2014/12/05

ulubieńcy miesiąca-listopad

Jeszcze tydzień temu śmiało mogłam powiedzieć, że nadal jest jesień i na przygotowywania do świąt jest zdecydowanie za wcześnie. Ba, mogłam powiedzieć tak nawet wczoraj. Dla mnie Mikołajki (tak, miałam dzisiaj w szkole :D) to pierwszy przedsmak świąt, więc ja już powoli w nie wkraczam. Nie będę może od razu piec pierników czy kupować prezentów, ale myślę przede wszystkim nad postami na blogu i zmianą designu. Myślę również nad dekorowaniem mojego pokoju, dlatego jutro wybieram się na zakupy, więc możecie spodziewać się w najbliższym czasie "new in". Tak jak już wspomniałam spodziewajcie się tych postów, ale gdzieś dopiero za tydzień :) I znów myślę nad zmianą adresu bloga...
Tak wiem, wiem dawałam już tyle tych mylnych sygnałów, ale teraz już na prawdę myślę nad tym od dłuższego czasu. Doszłam do wniosku, że i tak będę musiała to zrobić, a im dłużej zwlekam tym straty będą większe. Teraz jeszcze nie będę go zmieniać, ale Was poinformuję prędzej czy później :)
Dobra to tyle z takich spraw organizacyjnych, teraz możemy przejść już do sedna rzeczy czyli ulubieńców listopada! Będzie pięć kategorii: kosmetyki, ubrania, dekoracje do pokoju, piosenki oraz filmy i seriale.
 Na pierwszy ogień idzie puder, który kupiłam w Naturze za około 10 zł. Nie podoba mi się jego odcień, dla mnie jest trochę za ciemny, chociaż da się przeżyć. Ale większa wada to jego sztuczny, pomarańczowy odcień. Ale poza tym fajnie i na długo kryje oraz ma przyjemny zapach ;)
Moja ocena 7/10
Następnym kosmetykiem jest masełko do ust Nivea. Jeśli mnie już trochę znacie to zapewne wiecie, że jestem ogromną fanką tych masełek. Co prawda jest to dopiero drugie, ale myślę, że z czasem będzie ich więcej. Podsumowując ma cudowny jagodowy zapach, chociaż nie są to prawdziwe świeże jagody. Mi ten zapach bardziej przypomina jogurt o smaku owoców leśnych. Dobrze nawilża i wygładza usta oraz jest bardzo wydajne. Kupiłam go w Rossmannie.
Moja ocena 10/10
Tak na prawdę już używam tego kremu regularnie od kilku lat, ale dopiero teraz zauważyłam w nim "to coś" haha :D Przez ostatni tydzień byłam trochę przeziębiona i oczywiście miałam cały obtarty i czerwony nos od używania chusteczek. Oglądałam też jakiś vlog, w którym dziewczyna chwaliła sobie ten krem i używała go również na "obtarty nos" haha. Więc ja poszłam jej drogą i spróbowałam go użyć. Moja skóra nie była podrażniona, szybko się goiła, była nawilżona, nic mnie nie piekło. Możecie go kupić chyba w każdej drogerii, a nawet markecie za na prawdę kilka złoty.
 Moja ocena 10/10
Ostatnimi kosmetykami są żele antybakteryjne do rąk z Bath&Bady Works. Każdy kupiłam za niecałe 9 zł. Mają prześliczne zapachy, a wybór jest tak ogromny, że każdy znajdzie coś dla siebie. Do tego kolekcja bardzo często się zmienia, co jest dla mnie dużym plusem. Zapach długo utrzymuje się na dłoniach- kilka godzin, a czasem nawet po umyciu rąk rąk nadal go czuję. Jeśli chodzi o właściwości antybakteryjne, to również się to sprawdza. Minusem jest na pewno słaba dostępność oraz to, że żel jabłkowy (jako jedyny z tych 3) trochę krótko utrzymuje się na dłoniach.
Moja ocena 8/10
Moim jedynym ulubieńcem ubraniowym w listopadzie był ten oto komin, który kupiłam w Sinsay za jakieś 15-20 zł (nie pamiętam). Tak na prawdę nie kupiłam go po to, aby nosić go na zewnątrz, do kurtek, ale to sweterków, bluzek i bluz. Jest mega cieplutki i milutki, tak na prawdę muszę sobie nakupować więcej kominów. Do tego ma śliczny, pastelowy kolor i fajnie się łączy chociażby z czarną bluzką i szarymi leginsami. Tworzy się taki kontrast, a to bardzo lubię :)
Moja ocena 10/10
 Myślę, że już każdy z Was słyszał o tych woskach. Pomyślałam, że ja również je przetestuję! I bardzo pozytywnie mnie zaskoczyły. Przed ich kupnem, myślałam, że to kolejny przereklamowany "badziew" ale to stwierdzenie było mylne. Na żadnym wosku się nie zawiodłam, ale moim ulubionym jest November Rain. Jest to na prawdę cudowny zapach, coś ma takiego w sobie, że uwielbiam do niego wracać i wpływa on również na mój nastrój. Nie będę Wam tutaj recenzować każdego wosku po kolei, bo mam zamiar zrobić oddzielny post z recenzjami Yankee Candle. Dodam jeszcze że woski zamawiałam na allegro. Kosztowały w granicach 6-10 zł.
Moja ocena 9/10
Jak mamy już owski to oczywiście musi być kominek, prawda? Od razu przepraszam, że jest on taki brudny :) Swój kupiłam za jakieś 3 zł w sklepie z drobiazgami. Szukałam białego, prostego kominka. I oto jest! Bardzo spodobał mi się uroczy kształt sowy :)
Moja ocena 8/10
W listopadzie chciałam posłuchać trochę spokojniejszych, smutnych piosenek. Zwłaszcza lubię ich słuchać przed snem, albo gdy szłam ulicą. Wszystko wydawało się wtedy takie inne. Nie będę już opisywać każdej piosenki, bo myślę, że i tak każdy czuje i rozumie ją inaczej.
W tej piosence strasznie podoba mi się teledysk :)
Ostatnią kategorią jest film. W tym miesiącu miałam fazę na "Zmierzch". Kiedyś na TVN leciała jakaś część, a  potem oglądałam go w internecie. Myślę, że wiele osób oglądało już i zna ten film. Ja co prawda też go oglądałam, ale chciałam jeszcze raz go zobaczyć. Nie obejrzałam jeszcze wszystkich części, ale będę to kontynuować już dzisiaj :) Nie wiem, ale teraz większość osób interesują te nowe filmy, a ja wciąż powracam do tych starych, można powiedzieć, że z lat wczesnego dzieciństwa. Na przykład Harry Potter, każdy już o nim dawno zapomniał, a ja nadal lubię to czasem obejrzeć. Dla mnie właśnie te starsze filmy są ciekawsze, często przy tych, nowszych usypiam, niczym mnie nie zaskakują. Bardzo lubię też oglądać filmy czarno białe.
To by byli już wszyscy ulubieńcy. Tak jak wspominałam możecie czekać na świąteczne, zimowe posty i design. A obiecywałam sobie, że nie będę się rozpisywać...
A jacy są Twoi ulubieńcy?
Czy Ty też lubisz wracać do nieco starszych filmów?

35 komentarzy:

  1. moimi ulubieńcami są- cieepłe swetry, gorąca herbata, książka 'Zostań, jeśli kochasz' oraz 'Gwiazd Naszych Wina' <3
    Podoba mi się Twój post

    http://lets-her-go.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdecydowanym ulubieńcem jest film"If I stay" polecam bardzo!
    http://noworneeever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie kupilas te zele atybakteryjne, szukam juz ich bardzo dlugo szukam juz...

    Zapraszam do nas http://differentworldsofficjal.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialny komin,ja dostane nowy na święta.
    Wzajemna obserwacja? Napisz u mnie.
    http://alia-natalia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masło do ust też moje ulubione! Mam waniliowe i baaardzo polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam stare filmy! <3
    fajny post :))
    właśnie szukam tego kremu Nivea ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek pudru rzeczywiście jest ciemny, już bardziej chyba jako bronzer.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego balsamu do ust i żelów antybakteryjnych również używam! Cudowne!
    pugix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne jest to masełko do ust! U mnie tez szykuje się new in :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o tym masełku do ust wiele :) Żele pięknie pachną, wąchałam kiedyś,ale niestety nie mam ;c

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię wracać do starych filmów :) Titanica i HP widziałam już chyba z 10 razy :D

    harry-czary-mary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się szaliczek. Ma śliczny kolor.
    A co do Ziaji, jeszcze się na niej nie zawiodłam. Ten krem raczej nie jest dla mnie, bo mam mieszaną cerę, ale mam prawie całą serię liście manuka, genialna.
    Obserwuję!

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  13. moim kosmetycznym ulubieńcem jest pomadka baby lips. Może wspólna obs? Odpowiedź napisz u mnie na blogu. http://loveemyydreeam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialni ulubieńcy<3
    Muszę sprawdzić ten balsam ;3
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszym z ulubieńców według mnie jest to masełko do ust Nivea :D Uwielbiam je, aktualnie mam waniliowe. Jest świetnie i starcza na calutki zimowy sezon
    http://follow-happiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie niestety stacjonarnie nigdzie nie można kupić tych żeli antybakteryjnych :/
    A bardzo chciała bym je wypróbować

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Woski genialne, masełko do ust posiadam tylko o innym smaku i sprawdza się wyśmienicie!
    Zapraszam na swój blog! sarowe-blog.blogspot.com
    Obserwuje;)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ten zielony kremik, idealny jest :D

    obs za obs? :) -> deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Moim ulubieńcem jest krem bb z Maybelline

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. fajni ulubieńcy ;d mam ten kremik z ziaji ;d
    Może wspólna obserwacja? ;) Zapraszam do mnie na nowy post o pierścionkach DIY ;)
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te masełka do ust, śliczne pachną :)

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak Ci się spodoba :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham kominy! Właśnie od jakiegoś czasu zbieram się żeby kupić to masełko ale odraża mnie fakt iż trzeba nakładać je palcem co jest obrzydliwe bo tyle bakteri mamy na palcach, ale myślę że jednak kiedyś je przetestuję:) http://paulinapaulaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetni ulubieńcy.
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Wpadniesz? Poklikasz w linki?
    www.susan-and-olivia.blogspot.com/2014/12/tidebuy.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Zmierzch? uwielbiam !!!!

    http://victoria-vicctoria.blogspot.com/ - Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Super ulubieńcy

    mymess-n.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Post udany! :) Bardzo mi się podoba! :D
    DO KOŃCA GRUDNIA CHCIAŁABYM ZEBRAĆ 300 OBSERWATORÓW! BARDZO PROSZĘ O POMOC, OCZYWIŚCIE SIĘ ODWDZIĘCZĘ! <3 TYLKO ZOSTAWCIE LINK DO SWOJEGO BLOGA U MNIE W KOMENTARZU! :)

    ZAPRASZAM: http://karolcia200999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też ostatnio myślę nad zmianą adresu bloga i prawdopodobnie zrobię to po Nowym Roku ;)
    Moim ulubieńcem w tym miesiącu są słuchawki, które dostałam na końcu października ;)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja już zmieniłam adres bloga :) Podoba mi się twój gust muzyczny :D
    Mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. chętnie przetestowałabym te żele antybakteryjne jednak w mojej okolicy nie ma Bath&Body Works :c
    ♡ proszę zgłosisz się na konkurs? 3 osoby wygrywają - kliknij :)

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥