2014/11/10

rok bloga

Gdy dodam tego posta będzie pewnie już po północy, więc rozpocznie się nowy dzień, ale to co tu piszę dotyczy jeszcze 9 listopada :)


Tak jak już można poznać po tytule dzisiaj mija rok mojego bloga. Równy rok. Dokładnie 9 listopada 2013 roku napisałam pierwszego posta na tej stronie. Oczywiście wyglądał on tak jak u większości blogerek- krótki opis, przedstawienie się, zachęcenie do obserwowania i komentowania, zdjęcie. Tak na prawdę pamiętam jak usiadłam przed komputerem i stworzyłam tego bloga- 2 w życiu. Pierwszy z nich był o moim psie, ale szybko się zniechęciłam co do niego. Lecz po kilku tygodniach przerwy, stwierdziłam, że to co robiłam był "tym czymś" co mi się spodobało, więc postanowiłam założyć drugiego bloga, tym razem o mnie. Nie założyłam go z nudów, lecz chciałam po prostu być kimś więcej, chciałam podzielić się moimi myślami z innymi osobami.
Pamiętam, że dużą trudność sprawiło mi wymyślenie nazwy i powstało "soooooooooswagkocie" z dziewięcioma "o". Nie wiem, czemu akurat tak, ale nie miałam zupełnie żadnego pomysłu. Potem usiadłam i zaczęłam pisać. No i się zaczęło...
Na początku sama myślałam inaczej o blogu. Nie wiedziałam co wypada napisać, czego nie, więc dodawałam różne cytaty, piosenki, opisywałam raczej swoje dni, z czasem się to zmieniło. Pamiętam, że miałam taki czas, że lubiłam na początku pisać co się u mnie działo, a potem przechodziłam do tematyki posta. Teraz decyduję się raczej na jedno.
Ogólnie bardzo długo poznawałam inne blogi. Dopiero po jakiś 2 miesiącach znalazłam swój pierwszy ulubiony blog. Był to bodajże blog Basi- Pisane Miodem. Ten spodobał mi się jako pierwszy i nadal go lubię. To dziwne, ale gdy zakładałam bloga nie byłam jakaś obeznana w blogowaniu, nigdy nie czytałam żadnych blogów, nie oglądałam vlogów czy czegokolwiek.. Nie słyszałam nawet o Lucy, którą zapewne kojarzy większość osób, tuż przed rozpoczęciem swojej przygody z blogowaniem.
Właściwie od tamtego czasu zdarzyło się dużo, ale i mało. Pamiętam swoje pierwsze małe sukcesy- pierwszy obserwator, liczna 30 komentarzy pod jednym z postów, pamiętam jak się wtedy cieszyłam. Potem ktoś napisał, że lubi czytać to co piszę, że sprawia mu to przyjemność. Pamiętam jak koleżanka dowiedziała się o moim blogu przez przypadek. Wpadłam w panikę- dosłownie. Wszystko robiłam, żeby go ukryć, ale teraz wiem, że niepotrzebnie. To jest internet, i każdy prędzej czy później się o nim dowie i to rzecz normalna.
Ale czy dużo się zmieniło? Na pewno. Rok temu byłam zupełnie inną osobą, inaczej patrzyłam na świat, można powiedzieć, że byłam pesymistką, teraz jestem bardziej optymistką. Rok temu chodziłam często przygnębiona, smutna. Ale gdy założyłam bloga zaraz się to zmieniło. Był on dla mnie taką odskocznią od tej szarej rzeczywistości, pozwalał mi zapomnieć o problemach. Z resztą nadal tak jest i mam nadzieję, że tak będzie zawsze.
Tak na prawdę myślałam, że za rok będę jakąś "sławną blogerką" z miliona obserwatorami. Nie udało mi się to, ale nie licznym się to udaje. 400 obserwatorów to nie dużo, blogerki po roku mają po 700, niekiedy powyżej 1000, ale nie chodzi mi tu o liczbę. Chodzi o tą świadomość, że ktoś czyta te moje wypociny. Chodzi o to, że ten właśnie blog doczekał się swoich pierwszych urodzin i mam nadzieję, że doczeka się i drugich!
Sama nie wiem co miałam tu jeszcze napisać, tyle myśli w głowie. Aha, może co dał mi blog? Dał mi na prawdę wiele. Stałam się inna, stałam się optymistką, nauczyłam się inaczej rozwiązywać problemy, nauczyłam się inaczej żyć, myśleć o tym wszystkim, zmieniłam swój styl. Dał mi pewność siebie, nie mam już tylu kompleksów, postrzegam siebie jako lepszą osobę, poznałam wielu nowych ludzi. Bez bloga bym nie miała internetowych przyjaciół, pewnie do teraz nie interesowałabym się modą czy aż w takim stopniu fotografią. Nie oglądałabym vlogów, nie miałabym ulubionych blogerek. Nie miałabym tego "zabicia" czasu. Nie miałabym gdzie iść, kiedy nie mam humoru.
Pragnę przede wszystkim podziękować- Wam, moim czytelnikom. Za pewne nie jest ich wiele, ale na pewno są i z tego się cieszę. Mam ogromną nadzieję, że będziecie ze mną, i że będzie Was coraz i coraz więcej! Jeszcze raz bardzo dziękuję z całego serca! Mam nadzieję, że ten blog przetrwa drugi rok i jeszcze następny i że będziecie ze mną cały czas :)
| sweter: nn| spódniczka: bershka| buty: vans|
Ach, i jeszcze te zdjęcia zrobione na Pogorzeli, w moim ukochanym miejscu :) Przepraszam za ich słabą jakość (znowu) :/
Jeszcze raz dziękuję kochani! <3

52 komentarze:

  1. Gratuluję roku bloga, jeszcze będziesz znaną bloggerków! 400 obserwatorów w rok to dużo :)

    pola-na-blogu.blogspot.com -KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę wytrwałości w kolejnym roku :)

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i życzę dalszej wytrwałości! :))

    +monlly-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje. ;) dbaj o bloga, dbaj. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Ja za kilka miesięcy też będę miała rok, a mam dopiero 90 obs. Dobrze mówisz, że nie chodzi tu o ilość:) Najważniejsze jest by osoby, które zaobserwowały regularnie komentowały notki (ja tak mam:))
    Życzę dalszej wytrwałości w blogowaniu!
    paulan01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia !
    Życzę dalszych sukcesów!
    400 obserwatorów to naprawdę dużo :)
    Najfajniejsze jest to, że blog Cię tak pozytywnie zmienił.


    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  7. dużo osób na samym początku spodziewa się łatwego sukcesu, ale tak jest we wszystkim ;) ja jakoś o tym akurat nie myślałam, ale to inna bajka.
    i piona! założyłam blog też 9, tylko października i rok wcześniej :D
    Konkurs! Do wygrania m.in. posty promujące (klik)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajny i ciekawy blog, 3maj się :)
    zapraszam do mnie ;) http://rzezniiik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super zdjęcia :)
    obserwuję liczę na rewanż
    Zapraszam http://xhankax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Te ostanie zdjęcie jest śliczne
    Gratuluję !!
    i życzę sukcesów z blogowaniem
    zapraszam do mnie na nową notkę może obserwacja ?
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia *.*
    Gratuluję roku bloga, no i oczywiście życzę Ci dalszych skucesów i jeszcze nie jednej takiej wspaniałej rocznicy ♥. To przyjemność czytać takiego bloga jak Twój :). Pozdrawiam!

    http://julia-its-not-too-late.blogspot.com/
    Zapraszam do mnie :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje roku bloga! ;*
    Zycze wytrwalosci w dalszym jego prowadzeniu :)

    http://moooneykills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Życzę wytrwałości i samych sukcesów ! :)
    Właśnie to kocham w magii blogowania.
    Człowiek tak bardzo się zmienia.
    Zyskuje pewność siebie, zmienia swój sposób postrzegania świata i nawiązuje kontakty z ciekawymi ludźmi.

    Buziaki,

    http://realweronika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna spódniczka :) <3
    życzę ci nowych czytelników, pomysłow, i
    przede wszystkim wytrwałości byśmy mieli
    co czytać :)

    http://zycieihobby-asi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. super zdjęcia, ja nie wyobrażam sobie życia bez bloga, jest to moja największa pasja <3 Zaciekawił mnie Twój blog, zaobserwowałam.
    może wpadniesz do mnie? http://krowokwiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hah, tak się zastanawiałam, czemu tyle "o" w nazwie bloga, ale widzę, że tak po prostu wyszło ;)
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. O to już rok bloga. :) Strasznie szybko to mija ja będe miała w styczniu. Życzę dalszego zapału i pomysłów!
    Śliczne zdjęcie. Obserwuje :* Jeśli spodoba Ci się u mnie będzie mi miło jak zaobserwujesz.
    http://paamietnik-kingi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Trzymam kciuki za kolejne lata które spędzisz na blogspocie =D
    sweethomesweety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję rocznicy i wytrwałości ;) Życzę jeszcze większych sukcesów!
    Piękne zdjęcia :)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. gratuluję rocznicy!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga ;)

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. włosy idealne <3 piękny sweterek :) życzę kolejnych lat i mnóstwa satysfakcji :) Obserwuję :)

    http://classylicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję tego roku. Z tego co przecztałam to był to jak najbardziej udany roczek. Statystyki są okej. Wspomniałaś o blogach, które po tak krótkim czasie, są 'popularne' w tym swiecie bogosfery i osiągają ponad 1000 obserwatorow. Aczkolwiek, wydaje mi się, że taki blog to jeden na milion, ponieważ większość tych obserwatorow wziela się z wymiany obserwacji. Ja takim mowie zdecydowane Nie.
    Ale twój jest prawdziwy, pozdrawiam.
    bruise-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne masz włosy :33 i ładne buty ^^ A zdjęcia ... nie mam pomysłu jak to opisać ^^ Po pro stu piękne *-*

    OdpowiedzUsuń
  25. GRATULUJĘ ♥♥

    → http://melbrix-magazine.blogspot.com/ ← ✿Zapraszam serdecznie na mojego bloga , każdy komentarz i obserwowanie jest odwzajemniane.✿

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję roku blogowania :) życzę dalszych sukcesów. ładne zdjęcia

    http://oliwwiaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję wytrwałości z blogiem. Rzadko się to udaje :)

    http://duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super :) mi w grudniu minie rok prowadzenia bloga :)
    www.creativamente-o-sztuce.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Hihi, wszystkiego najlepszego dla twojego bloga i dla ciebie oczywiście :) ! Śliczna bluzka.
    Obserwuję i liczę na rewanż jeśli spodoba ci się mój blog :)
    finementesword.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Och tak, też pamiętam jak się strasznie cieszyłam z każdego nowego obserwatora na blogu i tych 30 komentarzy. Tyle, że nie czułam tej więzi z obserwatorami, więc po roku zrezygnowałam i zaczęłam pisać od początku na innej domenie - zaczynam od nowa, mam nadzieję, że z lepszymi efektami ;)
    Fajnie, że tobie się udało, życzę powodzenia, szczerych i prawdziwych komentarzy, wielu ludzi, którzy będą czytać twojego bloga, dużo pomysłów na posty :)

    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, Tobie również tego życzę :)

      Usuń
  31. Gratulujemy wytrwałości! ;)
    Pozdrawiamy i zapraszamy!
    thehauntedway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluje ! Mój rok będzie 22.11 ;)
    Powodzenia! ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. No to gratuluję rocznicy!
    http://naynay-lian.blogspot.com/
    zapraszam! skomentujesz albo zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  34. Zazdroszczę wytrwałości, życzę dalszych sukcesów ;)

    Zapraszam do mnie-->KLIK

    OdpowiedzUsuń
  35. Serdecznie gratuluję! Wytrwałości w kolejnych latach ! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. cudna stylizacja, gratuluję wytrwałośći :)
    spodniczka śliczna :3

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratulacje , sliczne zdj :) Zapraszam :) Obserwacja za obserwacje , komentarz za komentarz :) http://girlkarolina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. gratulacje :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. serdecznie gratuluję :)

    famelle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super! Gratuluje :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Też się dużo zmieniłam przez bloga ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję!

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  43. gratuluję :) ładna jesteś !

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. gratuluje na prawde.
    mam nadzieje ze mi rowniez uda sie tyle przetrwac w prowadzeniu bloga!

    mrs-margaretblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ładna jesteś... Zapraszam -> http://groszek01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥