem?

Heii !

Wczoraj były moje czternaste urodziny. Nie spędziłam tego dnia jakoś wyjątkowo, sama nie wiem czemu. Poszłam tylko z kilkoma dziewczynami z mojej obecnej klasy na pizzę, a potem na miasto, byłam wykończona, więc nie miejcie mi za złe, że post nie pojawił się wczoraj.
Tak, jak obiecywałam jakiś czas temu dzisiaj miał być ten wyjątkowy post właśnie z tego dnia. Pomyślałam, że napiszę coś o sobie, ponieważ większość osób, które czytają mojego bloga nic o mnie nie wie. Więc napiszę o tym, co lubię, czego nie lubię,czym się interesuję, co toleruję, czego nie toleruję. Może w najbliższym czasie zrobię jakiś tag, ale to jeszcze pomyślimy :))
Jestem Karolina. Urodziłam się 23.05.2000 roku. Mieszkam w małym, podwarszawskim miasteczku. Mam starszego brata, oraz psa o imieniu Saga. Interesuję się wieloma rzeczami, ale najbardziej śpiewem, muzyką, blogowaniem, fotografią, modą, plastyką i gotowaniem, od niedawna dekoracją wnętrz i zdrowym trybem życia. Oprócz szkoły mam jeszcze mnóstwo dodatkowych zajęć, szkołę muzyczną (do której chodzę właściwie codziennie) i angielski. W szkole muzycznej moim głównym przedmiotem jest śpiew-jest to jak powietrze, nałóg, śpiewam zawsze i wszędzie.
Sama mogę powiedzieć, że jestem odpowiedzialna i w miarę punktualna. Ambitna, dążąca do celu, otwarta, ale nieśmiała. Nie umiem zawierać nowych znajomości, zrobić pierwszego kroku. Trudno mi się przemóc i powiedzieć pierwsza "cześć". Nie umiem udzielać się w życiu społecznym, np szkoły. Mało osób mnie zna.
Nie lubię ludzi fałszywych, nieodpowiedzialnych, zapominalskich, wywyższających się, niekulturalnych, niepoważnych. Przez bloga stałam się lepszą osobą, szczególnie bardziej tolerancyjną. Toleruję więcej zachowań niż wcześniej. Stałam się inna niż wcześniej. Inaczej się ubieram, mam inny charakter, inną rutynę, inne ambicje, zainteresowania.
Nie mam konkretnego stylu ubierania się. Już jakiś czas temu polubiłam styl skate (?) właściwie to jest taki mieszany styl skate, niekonkretny. Może ze 2-3 miesiące temu spodobał mi się styl bardziej dziewczęcy, luźny, coś w stylu Mery z Mery&Blue :) Jeśli chodzi o muzykę to bardzo lubię słuchać rapu i popu oraz muzykę klasyczną.
Mam mnóstwo ulubionych blogów, które możecie znaleźć w zakładce "czytam" i te blogi są dla mnie inspiracją, a autorki ich moimi idolkami. Jeśli chodzi o śpiew to nie mam konkretnego idola/idolki, ale wydaje mi się, że jest nią Connie Talbot- bardzo ją lubię ma piękny głos i cudowną osobowość. Druga, niedawno poznana to Marta Bijan z XFactor, mam nadzieję, że wygra-trzymam za nią kciuki.
Myślę, że to by było na tyle, jeśli chcecie się o coś zapytać to śmiało piszcie w komentarzu.

                                                                           Nie ma to jak selfie w piżamce, haha :DASK
Co myślicie o recenzji Tangle Teezer?

29 komentarzy:

  1. Ooo dostałaś najlepszą szczotkę na swiecie
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, no i wszystkiego najlepszego!
      dziamonablog.blogspot.com

      Usuń
  2. Wszystkiego co najlepsze ! :) Chyba każdy się zmienia przez prowadzenie bloga .. :)
    Serdecznie zapraszam do mnie :

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego naj naj
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego :)

    http://bialy-krzyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Też cięzko zawierać mi nowe znajomości, więc mam nie wiele znajomych.. Wszystkiego najlepszego :)

    Mój blog <-- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. najlepszego ;)
    śliczen zdjęcie ostanie ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego <3 !
    Dzięki takim postom jak ten, można poznawać siebie nawzajem i to jest fajnee ; )

    Obserwuję ;>
    lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego najlepszego !
    Uwielbiam takie posty. :D
    Ja kiedyś byłam nieśmiała ,z czasem się to zmieniło. :)
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post , można wiele się o tobie dowiedzieć : ) .
    + Zapraszam do siebie : lublins.blogspot.com . Pozdrawiam i życzę miłego dnia !

    OdpowiedzUsuń
  10. Też trzymam kciuki za Martę Bijan :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też trzymam kciuki za Martę Bijan :>
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Całkiem sporo się o Tobie dowiedziałam :D
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, ciekawy post. Bardzo podoba mi się wygląd bloga !

    Obserwujemy? Daj mi znać :*
    juleque.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne prezenciki, chętnie zobaczę recenzję :)

    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. Chociaż życzenia trochę spóźnione to życzę spełnienia marzeń ♥
    Z chęcią bym przeczytała recenzje TT, wczoraj właśnie kupiłam identyczną (:

    luvkarolajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog :), życzę wszystkiego najlepszego!!!
    Serdecznie zapraszam też do siebie

    http://czekoladowepoddasze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam złoty kompakcik i jestem zachwycona tą szczotką, TT najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja sobie chyba kupie tą szczotkę ;))) i mam tą pomadkę baby lips :)) Jeśli zaobserwujesz naszego bloga to my się odwdzięczymy na 100%

    U nas nowy post - może wpadniesz do nas i skomentujesz

    miki-and-nessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Właśnie na tą szczotkę już drugi raz się natykam na blogu, a BL miętową muszę mieć! :)
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę fajne prezenty, sama byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Spóźnione, ale ważne że są. Wszystkiego Naj! Także mam w planach kupić sobie TangleTeezer. Tyle osób go poleca!
    Zauważyłam, że masz BabyLips :) Ja preferuję Carmex ale jak to woli. Carmex życiem Carmex tlenem. hahha!
    www.teenage-dreams-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzystkiego najlepszego (troszeczkę spóźnione )
    Ta szczotka jest najlepsze :3
    zapraszam
    klaudiaandclauudia.blogspot.com
    obserwujemy ? odp u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. 100 lat najszczersze w zdrowiu, szczęściu, radości !!!! A ja miałam wczoraj urodziny :)

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Chce właśnie sobie kupić tą szczotkę daj znać czy jest warta takiej ceny. I jakie masz odczucia co do niej. :) Czekam
    www.kawalekomnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Też mam pomatkę z baby lips tylko że rożową jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spóźnionego wszystkiego najlepszego :D

    http://tinaa-tinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥