2014/12/30

Co dostałam na święta

Jak Wam minęły święta? Mam nadzieję, że podobnie jak mi- przy wspólnym stole, w gronie bliskich osób. Mam nadzieję, że tak jak ja poczuliście tą świąteczną atmosferę, chociaż na moment. Szczerze mówiąc, te święta nie należą do najgorszych ani najlepszych. Sama nie wiem. Minęły mi dziwnie- tak bym to ujęła, aczkolwiek nawet cieszę się, że nie zostały tymi najgorszymi, haha.
I teraz jeszcze krótka informacja co do postów. Myślałam, że uda mi się ich więcej napisać, no ale cóż. Zajęłam się niespodzianką dla Was czyli filmikiem, który zajmuje mi ostatnio po kilka godzin dziennie. Wszystko jest już zrobione, ale mam mały problem z jakością. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda mi się to naprawić i ukaże się filmik.
Przez to nie pojawiały się posty. Przez najbliższe dni raczej też nie będą się pojawiać, ale po prostu potrzebuję odpoczynku, przerwy. Nie będzie ona długa, tylko kilkudniowa. Wtedy wrócę pełna sił do dalszej pracy! :D Mam nadzieję, że zrozumiecie.
Teraz możemy przejść do sedna rzeczy, czyli prezentów. Jest ich dość sporo, ale są to raczej drobne rzeczy. Wolę dostać więcej drobniejszych rzeczy niż jedną dużą, drogą. Nie chcę się chwalić tym postem czy coś, ale piszę go, ponieważ ja sama bardzo lubię takie czytać. Według mnie najlepsze święta byłyby takie bez prezentów. Wtedy bardziej skupilibyśmy się na innych, ważniejszych rzeczach. Ale trudno, świata nie zmienię.
 Pierwszą rzeczą, którą Wam pokażę jest czekolada haha. Oczywiście dawno już jej nie ma :c
Następnie żel antybakteryjny do rąk o zapachu piernika i zestaw (gąbka, myjki).
Suchy szampon i zestaw tealight'ów na rok :)
Świeca o zapachu figi i sosnowych igieł oraz klasyczny carmex.
Plasterki z hello kitty, haha :)
Lakier do paznokci o pięknym czerwonym kolorze i zestaw kosmetyków (waniliowy krem do rąk, piernikowy płyn do kąpieli i piernikowe masło do ciała). Te kosmetyki stały się moimi ulubieńcami, zapach mają obłędny! Zwłaszcza masło do ciała, które, aż chce się zjeść.
Kalendarz i zwykłe białe ramki.
Szary sweterek- H&M, bluza- H&M, sweter z Simpsonami- Sheinside (o ile się nie mylę), ale z tego co wiem został zamówiony na vinted.
To już ostatni mój post w tym roku. Nie wierzę, że pisząc za kilka dni post wyświetli się z zupełnie inną datą- 2015 rok. Brzmi dziwnie. Ten rok minął mi niewiarygodnie szybko. Pamiętam jak niedawno żegnałam 2013 rok i witałam 2014. Jej, to było tak niedawno. Sama nie wiem kiedy to zleciało. Jakoś nie przypominam sobie, abym osiągnęła w tym roku jakieś sukcesy. Mam wrażenie, że był on taki "pusty", a na dodatek tak szybko minął. Nie mam żadnych postanowień- chyba jak co roku. No cóż, myślę, że Wam ten rok upłynął inaczej i znacznie lepiej niż mi. Życzę Wam udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku! :)
A co Wy dostaliście na święta?
Macie jakieś postanowienia na Nowy Rok?

22 komentarze:

  1. Mi też ten rok minął bardzo szybko, aż sama się dziwie ;))
    Zapraszam do mnie --> http://martynawozniak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę bardzo fajne prezenty :)
    Wszystkiego dobrego w nowym roku !

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award!
    Szczegóły tu: http://mylifeismymagic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne prezenty! Również życze ci wszystkiego dobrego w nowym roku!

    Skvth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prezenty, no i jestem strasznie ciekawa tego filmiku ;D
    Ja również życzę ci szczęśliwego nowego roku, motywacji w blogowaniu!
    Bardzo ciekawie piszesz. Zostaje na dłużej!
    maksymiliana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiście, minął niewiarygodnie szybko ten 2014. Już jutro będziemy odliczać te skundy... Uwielbiam Sylwester.
    Udanego Sylwestra! :)
    http://taktobylotakjest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak najbardziej ten rok mimo że intensywny był bardzo udany.Życzę ci wszystkiego dobrego w nowym 2015 :)Również dostałam świeczki na święta o świetnym "śniegowym" kształcie ;P
    http://avenuefranche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bluza z simsonami najlepsza. Kocham takie wzory ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne prezenty, zazdroszczę tak wielkiego zestawu wkładów ;D

    http://malinowym-okiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prezenty! :> Też miałam plasterki z hello kity, ale to jeszcze z Kanady :D
    Zapraszam na mojego bloga: owocowa-dama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super prezenty :) ewaarts.blogspot.com - blog na którym można poczytać moich wierszy, przemyśleń i zobaczyć zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. oo świetny sweterek z HM :)

    minimalist-only.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne prezenty, ja dostałam lampkę, bluzkę i słodycze :)

    http://juli-ia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta z simpsonami jest boska!<3
    A reszta prezentów też fajna ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ale fajne prezenty <33 i te plasterki ^^
    http://miooodziablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. dostałam tą samą czekoladę, haha. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. prezenty jak najbardziej udane
    http://szalone-trybutki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę przyznać, że napisałaś bardzo ciekawy post. Będę tu częściej zaglądać!
    Pozdrawiam ♥
    U mnie, za kliknięcie w rzeczy z choies (TUTAJ) zaobserwuję Twój blog oraz zareklamuję go w następnej notce!
    paula-paulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥