2014/09/06

ulubieńcy miesiąca- sierpień

Za nami już pierwszy tydzień szkoły. Dla mnie minął bardzo szybko, ale i ciekawie. Jest mi trochę smutno, bo w następnym tygodniu zaczną się już kartkówki, sprawdziany, itp. Z tym wiąże się mniej wolnego czasu, mniej spotkań z przyjaciółmi, mniej odpoczynku. Ale z drugiej strony może się to trochę bardziej uporządkuje.

Dzisiaj przychodzę do Was z ulubieńcami sierpnia. Mam pięć kategorii: kosmetyki, jedzenie i picie, ubrania, piosenki i artykuły szkolne (?). Myślę, że taki post się spodoba, a i z góry przepraszam za wszystkie błędy bo piszę coś takiego pierwszy raz :)
Pierwszą rzeczą z kosmetyków jest szampon prostujący włosy Nivea z serii straight&gloss. Szampon jest na prawdę wspaniały i mogę go Wam polecić. Zauważalnie prostuje włosy i wygładza je, nie mam już takiego "puchu" jak wcześniej. Jest bardzo wydajny. Nawet codziennie nie muszę prostować włosów, by efekt się dłużej utrzymał, wystarczy co 2 dni. Zamierzam jeszcze dokupić sobie odżywkę, bo sam szampon jest po prostu genialny!
W sierpniu często używałam tego żelu antybakteryjnego do rąk. Jest to na prawdę świetna sprawa na wycieczki rowerowe, pod namiot, czy w innych sytuacjach kiedy nie możemy umyć rąk, np. do posiłku. Fajnie nawilża dłonie i sprawia, że ładnie pachną (mi się zapach podoba :D). Żel kupowałam już bardzo dawno i niestety nie pamiętam gdzie, ale myślę, że można go dostać w każdej aptece bądź drogerii za dosyć niską cenę.
Kolejnym kosmetykiem, a właściwie kosmetykami są lakiery do paznokci! Wszystkie! :D W wakacje prawie codziennie miałam lakier na paznokciach. Tych czterech używałam w lato najczęściej. Dobrze się trzymały i były bardzo tanie, bo kosztowały około 5-6 złoty. Jeden z nich kupiłam w Naturze, a resztę w Rossmannie.
Używałam też tego żelu do mycia twarzy z Biedronki. Jest to najlepszy żel jaki do tej pory miałam. Kosztował tylko 6 zł, a jest genialny! Bardzo dobrze oczyszcza skórę i pozostawia ją gładką. A co najważniejsze jest on przeciw błyszczeniu i rzeczywiście po aplikacji się nie świecę. Fajnie też "odświeża" skórę, więc był on dobry podczas upałów. Jeszcze raz gorąco polecam!
 W sierpniu bardzo często na śniadanie jadłam te płatki. Są na prawdę dobre i niedrogie, bo kosztowały około 3-4 złoty w Biedronce, a dodatkowo jest ich 50g więcej.
Kolejną rzeczą, tym razem do picia jest Ice Latte. Bardzo mi smakuje z lodami waniliowymi albo czekoladowymi i kostkami lodu, a kosztuje około 1 złoty chociażby w Topazie.
Pierwszym ulubieńcem ubraniowym są te dresowe spodenki z Cropp'a. Kosztowały bodajże 39.90. Są bardzo wygodne i pasują do wielu stylizacji, bardzo je lubię.
Drugim ulubieńcem ubraniowym są te różowe klapeczki. Idealne na lato i upalne dni. Niestety nie chodziłam w nich długo, bo gdy je kupiłam od razu zrobiło się zimno. Bardzo je polubiłam i strasznie mi się podobają, lecz są strasznie niewygodne, więc nie nadają się na długie wyprawy... Może się kiedyś rozchodzą, o ile będą dobre dla mnie za rok. Kosztowały około 20 zł.
W tym miesiącu nałogowo słuchałam tej piosenki. Nie wiem co w niej takiego jest, ale gdy jej słucham po prostu chce mi się płakać i sama nie wiem czemu...
To jest już stara piosenka, ale dopiero niedawno wpadła mi ona w ucho. Motywowała mnie ona do działania i krótszego siedzenia przed komputerem :D Usłyszałam ją w jakimś filmiku w grupie Sczurkonators (pozdrawiam wszystkich!) i strasznie mi się spodobała.
Ostatnią piosenką jest właśnie ta. Słuchałam jej chyba najczęściej z tych wszystkich trzech. Ale oprócz tego, że jej słuchałam uczyłam się jej śpiewać i może się nauczyłam... Ta piosenka chyba najbardziej przypomina mi wakacje :)
Ostatnim ulubieńcem są te taśmy dekoracyjne. Kupiłam je w Biedronce za około 5 zł. Są na prawdę świetne i ozdabiam nimi bardzo wiele rzeczy, a w zanadrzu mam jeszcze kilka pomysłów, które na pewno pojawią się na blogu!

To by byli wszyscy ulubieńcy sierpnia. Sama nie wiem czy było ich dużo czy mało. Wiem tylko, że piosenek mogłoby być więcej, bo słuchałam ich o wiele więcej, ale ograniczyłam się do tych trzech. Jeszcze raz przepraszam za wszystkie błędy i mam nadzieję, że post Wam się spodobał.
A jaki jest Wasz ulubieniec sierpnia?
Jak Was minął pierwszy tydzień szkoły?

Życzę miłego weekendu!
xoxo

35 komentarzy:

  1. ja uwielbiam karmelowe latte <3 Co do płatków to niestety mam z nimi niemiłe wspomnienia, reszty rzeczy raczej nigdy nie używałam :) Piosenek nie znam ale chętnie przesłucham, spodenki świetne :*

    Zapraszam do mnie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. z tego wszystkiego tylko płatkami się zajadałam w sierpniu. ;)
    i pierwszy tydzień września minął mi na powrocie do pracy, co chyba jest jeszcze gorsze niż powrót do szkoły, bo później dociera się do domu.
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post, uwielbiam te płatki *-*
    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. W ostatnim czasie bardzo polubiłam się z tym szamponem. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny post ;)) .. bardzo lubię te piosenki ;3

    Zapraszam:
    http://this-is-my-life-s.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie!!
    Ja również zrobiłam post o ulubieńcach sierpnia ^.^
    Mam jedno pytanko:gdzie kupiłaś ten szampon?Bardzo by mi się przydał :)
    Pozdrawiam :*
    http://sindi-withs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze tylko Pszczoły brakuje XDD
    Piosenki przypadły mi do gustu :*

    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam coldplay ;)
    http://przed-obieektywem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. też używam takiego żelu myjącego
    http://foreverwithmyfriends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam te kawe :)

    kamoop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Też mam ten żel-peeling z Biedronki, cudny jest!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do LBA !
    Gratuluję !

    http://life-by-agathe.blogspot.com/2014/09/lba-po-raz-klejny.html

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne spodenki, mam nadzieje że jeszcze są, i kupie je sobie na wf :)

    Zapraszam do mnie
    http://flowers-demons.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetnee! też miałam ten szampon nivea:)
    obserwujemy?

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawił mnie ten szampon. Ja używam ostatnio tego na objętość, ale jestem gotowa spróbować tej wersji.

    Pozdrawiam,
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietnie prowadzony blog
    Zapraszam do siebie
    http://mamswojstylblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Dresowe spodenki są super, mam podobne i też bardzo je lubię :)
    Pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne klapki :) śliczne klakiery ^^
    I 2 piosenki uwielbiam <3
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow! 1 zł za taką kawę to naprawdę mało! :) Muszę sobie takie saszetki sprawić :)
    Taśmy dekoracyjne wprost uwielbiam! A tak apropo tego żelu z BeBeauty to chyba też wypróbuje, bo szczerze to chyba 4 blog który go poleca! :D Bardzo podoba mi się twój blog. Dziękuje za skomentowanie mojego ostatniego posta!

    Zapraszam! U mnie zawsze follow back + odwdzięczam się za każdy komentarz :)
    www.frenchie-xoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie piję kawy xd :)

    Cudowne zdjęcia :))

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. też mam ten żel antybakteryjny i go uwielbiam,też jest moim ulubieńcem :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię ten szampon ! :D

    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Znam większość z tych rzeczy i też mogę je uznać za ulubione :).
    Mój blog-kliiiiik!

    OdpowiedzUsuń
  24. mmmmmm Late :3
    Muszę sprawdzić ten szampon :o
    świetny blog , pomocny ;) Buuuziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Dla mnie szampony z nivea niestety nie są odpowiednie mimo, że ten, który pokazujesz uwielbiałam za zapach. Włosy strasznie mi się po nim prztłuszczały i nie pachniały ładnie nawet na drugi dzień rano po wieczornym myciu ;/

    poburzywyjdzieslonce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam te płatki <3
    też używam tego szamponu ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam szampony NIVEA


    http://miinikaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. mam te same spodenki! i są świetne!

    Pozdrawiam ♔Nakioo blog - kllik!

    OdpowiedzUsuń
  30. Też uwielbiam te płatki :P
    A co do spodenek to zazdrosze mi nie udało się znaleźć odpowiednich :)

    kolaaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetni ulubieńcy, mam w miarę podobnych.:)
    Świetne zdęcia.

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten szampon jest genialny :D Klapeczki mega!

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo fajny post chętnie będe tu wpadać częściej (na bieżąco) strasznie fajny blog,będę go polecać innym rówież :*
    Odwiedź naszego bloga,będzie mi miło :>
    http://improvedffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetny post ♥. Koooocham Latte :3.

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie! Dopiero zaczynam :).

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥