2015/01/13

Hejterzy

Chyba każdy z nas spotkał się ze złą opinią na swój temat. Jakąś krytyką. Lecz hejt, a krytyka, to dwie zupełnie inne rzeczy. Krytyka jest uzasadniona, wyrażona innymi słowami niż hejt, który nie jest uzasadniony. Nie należy nawet porównywać jednego do drugiego. Oczywiście krytyką też można się przejąć, ale powinno się z niej wyciągnąć wnioski. Hejtem nie koniecznie się przejmujemy i według mnie nie powinniśmy.

Hejt to po prostu za przeproszeniem ból dupy człowieka. Hejter najczęściej występuje anonimowo, "wypełnia" swoją rolę raczej w internecie. Hejter nie ma swojego życia i wtrąca się w życie innych ludzi. Najczęściej wypatrzy sobie "ofiarę" i "atakuje" ją. Najczęstsze miejsce gdzie mamy do czynienia z hejterami? Chyba ask, ale wyłącznie gdy użytkownik ma włączoną opcję anonimową. Oczywiście nie każdy hejter jest anonimowy, zdarzają się wyjątki. I te wyjątki należą do ludzi:
-nieco mądrzejszych i odważniejszych
-chcących skupić na sobie uwagę i wybić się wśród znajomych jakim on jest "kozakiem" wow
Czemu ludzie hejtują? Według mnie takie osoby, tak jak już wcześniej wspomniałam, nie mają własnego życia i na siłę wtrącają się w życie innej osoby. Jednym z głównych powodów jest zazdrość. Hejter ma na celu zniszczyć tego człowieka, żeby stał się gorszym, często poniżonym i żeby właśnie on mógł się wtedy w jakiś tam sposób wybić. Ludzie często hejtują, bo boją się swoich wad. Np. jak ja jestem spóźnialska, to będę wmawiać danej osobie, że to właśnie ona, a nie ja. Nie zmieniam bielizny przez tydzień (coo), to będę wmawiać i hejtować tą osobę, że to właśnie ona. Wydaje mi się, że to takie 3 główne powody.
Słowo "hejter" kojarzy nam się najczęściej z internetem. Według mnie z hejterami spotykamy się też na co dzień, głównym miejscem jak dla mnie jest szkoła. Często znajomi obgadują nas, a niektórzy mówią nam nawet to prosto w oczy. Oczywiście większość jest to nieprawda. Nie wiem, czy takie osoby też można nazwać hejterami, ale na pewno mają coś z tego.
Z hejtami spotkałam się wiele razy, dużo z nich nie dotyczyło jednak mnie. O wiele częściej spotykam się z tymi co obgadują po prostu na co dzień, tak jak wspominałam- w szkole. Nie mam prawie wcale takich hejtów z anonima. Może dlatego, że nie mam jak ich dostawać. Około pół roku temu wyłączyłam aska, na blogu nie mam opcji dodawania anonimowych komentarzy. Ale gdybym ją włączyła, zaraz posypało by się milion hejtów. "Jakie ty masz brzydkie usta", "Ta szminka w ogóle ci nie pasuje"...itd. Chociaż nie byłoby to napisane, aż tak miłymi słowami :)
Ten temat jest bardzo rozległy i mogłabym napisać o wiele więcej. Ale zadam podstawowe pytanie: czy przejmuję się hejtami? Kiedyś, jak dostałam kilka na asku, przejęłam się i myślałam o tym wiele czasu. Teraz wiem, że są to głupoty. Komuś mogą nie podobać się moje nogi i jest to oczywiste. Ale nie rozumiem po co tej ktoś ma mnie przezywać, wyklinać i mówić wiele innych rzeczy. Mi się moje nogi podobają i nie zamierzam nic w nich zmieniać, więc w takim przypadku również to olewam :)
Podsumowując, hejtami się nie warto przejmować, a z mądrej krytyki należy wyciągnąć wnioski. O krytyce nie będę się na razie więcej wypowiadać, bo to temat na inną notkę. Dodam jeszcze, że hejty po prostu mnie śmieszą, bo fajnie tak czasem popatrzeć jak ludzie Ci zazdroszczą obrażając Ciebie i myśląc, że są tacy super, haha.
| bluza: h&m | spodnie: house | rękawiczki: house | choker: allegro |
Jakie jest Wasze zdanie o hejterach?
Przejmujecie się hejtami? 

29 komentarzy:

  1. Bardzo fajny post, miło mi się go czytało!
    Najłatwiej jest krytykować, ale zeby cos samemu zrobić i narazić się na opinię innych to już nie chcą :P
    świetna bluza i super post jesteś prześliczna <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. Jeżeli mój blog Cię zainteresuję, zostaw obserwację, będzie mi bardzo miło :) http://isannell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie przejmuję się hejtami, jak napisałaś są to osoby które po prostu czegoś zazdroszczą i tyle :)
    Zapraszam: http://takitaamja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak jak napisałaś hejterzy nie mają własnego życia, chcą nas zniszczyć, chcą zniszczyć naszą samoocenę.
    Nie powinniśmy się nimi przejmować, choć trudno jest ignorować ich zachowania.

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie ma co przejmować sie hejtami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tam olewam hejterów. Żal dupy tylko mają. Zamiast zrobić coś ze sobą to wolą wylać jad na inną osobę. W sumie to im współczuję, bo muszą mieć strasznie żałosne życie.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejt to zwyczajna zazdrość i brak kultury wyrażona słowami :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. W pełni się z Tobą w tej sprawie zgadzam.
    http://taktobylotakjest.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgadzam się z Tobą, aczkolwiek nie do końca. Zdjęcia są magiczne, gdyby nie ten "chocker" , były by jak iluzja *-* Jesteś piękna. Mój blog --- > KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. hejty hejtami ale ostatnio ludzie są po prostu bezczelni i lubią robić na złość ;) nie warto się przejmować
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. ja tam sie nie przejmuje hejtami, zazwyczaj sie z nich smieje, i ty (jak z reszta wszyscy) tez powinnas :D
    Fajne zdjecia i ciekawy post, pozdrawiam :)

    http://choco-milk-blog.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy się nie przejmowałam ani nie przejmuję hejtami :D zresztą ogólnie nie zwracam uwagi na to co mówią inni jeśli uważam, ze to co robię jest właściwe dla mnie ;)
    Zaobserwowałam, miło gdybyś się odwdzięczyła :)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z t-shirtami DIY :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękną, nietypową urodę *_*
    ja nigdy nie przejmowałam sie hejterami, bo uważam że nie ma czym.....

    ann--blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przeczytałam wszystko co napisałaś i we wszystkim się z tobą zgadzam
    + Bardzo fajny post

    FLOWERSUUN.BLOGSPOT.COM (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  14. uważam że dużo osoób też nie potrafi odróżnić hejtu od krytyki :)

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne zdjęcia! Ja jestem wyśmiewana w klasie za blogowanie, a takimi hejtami się nie przejmuję. Prawdziwej krytyki jeszcze nie dostałam ani razu.
    świetny post! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Tez tak uważam. Ślicznie wyglądasz, naprawdę xd
    http://this-is-paranormal.blogspot.com/2015/01/choies.html#comment-form Poklikasz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Moje zdanie w tym temacie jest identyczne. Wczoraj na moim blogu pisałam coś bardzo podobnego. Ale mi natomiast żal jest hejterów, biedni idioci, zazwyczaj bez przyjaciół, których życie jest tak nudne, że czasami zbyt bardzo interesują się czyimś ://

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super zdjęcia :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie przejmuje się hejterami :D Zazdroszczą to hejtują !
    http://divineorchid.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny wpis i śliczne zdjęcia :)

    http://yukilora.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. hejterzy to ludzie, którzy często zazdroszczą tego czego sami nie mają. BYli, sa i będą, nic na to nie poradzimy :/

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja nie przejmuję się hejterami. Staram się brać uzasadnione uwagi do serca i zmieniać swój blog na lepsze. :)

    http://duo-jessie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawy post, bardzo ładny design bloga, który sprawia, że chce się zostać u Ciebie na dłużej, więc zostaję. :) Co powiesz na wzajemną obserwację? Zacznij i daj mi znać w komentarzu na moim blogu. ;)
    Pozdrawiam
    kinga-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Hejtami nie ma co się przejmować, szkoda zdrowia. :) Piszą je ludzie, którzy ewidentnie Ci czegoś zazdroszczą. A Ty jesteś śliczna!
    Całusy :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie warto przejmować się hejtami.Pięknie wyglądasz.
    Kolorowe Chmury-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak to mówią "kozak w necie pi*da w świecie" :) nie warto się przejmować hejtami

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia :) hejterzy byli, są i będą, takie życie, trzeba się przyzwyczaić :P
    zapraszam ♥
    http://madeline-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. o jeju :) Jak cudownie Ci z czerwoną szminką :* A na hejterów szkoda tracić czas ;/
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Pouczające i bardzo ciekawy post :)
    http://mmartyna32.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥