2014/11/27

Goodbye autumn? Hello winter? Christmas?

Gdzie jest śnieg? Przecież zaraz święta. Ja już dawno upiekłam pierniki i przyozdobiłam mój pokój. W ten weekend mam zamiar ubrać choinkę. Od ponad miesiąca słucham już kolęd i od listopada zdążyłam obejrzeć już pięć razy Kevina. Ostatnio byłam w Ikei i kupiłam bombki, a w Empiku zobaczyłam super kubek z mikołajem i oczywiście musiałam go mieć. Myślę jakie ciasto upiekę na święta, robić makowiec jak co roku czy może coś bardziej odmiennego? Ale zaraz, zaraz... nie wypisałam jeszcze świątecznych kartek. Jak ja się z tym wszystkim wyrobię! A jeszcze kupić prezenty...

 Mam takie wrażenie, że każdy popadł już w świąteczną gorączkę, ale czyżby nie za wcześnie? Niektórzy  już teraz przejmują się tym, czym ja bym przejmowała się dwa tygodnie przed świętami. Ludzie mają w sobie coś takiego, że jeśli nie mogą się czegoś doczekać lub czegoś bardzo się obawiają zaczynają przejmować się tym przedwcześnie. Na co drugim blogu pod koniec lipca widziałam posty back to school, każdy narzekał, że został tylko miesiąc wakacji. Ale przecież to aż miesiąc! Teraz mamy podobną sytuację, tylko, że z czymś przyjemnym. Nie zrozumcie mnie źle, bo uwielbiam świąteczną atmosferę, tylko tyle, że według mnie na nią nie jest jeszcze pora. Cieszmy się jesienią, liśćmi, brakiem śniegu i obecnością deszczu, bo później nam tego zabraknie. Doceńmy dodatnie temperatury, uroki jesiennych krajobrazów, owoce.
Psychika ludzka jest tak stworzona, że jeśli widzimy coś nadmiernie sami zaczynamy to naśladować, przejmować się tym, nawet jeśli wcześniej pomyślelibyśmy, że to głupota. Spójrzmy na sklepy, reklamy, blogerki, vlogerki. Dzięki nim czujemy już te święta. Ale gdyby tego wszystkiego nie było na pewno byśmy żyli jeszcze jesienią.
 Oczywiście nie musicie myśleć tak jak ja, wyraziłam tylko swoje zdanie na ten temat. Nadal żyję jesienią i korzystam z niej póki jeszcze mogę. Chcę o świętach pomyśleć później, bo mam wrażenie, że kiedy one nadejdą nie będę miała czym się cieszyć. Wszystko mi się już znudzi. Jednak pamiętajmy, że w świętach nie jest ważna ta cała "oprawa" lecz my i nasze nastawienie do tego. Więc może najpierw pomyśleć o tym, a nie o kupowaniu drugiego opakowania bombek.
 | bluza: h&m | leginsy: nn | buty: vans |
A jakie Wy macie zdanie na ten temat?

41 komentarzy:

  1. Mi to trochę psuje atmosferę świąt, bo przecież jest listopad, a ja święta są pod koniec grudnia. Może w przyszłym roku świąteczne rzeczy wejdą w wakacje? Ehh...

    Może wspólna obserwacja? Jestem początkującą bloggerką :)
    talliablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już czuję zimę, bo drzewa są gołe a na ziemi nie ma już prawie kolorowych liści :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uważam, że to wszystko jest za wcześnie.
    Nie przesadzajmy- jeszcze nie ma grudnia.
    Czas to czas, nie przyśpieszymy go.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie śnieg nie może się zdecydowac .. raz jest, a później znowu jego nie ma.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja na razie też jeszcze żyję jesienią, uwielbiam ją, ale zimę także i już nie mogę się doczekać świat. No ale pokoju nie przyzdobiłam,a pierniczków jeszcze nie upiekłam, jeszcze tak bardzo mi nie odbiło, haha^^

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. a u mnie lato ponad 20 stopni szok bo mamy koniec listopada nawet we wloszech zimno sie robilo :)
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez uwazam ze jeszcze za wczesnie ;) jeszcze na dworze nie ma duzych oznak ziny wiec jeszcze tak batdzo jej nie czuje ;)
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Również uważam, że jeszcze za wcześnie!:)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dla mnie to zdecydowanie za wcześnie :D
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze wszystko kupuję na ostatnią chwilę :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze patrzę dokładnie na prezenty dla bliskich ;)
    http://lovett-lov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwacja za obserwację ? zacznij a napewno się odwdzięczę :* :*

    OdpowiedzUsuń
  13. moim zdaniem za wcześnie :)
    ale świetny blog i notka :*
    http://odkryjciesiebie.blogspot.com/ jeśli chcesz zajrzyj bo dopiero zaczynam <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie znosze sniegu... Zimy... W ogole zimna :/ cZekam tylko na swieta i na sylwka :D
    http://angelaendzel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. nienawidze zimy. Tyle w temacie :]
    http://zuzanvx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. denerwuje mnie to, że w centrach handlowych są już choinki, a w sklepach bombki.
    cały czas myśli się wtedy o świętach! zdecydowanie za wcześnie! :)
    _________________________________
    dayswithnatally.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie najbardziej denerwuje to ze juz przed swietami zmarlych widzialam w sklepach choinki, to dopiero wczesnie, a teraz to nic w porownaniu z tym , co napisalam;p
    +oczywiscie OBSERWUJE i licze na rewanz;d
    Moglabys i takze twoi czytelnicy poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cie i innych o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz fascynującego bloga! Będę zaglądała, życzę dalszych sukcesów i wytrwałości :)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2014/11/hallo-kitty.html
    zapraszam serdecznie na mój blog, każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne .

    OdpowiedzUsuń
  19. Haha, jak przeczytałam początek to sobie pomyślałam, że "o matko kolejna blogerka która już wszystko przygotowała na świeta" xD
    ja uważam że jeszcze zdecydowanie za wczesnie na przygotowania do świąt ;))
    świetne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeju tak bardzo chce juz swieta! :/

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jeszcze żyję jesienią, bo uwielbiam tę porę roku i nawet nie chcę myśleć o zimie :( Chociaż masz racje, że przez vlogerki zaczynam coraz częściej myśleć o świętach.

    http://minimalistyczny.blogspot.com/ -> u mnie pojawił się post o wymianie z Francją

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie chore jest to że już puszczają Kevina w telewizji , dla mnie nie jest on już świąteczna tradycją. Stał się filmem tak jak inne ;) Poczułam już świąteczny podmuch , wystarczy wejść do sklepów , wiszą już światełka , nie raz stoją choinki , myślę , że świąteczny szał jeszcze tak bardzo się nie rozwiną , na to przyjdzie pora ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2014/11/dzien-dobry-kocham-was-lalalala.html Zapraszam , dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Według mnie przez to, że wszędzie jest świątecznie już od początku listopada strasznie psuje tą atmosferę świąteczną, którą powinno się czuć tak z tydzień, dwa przed świętami :/ Świetny nagłówek!;)

    http://zmojejstronyobiektywu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja złapałam już tą świąteczną atmosferę, ale myślę jednak, że wszystko zaczęło się za szybko, bo świąteczne ozdoby w sklepach w listopadzie, czy Kevin lecący w tym samym miesiącu, to przesada.

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja czuję już tą atmosferę świąt, ale np te przedwczesne reklamy trochę psują ten cały klimat :/

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Normalnie, to już bym strasznie nie mogła doczekać się świąt, z chęcią czytałabym te wszystkie posty o świątecznym nastroju... Ale w tym roku nie cieszę się tak bardzo ze świąt, jedyny ich plus to to, że będzie można odpocząć od szkoły. Ale nie wiem gdzie ta twoja złota jesień ze zdjęć i dodatnie temperatury. U mnie nie ma już żadnych liści, temperatura na minusie... ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie umiem przewidywać przyszłości, jak pisałam ten post to nie było jeszcze mrozów....
      liście jeszcze są, wystarczy się rozejrzeć :)

      Usuń
  27. Ja zawsze przygotowania do świąt zaczynam na początku grudnia. Uwielbiam tą atmosferę. Mogę spokojnie się do nich przygotować. Bez wariacji robienia czegoś na szybko. Po prostu lubię się czymś długo delektować.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo podoba mi się Twój nagłówek ;)! oczywiście również bardzo ładne zdjęcia

    zapraszam♥ jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja już czuję tą świąteczną atmosferkę tak na świątecznie :D
    Bardzo fajne zdjęcia . Zaobserwowałam .. Bardzo się proszę o zaobserwowanie mojego bloga
    bardzo mi zależy na obserwacji

    !! POZDRAWIAM,CIEPLUTKO NICOLE `*-*
    zapraszam ... http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczne zdjęcia! Cudne włosy :)
    Może wspólna obserwacja? Zapraszam :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. hmm, w sumie masz rację, chociaż faktycznie ciężko jest wytrwać w czekaniu do czegoś co się uwielbia :D !
    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgadzam się z Tobą w 100%! Uważam, że przez przez ten cały anturaż, który towarzyszy świętom już od początku grudnia, tak naprawdę zapominamy o co w tym wszystkim chodzi, eh
    Śliczne zdjęcia :)

    http://mikaela-kicura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczne zdjęcia :D U mnie już od tygodnia śnieg ;) Czekam na święta ♥
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Szkoda, że już koniec jesieni :c Masz rację ludzi gorączka Świąteczna dopada za wcześnie.

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. bardzo fajny post i blog. co myślisz o postach promujących na naszych blogach? czekam na odpowiedź pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja jeszcze nie czuje świąt, a co dopiero w połowie listopada :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje.? Daj znać u mnie :P
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥