2014/06/27

summer tag

Przepraszam, że w tygodniu post się nie pojawił. Mimo ostatniego tygodnia w szkole miałam dużo na głowie. Załatwianie wszystkich spraw, szukanie nauczycieli, dopinanie wszystko na ostatni guzik.. Ale oficjalnie mamy już wakacje ! Czas odpoczynku, relaksu, całe 2 miesiące- i tak wiem, że szybko to zleci, ale nie mieści mi się to w głowie, że całe 2 miesiące będą wolne od szkoły, od kartkówek, sprawdzianów, chociaż i tak na początek roku nauczyciele zapowiedzieli pierwsze sprawdziany, ale nie zamierzam się uczyć. Wakacje to czas odpoczynku, więc chcę odpocząć, a nie siedzieć nad książkami. Tak jak pisałam w postanowieniach, nie chcę wakacji spędzić przy komputerze, więc miej więcej mam już zaplanowany czas. Posty myślę, że będą  razy w tygodniu, czasem może 3, do końca jeszcze nie wiem.

Związku z tym, że dzisiaj był koniec roku szkolnego, postanowiłam, że zrobię tag i będzie to wakacyjny tag. Odpowiem na 10 pytań związanych z wakacjami. Dawno nie było żadnego tagu ( czyt. nigdy ) więc pomyślałam, że najwyższy czas coś zrobić, a pytania bardzo mi się spodobały.

1. Jakie są twoje ulubione lody ?
 Odp: Ja lubię dużo lodów, nie zależnie czy kręcone czy w gałkach, ze smakami jest podobnie, ale ostatnio polubiłam miętowe.
2. Twój ulubiony owoc ?..
Odp: Jeśli chodzi o letnie owoce to arbuzy, maliny i borówki amerykańskie oraz jagody.
 3. Japonki, sandały ?..
Odp: Raczej nie chodzę, ani w tym, ani w tym, ale jak już to wybieram japonki, ponieważ według mnie są bardziej praktyczne. Nie mogę znaleźć żadnych sandałów dla siebie.
4. Jaki lubisz lakier na stopach ?
Odp: Każdy, raczej te co u rąk. Ostatnio spodobał mi się liliowy, jasno różowy, biały, czarny i miętowy.
 5. Preferujesz bikini czy strój jednoczęściowy ?.
Odp: Na plażę bikini, na basen strój jednoczęściowy.
 6. Jak lubisz się opalać ?
Odp: Jak już mam się opalać to leżąc na brzuchu. Nie lubię się opalać, ale lubię sobie leżeć, więc się raczej opalę.
 7. T-shirt czy Top ?
Odp: T-shirt
 8. Spodnie, krótkie spodenki czy spódniczka ?
 Odp: W spodniach raczej w lato nie chodzę, chyba, że jest chłodno. Wolę spodenki, bo spódniczek mam mało. Spodenki również są wygodniejsze i pasują do większości rzeczy.
9. Basen czy morze ?
Odp: Morze, ale na basenie czuję się bezpieczniej niż w morzu :)
 10. Jak chcesz spędzić te lato/ wakacje ?..
Odp: Chcę przede wszystkim zrealizować moje plany, które miałam już dawno. Spotkać się z przyjaciółmi, pomyśleć o blogu, DIY, gotowanie i nie siedzieć przy komputerze. Mam nadzieję, że mi się to uda- trzymajcie za mnie kciuki ! :) A Wy jak je chcecie spędzić?

Oczywiście Wy możecie zrobić taki tag na swoim blogu ( już się nie pytajcie xd ) i koniecznie dajcie link kiedy już zrobicie !
ASK
TUMBLR -jesli ktoś prowadzi podobne to niech da znać w komentarzu lub na asku :D 

29 komentarzy:

  1. Jeśli mogę to ja zrobię taki TAG! :)
    Jest naprawdę swietny!

    chevval.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. mniam ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny tag ;))
    ja też nie mam zamiaru siedzieć w wakacje przed komputerem :D
    śliczne zdjecia <3
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny TAG i bardzo fajne zdjecia :)
    Pozdrawiam i zcyzę udanych wakacji!
    dziamonablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie bawem go zrobię na blogu <3

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo świetny tag :) czy obrazisz się jeśli zrobię go na moim blogu ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny jest ten tag, może też taki zrobię niedługo ;)
    udanych wakacji! <3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, wracam z relacją z koncertu 30 Seconds to Mars :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha,ja jakoś wolę strój jednoczęściowy,bo w bikini czuję się tak jakoś "łyso" XD :D
    Fajne odpowiedzi,też od niedawna lubię lody miętowe,ale tylko gałki,nienawidzę lodów włoskich :3
    Ja wakacje spędzę trochę nad morzem a później w rodzinnych stronach,na wsi z przyjaciółmi <3 *-*

    wiska-faashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super tag, musiało być pyszne, aż ślinka cienkie :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki cudny szablon ♥

    zapraszam także do mnie(kliknij)

    Może wzajemna obserwacja? Jak się zgadzasz napisz w komentarzu u mnie ♥


    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł na post. Na kilka pytań odpowiedziałabym podobnie! :)
    Udanych wakacji!

    http://life-by-katiee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny tag, udanych wakacji! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fanie odpowiadasz i pytania mnie zaciekawiły.Czy omgłabym napisac tez takiego posat.Oczywiscie na[isze ze pomysł wziełam od Ciebie:)
    http://weronikaijejprzygody.blogspot.gr/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja planów a wakacje nie mam jeżeli chodzi o wyjazdy :)
    http://alicji-pasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Miło się czyta twojego bloga!
    ladygabon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie tagi, ciekawe odpowiedzi!
    Obserwuje i zapraszam cię na mojego bloga sarowe-blog.blogspot.com
    podoba się - zaobserwuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny blog ;* Będe tu wpadać częściej POZDRAWIAM♡♥

    ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡ ♡
    Kliknęłabyś w banner na moim blogu z CHOIES w bocznym pasku ?. Będę bardzo wdzięczna ,zrewanżuję się i wybiorę parę blogów ,które polecę w następnym poście ! . Zajmie ci to tylko 1 sekundę . Dziękuję♥

    Blog :♥ http://jugii.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się pierwsze zdjęcie. Fajne odpowiedzi :)

    http://gabby-inspirations.blogspot.com/ - klik

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny TAG, fajne zdjęcia :)

    ja-kontra-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. tak świetny tag ;D
    juliandjuliet.blogspot.com
    obs=obs

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny tag ;d
    http://kingandsylwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. nie wiem co to zz jedzenie ale wyglada tak pysznie że aż głodna sę zrobiłam xd :)
    rzadko widuję tagi na blogach wiec cieszę sie że na twój trafiłam :)

    NOWY BLOG O SERIALU PRETTY LITTLE LIARS ;D
    http://pll-poland.blogspot.com/

    OPOWIADANIA :D
    http://chwila-szczescia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny post czekam na kolejny
    udanych wakacji
    http://tiffani426.blogspot.com/

    obejrzałabyś któryś z moich filmików (gram na keyboard'zie) mój najnowszy:
    https://www.youtube.com/watch?v=tQaVloa0nd8

    OdpowiedzUsuń
  24. najlepsze są puncake'sy :D


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. strasznie spodobał mi się ten tag, miło się czyta
    fajnie odpowiadasz :)
    mmm pysznie to wygląda <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny jest ten TAG, ciekawe odpowiedzi :)
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  27. Zrobiłam już wcześniej :)
    http://sweetie-sweetiee.blogspot.com/2014/06/wakacyjny-tag-d.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajny tag ! :) ładne zdjęcia ;)
    Ja w wakacje nie mam żadnych planów. Pełen spontan. :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥