2014/09/18

no time

Hej!
Co tam u Was? Co słychać? Sama nie wiem od czego zacząć, mam wrażenie, że nie pisałam tu co najmniej miesiąc. Przez szkołę i natłok obowiązków tracę poczucie czasu. Tak, czasu wolnego mam zdecydowanie mniej i z dnia na dzień go ubywa. A jeszcze niedawno mogłam spokojnie powiedzieć, że mamy "luz" w szkole. Jednak dzisiaj po powrocie z niej uświadomiłam sobie, że jest coraz więcej nauki. W przyszłym tygodniu już 2 sprawdziany i 4 kartkówki i ciągle dochodzi coś nowego. Do tego jeszcze nauczyć się geografii na odpowiedź ustną, przemówienie z polskiego, nauczyć się gam w szkole muzycznej... Tego zdecydowanie jest za dużo jak na jeden tydzień! Sama nie wiem jak się mam z tym wszystkim wyrobić.

Właściwie dzisiaj nie planowałam napisać tutaj nic konkretnego.
Hmmm... minęły bodajże prawie 3 tygodnie szkoły, a ja się czuję jak by minęły 3 miesiące. Zbliża się jesień, a ja czuję lato. Kiedy było lato myślałam o jesieni, kiedy zbliża się jesień, myślę o lecie. Nawet sama siebie nie potrafię rozgryźć. Wróćmy teraz do tematu o jesieni. Na większości blogach widziałam już jej jakiś oznak, a na moim? Wciąż panuje lato, tak jak we mnie. Nie wiem, ale ja nie czuję jesiennej pogody, atmosfery. Czuję, że nie ma wakacji, nie jest to pełne lato, takie które było jeszcze 2 tygodnie temu. Ale czuję późne lato, a po głębszym zastanowieniu się nawet wiosnę- co może wydawać się dziwne. Dobra, na razie jest dobrze tak jak jest. Według mnie jesień zaczyna się dopiero w październiku i wolę pozostać przy tej myśli.
A co u mnie? Można powiedzieć, że nic nadzwyczajnego. Tak jak już mówiłam nawarstwiają mi się obowiązki, a ja straciłam motywację do działania. Miałam ją, budziłam się wypoczęta z uśmiechem na twarzy od ucha do ucha, szłam do szkoły pełna optymizmu. A teraz każdy poranek jest szary, chodzę cały dzień smutna, z ogromnymi worami pod oczami niczym worki po ziemniakach... Tak, tak to u mnie wygląda. Ta cała motywacja nie trwała dość długo, bo nie całe 2 tygodnie, mam nadzieję, że jeszcze wróci i wszystko się poukłada. 
Jutro jadę na wycieczkę do kina na film "Miasto 44". Jak wrócę zamierzam się trochę pouczyć i obejrzeć jakiś film, serial czy coś w tym stylu. Sobota pewnie minie na nauce, mam zamiar zrobić w końcu DIY z zeszytów, ale nie wiem jak to wyjdzie. Natomiast w niedzielę może pójdę na jakieś małe zakupy, może wybiorę się na sesję zdjęciową. No cóż, wszystko przed nami!
A co tam u Was?
Jak zamieracie spędzić weekend?
Czy szkoła wdała się już Wam we znaki?

18 komentarzy:

  1. U mnie również mnóstwo prac do zaliczenia, ale cieszę się z uzyskanych pozytywnych ocen. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam problem, wraz z natłokiem obowiązków, zmniejsza się entuzjazm do wszystkiego. Dodaję do obserwowanych i będę wpadać częściej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie w szkole jeszcze nie ma tragedii, ale to tak naprawdę dopiero początek...
    Obserwuję!
    claudine-bloog.blogspot.com --> kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam bardzo zabiegany weekend. Nie wiem kiedy znajdę czas na naukę. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. no niestety szkoła daje się we znaki ;d .. mam o wiele więcej nauki niż się spodziewałam ;d

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kliknęłabyś w banner sheinside w bocznym pasku,?
    blog : http://julcze-blog.blogspot.com/
    Ja się zrewanżuję tym samym lub obserwacją ! .
    napisz jak kliknęłaś w banner sheinside w ostatnim poście.! ( sprawdzam ).

    uwielbiam akie napoje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Och mi szkoła już dobrze dała się we znaki. 4 sprawdziany za mną, 3 przede mną, a do tego kartkówki i materiał do wykucia z każdej lekcji. Nie jest łatwo, ale nie narzekam - w sumie cieszę się, że wróciła szkolna monotonia. Co do jesieni, to też jej nie czuję. Zwłaszcza, że pogoda jest piękna i jest ciepło. :)

    http://malinowynotes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoła... Na samo to słowo robi mi się słabo.
    Ja w weekend pewnie będę topić się w książkach xD
    obserwuję i liczę na rewanż! ♥
    you-chapter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Za tydzień mam pięć kartkówek i dwa testy.
    U nas konkurs. Wpadniesz?
    http://susan-and-olivia.blogspot.com/2014/09/giveaway-oasap.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zdjęcia i cudonwy blog. Obserwuję! :))
    http://littlemaagic.blogspot.com/
    follow back?

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam problem :(
    A u mnie instrukcja jak zrobic naszyjnik żyłkowy jak na tumblrze ----> 505xyz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Współczuje kartkówek i sprawdzianów i życzę powodzenia! Nie przejmuj się, ja od października zaczynam studia... strasznie szybko zleciały te wakacje. Pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też miałam 'luz' w szkole przez kilka dni. Teraz to jest masakra, wstawanie o 6 jest okropne. Ja już czuję jesień i to bardzo, wszędzie widzę spadające liście. ;)

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Tez niedlugo ide na ten film! ♥
    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę powodzenia na kartkówkach i sprawdzianach :*


    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi także zaczyna brakować czasu. Powodzenia w nauce! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam zeszyty z serii I<3dots , są przeurocze i bardzo dziewczęce! / Jestem nowa na blogspocie, byłoby mi bardzo miło gdybyś zechciała mnie odwiedzić http://polinska.blogspot.com :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥