2014/12/14

Warszawa+new in

Heii!
Pamiętacie ten post sprzed roku? Tak, właśnie w piątek znów odwiedziłam starówkę i muszę przyznać, że cała świąteczna oprawa podobała mi się bardziej niż w tamtym roku. Nie miałam jednak okazji zobaczyć jej po ciemku i zrobić tylu zdjęć, ile zrobiłam rok temu, nad czym bardzo ubolewam. Ale nic! Może będzie taka okazja.
Co prawda nie zamierzałam nic konkretnego napisać, ale podsumować to co się zdarzyło na blogu (tak, wcale nic konkretnego...) Tak, jak już zapewne zauważyliście zmienił się adres bloga i design. Z tych zmian jestem bardzo zadowolona, i mimo tego, że na razie spadły mi bardzo statystyki to myślę, że zmiany i tak wyjdą na dobre. Przynajmniej mam taką nadzieję :) Ale ważne jest to, że osobiście nie muszę się już męczyć z tym starym adresem, który sprawiał mi wiele kłopotów.
Ten tydzień będzie chyba jeden z najcięższych w tym roku. Tyle zaliczeń, sprawdzianów, kartkówek... Wolę o tym nie myśleć, ale potem upragniona przerwa świąteczna. Jak na razie wcale nie czuję, że już za tydzień usiądziemy w rodzinnym gronie przy świątecznym stole. Nie mogę sobie tego wyobrazić. Mam nadzieję, że niedługo poczuję tą atmosferę. A Wy ją czujecie? 
 Tak, miałam zrobić świąteczne new in w oddzielnym poście, ale wyszło, że kupiłam tylko dwie rzeczy, więc pokazuję je teraz i tutaj haha :)
| skarpeta: nn | lampki: biedronka |
Jakoś nie przepadam za takimi krótkimi postami z małą ilością zdjęć. Nie wiem z czego to wynikło, bo planowałam zupełnie inny post, no ale trudno. W najbliższym czasie pojawi się kilka świątecznych notek. Planuję tag, DIY, CIY, przemyślenia, więc oczekujcie! A za około tydzień, kiedy rozpoczniemy oficjalnie przerwę świąteczną przygotuję dla Was niespodziankę. Część już zrobiłam, teraz wystarczy złączyć to w jedną całość :)

A jak tam u Was przygotowania do świąt?
Spadł u Was śnieg?

30 komentarzy:

  1. Na mnie niestety Warszawa nie robi wrażenia :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie do konca, ale staram sie poprawic ta atmosfere:)

    feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Też tam byłam ;) Obserwuję! ;)
    http://happypandathere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie widziałam świątecznej starówki, chociaż mieszkam bardzo blisko. ;3 Fajne zdjęcia. Obserwuję, będę tu wchodzić częściej.

    http://tojanatalqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ta choinka jest piękna ! wow
    Może wspólna obserwacja ? daj znać u mnie :)
    Zapraszam http://adtadtadta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne zdjęcia. Ja niestety nigdy nie mam okazji zobaczyć warszawy ;(
    http://martysienkablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia.
    ikatniss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Twój nowy adres jest o wiele lepszy :) Jaki śliczny świąteczny klimat :O

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia <3 będę wpadać Tu cześciej :*
    może zaobserwujesz? będę bardzo wdzięczna
    http://meeaningoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja też wogóle nie czuję tegorocznych świąt ://
    fajne zdjęcia :3
    super dekoracje :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziwne będą święta bez śniegu, mam nadzieję, że jeszcze spadnie :) Nowy adres bloga ładnie się prezentuje. http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie ładne zdjęcia. U mnie przygotowania do świąt stoją w miejscu.
    Boże Narodzenie będzie chyba po raz kolejny bez śniegu . Szkoda ....

    http://take-a-pencil-and-draw-a-f1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie zdjęcia :) Śniegu nie ma :(
    Obserwuję :3
    http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Warszawa bardzo ładnie wygląda!
    Chciałabym ją zobaczyć nocą.
    Ładny design bloga :)
    Pozdrawiam

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  15. U nas przygotowania do świąt idą pełną parą :)

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki świąteczny post, super :-)
    + zapraszam na nowego bloga,
    Xiya V.

    OdpowiedzUsuń
  17. Tylko szkoda, że śnieg nie pada.

    melania-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie nie ma śniegu ;c Śliczne zdjęcia :)

    Julajulia.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  19. z niecierpliwością czekam na śnieg u mnie w mieście :)
    masz przecudne włosy!
    http://threedayholiday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, chociaż ja ich nie cierpię :)

      Usuń
  20. świetnie piszesz, widać, że dużo pracy wkładasz w bloga!
    a do tego, design jest bardzo przejrzysty i estetyczny :D

    ♥ V R N Q ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. jak pięknie za Tobą :) śliczne zdjęcia :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Od razu jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie wiedziałam, że to choinka na Starym Mieście haha :D Świetnie tam jest :)

    different-view-of-the-life.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne zdjęcia :) a ta choinka w tle super!

    Pozdrawiamy!
    ♡ Nasz blog (Twins Life) - kliik ♡

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęć jest wystarczająco, w Warszawie zimą nie byłam, ale pewnie jest tam ładnie ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdjęcia śliczne a co do samopoczucia to wolę o tym nie pisać :)))))

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Troche czuje bo cały moj dom jest świąteczny :3
    onlydreams8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wesołych świąt kochana! Bogatego gwiazdora. Czekam na post o prezentach gwiazdkowych!

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥