2014/07/27

kłamstwo

Hej !
Być może zauważyliście, ze na blogu nastąpiły drobne zmiany- zmienił się design (niewiele, lecz nagłówek jest inny), kilka postów zniknęło. Najpierw chciałam usunąć wszystkie i zacząć zupełnie od początku, ale coś mnie tchnęło i przejrzałam całego bloga. Wiele postów było moim zdaniem udanych, więc szkoda było mi je usuwać, dlatego zostały prawie wszystkie.
 Dzisiaj chciałabym Wam napisać coś o kłamstwie. Może zacznijmy od tego czym jest w ogóle kłamstwo. Jest to przeciwieństwo prawdy. Po co ludzie kłamią? To pytanie jest bardzo ogólne i nie ma jednej konkretnej odpowiedzi. Moim zdaniem ludzie kłamią najczęściej, aby uniknąć kary i konsekwencji za złe czyny. Ale dość często i tak wszystko wychodzi na jaw. Chociażby świadkowie mogą wszystko zdradzić danej osobie. Często służby miejskie rozpoczynają śledztwo. A potem co zostaje? Przeróżne konsekwencje- tak jak już pisałam. Nie lepiej było przyznać się od razu do winy, za kłamstwo się płaci. Ludzie często kłamią, żeby po prostu wyjść na tych "fajniejszych" i bogatszych. Np. rozmowa koleżanek: "Hej ! Co dziś robiłaś? Aaa byłam sobie z rodzicami na zakupach i kupiłam 3 pary nowych air- maxów, a potem byliśmy jeszcze w pizzeri a na koniec poszliśmy na basen. Rodzice wykupili wakacje na całe 2 miesiące w Hiszpanii, nie mogę się już doczekać !" Bardzo często spotykam się właśnie z takimi ludźmi. Przyznam się bez bicia, że ja też kiedyś tak robiłam, ale teraz się to zmieniło. Moim zdaniem takie zachowanie jest bezsensu. Bo i tak prawda często wychodzi na jaw.
Przypadków kłamstw z którymi się spotkałam jest bardzo dużo, ale ja wymieniłam te 2 z którymi spotykam się chyba najczęściej. Często zastanawiam się dlaczego ludzie kłamią, nie chcą przyznać się do popełnionego czynu, chociażby w sądzie. Później konsekwencje są większe niż by były normalnie. Nie wiem, może jestem za młoda, żeby to zrozumieć...
Czy ja kłamię? Tak, tak jak każdy czasem wymyślę jakąś historyjkę, ale kilka lat temu zdarzało się to dużo częściej. Doszłam do wniosku, że lepiej mówić prawdę i być uczciwym, ale niestety tego uczymy się przez całe życie, bo niekiedy okłamujemy samego siebie...
"Kiedy ktoś us­ta­mi wy­powiada kłam­stwa, często prawdę mówi oczami."
"Nie ma gor­sze­go zła od pięknych słów, które kłamią."

Chciałam, aby post był krótki i na temat. Nie wiem czy mi to wyszło, bo często się gubię w przemyśleniach. Mam nadzieję, że zrozumieliście to co chciałam Wam przekazać. haha. Oczywiście mogłam się dużo bardziej rozpisać. haha Myślę, że jeszcze nie raz napiszę podobny post o kłamstwie, bo w tym nie wyjaśniłam nawet połowy o nim. No ale cóż...
A Wy co o tym myślicie? 

32 komentarze:

  1. Śliczne zdjęcia! Mogę wiedzieć czy są robione? + Jakby co robię desingi blogów, więc pisz jak coś :)
    http://smiletooliwia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny post ;)) i bardzo ładne zdjęcia ;3 .. dla mnie szczerość to podstawa.., nie lubię kłamstwa ;d

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię kłamstwa, choć przyznam, że czasem w słusznej sprawie trzeba skłamać. Natomiast jeśli chodzi o sytuację opisaną w Twoim poście- takie kłamanie jest bez sensu. Co do sesji- bardzo fajnie wyszła, jesteś bardzo fotogeniczna :)) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Kłamstwo to jedna z najgorszych rzeczy .. wyjątkowo ciężkie jest kiedy ktoś bliski kłamie.
    Bardzo ładne zdjęcia ! :)

    Serdecznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mądrze napisane, Piękna jesteś <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Mądrze napisane !
    http://m4cbarbie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. krótko i na temat :>
    ♥ zapraszam do mnie : Mój blog- klik

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo trafny temat jeśli chodzi o kłamstwo,każdy czlowiek klamie,czasem jest to w dobrej wierze a nie tylko ,kiedy unikamy konsekwencji ,ale warto tez pamietac,ze klamstwo ma krotkie nogi i prawda zawsze wyjdzie na jaw
    mój blog click

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny temat na post wybrałaś i dobrze go rozwinęłaś :)

    http://wuki-and-czusi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny blog, zdjęcia są bardzo estetyczne.
    Życzę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  11. Poruszyłaś świetny temat :)
    Jestem tu nowa , zapraszam www.suena18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie ,że poruszyłaś ten temat. Ja nie nawidzę kłamstwa ,jest to jedna z najgorszych rzeczy jaką człowiek może zrobić.

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie można czasem skłamać w słusznej sprawie, ale nie lubię kiedy ktoś kłamie, tak jak napisałaś, zeby wyjść na bogatszego i fajniejszego. Śliczne zdjęcia, jaki aparat? ;)
    mrs-cotton-candy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś bardzo ładna! :*
    Super post, czekamy na więcej.
    Obserwacja za obserwację? Odpisz u mnie :*
    http://baatmaaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie usuwaj starych postów ;) Ja usunęłam te pierwsze jednak reszty staram się nie tykać :) Zmiana design zdecydownie na + :)
    MÓJ BLOG - klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie ludzie kłamią, bo tak jest łatwiej. Na początku faktycznie jest łatwiej, ale potem zaczynają się schody i kończy się tym, że kłamstwo wychodzi na jaw :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Też zastanawia mnie to, dlaczego ludzie tak często kłamią. Nienawidzę kłamać i być okłamywaną. To najgorsza rzecz na świecie.

    Zapraszam:

    tangled-thoughtss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo dobrze napisane! Kłamstwo nie popłaca;)
    Śliczny blog ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zapraszam do mnie, Pozdrawiam ;*
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie wyglądasz! :)
    Kłamiąc wiele tracimy. A prawda ma to do siebie, że prędzej czy później wychodzi na jaw.
    Pozdrawiamy!
    http://thehauntedway.blogspot.com/


    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny post i zdjęcia :)
    Jesteś śliczna <3
    ------------
    Wydaje mi się, że w niektórych przypadkach poprzez kłamstwo ludzie chcą się dowartościować.
    ------------
    Piękny wygląd bloga-oczywiście dodaję do obserwowanych :)

    Udanych wakacji,

    realweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny post ! ^^ też często spotykam się z kłamstwem na temat jaki to ktoś jest bogaty i wgl ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kłamstwo na krótkie nogi!
    Nagłowek jest cudowny

    buziaki:*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ciekawy post. :) śliczne zdjęcia

    http://cytruskowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie lubię jak ktoś kłamie pewnie jak wszyscy inni :D Ale czasami nie ma innego lepszego wyjścia.
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ciekawy wpis. :)))

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nienawidze kłamstwa :/ Sliczne zdjęcia i nagłowek :)

    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. jak to mówią kłamstwo ma krótkie nogi ;)

    nochanel.blogspot.com/- klik♥
    +obserwujemy, bardzo mi się tu spodobało- odp. u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładne zdjęcia! :))

    http://styleeworld.blogspot.com/2014/07/paszcz-od-sheinside-i-filmik.html

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie toleruję kłamstwa
    Obserwujemy? Odpisz u mnie. Będę wdzięczna jak klikniesz w bannery ♥
    http://iampatrysja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy post :) Ja nienawidzę kiedy ktoś mnie okłamuje. Zwłaszcza kiedy zrobi to przyjaciel to wtedy tracę do niego zaufanie... Każdy z nas skłamał chociaż raz w życiu ale nic na to nie poradzimy. Jesteśmy tylko ludźmi :)
    Zapraszam : http://littlesmilesandi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥