2015/01/18

♡ My winter must haves

Witam Was bardzo cieplutko w tym oto poście. Chyba pierwszy raz się tak z Wami witam haha :) W końcu mam ferie, szczerze, to nie mam żadnych konkretnych i ciekawych planów, z którymi mogłabym się podzielić. Jak co roku raczej nigdzie nie wyjadę. Co do ocen, jestem nawet zadowolona, chociaż pewne jest to, że w drugim semestrze będzie znacznie lepiej. A Wy jesteście zadowoleni? Kiedy macie ferie?

Mimo, że zima trwa już kilka tygodni, postanowiłam dopiero teraz zrobić post z moimi niezbędnikami na zimę. Chociaż sądząc po pogodzie powinnam napisać coś o niezbędnikach na jesień lub wiosnę. Jako, że w tym roku polubiłam wszystkie pory roku, mam jeszcze nadzieję, że śnieg i temperatura spadnie. Oby tylko nie spadł w marcu, czy kwietniu...
Chyba każdy lubi mieć grube, ciepłe skarpetki siedząc przy laptopie, gdy na zewnątrz mróz i śnieg. Jestem strasznym zmarzluchem, więc u mnie są one wręcz niezbędne!
Używam ich najczęściej na zewnątrz, albo w szkole, kiedy jest bardzo zimno.
Chyba każdy lubi się wtulić w szeroki szal lub komin, zwłaszcza w zimie!
U mnie w pokoju nawet teraz królują świąteczne dekoracje. Choinkę rozbiorę już niedługo, ale wszelkie drobiazgi zostawię do końca zimy. 
Niedawno nie przepadałam za sweterkami, teraz je uwielbiam! Leginsy+ sweter lub bluza to moje ulubione połączenie :)
Muszę szczególnie dbać o usta, dlatego zaopatrzyłam się w wiele pomadek, balsamów, błyszczyków, itp.
Od zawsze było mi zimno w ręce, więc na zimę noszę najgrubsze rękawiczki jakie mam. Czapka również się przydaje, szczególnie w wietrzne dni.
Kto nie lubi wypić czegoś gorącego, gdy przyjdzie z chłodnego spaceru? Na pewno nie ja! W każdą porę roku kocham pić gorące napoje, więc nie mogło zabraknąć ich w moim zimowym must have. Najbardziej lubię owocową herbatę.
Lampki to coś, co dodaje nastrój każdemu pomieszczeniu. Myślę, że nawet w lato będą nadal w moim pokoju, ale w zimę są po prostu niezastąpione.
W zimę szczególnie musimy dbać o nasze dłonie. Przed każdym wyjściem na zewnątrz rozprowadzam grubą warstwę kremu, więc nie mogło ich zabraknąć.
Nie przeżyłabym zimy nie mając takiej wspaniałej rzeczy jak termofor. 
Zarówno w święta, jak i w długie zimowe wieczory kocham oglądać świąteczne filmy.
Uwielbiam malować paznokcie. Zimą wybieram te ciemne kolory, ale również i pastele.
Ciepły koc, to niezastąpiona rzecz w czasie zimy i chyba nie muszę wiele o tym pisać... :)
Chyba każdy lubi świeczki! Według mnie w zimę wyglądają one o wiele lepiej niż w innych porach roku. Nadają charakteru całemu wnętrzu i umilają czas, np. naukę.Woski również posiadam i bardzo je lubię.
A co jest Waszym zimowym niezbędnikiem? 
 
PS. Jakiś czas temu pisałam, że mam dla Was niespodziankę, która strasznie się opóźnia. Jeśli zna się ktoś na programie movie maker (dla Windowsa XP) i chciałaby mi pomóc z jakością niech napisze w komentarzu. Będę bardzo wdzięczna :)

35 komentarzy:

  1. Jaka fajna baby lips. :) Bardzo mi się u Ciebie podoba, zostaję na dłużej. :) Co powiesz na wzajemną obserwację? Jeżeli spodoba Ci się mój blog, zaobserwuj i daj mi znać w komentarzu.

    Zapraszam do siebie, na blogu czeka kupon zniżkowy do sklepu Born Pretty!

    kinga-kiniaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialny termofor! :D
    Ciekawe niezbędniki. Moi takim największym niezbędnikiem jest masełko do ust. A! No i lampek też u mnie nie może zabraknąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham świeczki! A ferie mam za 2 tygodnie :(

    beautifuldreams29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie skarpetki, są bardzo ciepłe. Muszę sobie kupić świeczki do pokoju, bo już mi się skończyły, a są naprawdę cudowne :)
    http://dreamsoutxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam ferie dopiero w drugiej połowie lutego :)
    herbata jest u mnie podstawą w zimie.

    hopefulness5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wytrzymałabym zimy bez termoforu, sweterków i ciepłej herbaty :)
    Świąteczne filmy oglądam tylko w grudniu :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobnie. Kocham ciepłe napoje, swetry, skarpetki, kocyki, lampki i ogólnie wszystko co napisałaś. Obserwuję i miło byłoby mi, gdybyś zrobiła to też dla mnie :D
    http://kingas1blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam na konkurs na moim blogu :)
    Do wygrania między innymi Baby Lips Dr.Rescue-Mięta.
    Macie duże szanse :)
    http://kana-kaana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ja nie wyobrażam sobie zimy bez sweterków :)))

    Zapraszam♡
    pisanepasja.blogspot.com - kliknij tu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bluza z pierwszego zdjęcia jest super!
    xoxo
    sleepy-monday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post :)
    Też nie za bardzo lubiłam sweterki :) Ale dzięki tej zimie je uwielbiam :)\

    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Świeczki zdecydowanie są dla mnie najważniejsze na zime! Bez nich nawet nie czuje tego klimatu :)
    www.kasieek-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje włosy wyglądają genialnie na pierwszym zdjęciu.
    http://parkspati.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ojaaa ale Ci zazdroszczę wolnego! :) sweter + legginsy to najwygodniejsze połączenie :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny post i cudowny blog ! OBSERWUJĘ !!

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny post, a tak w ogóle, będę wpadać częściej
    Pozdrawiam ;>

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja nie dałabym rady bez kocyka i muzyki !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/ryzykuj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak oglądałam te wszystkie zdjęcia zrobiło mi się tak jakoś ciepło i zachciało poleniuchowania pod kocem, przy jakimś dobrym filmie i kubku z kakaem. Niestety mój czas na odpoczynek zaczyna się dopiero 16 lutego ;)

    http://pastimedelicjee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny opis twojego dnia :3

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę, pokaż mi gdzie ja tutaj opisałam swój dzień

      Usuń
  20. Również mam teraz ferie. :)
    Miło się czytało Twój post.
    Dla mnie również bez większości rzeczy wymienionych w tym poście się nie obejdzie, szczególnie nie dałabym rady bez ogrzewaczy.
    http://oliviejulie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Thats sooo sweet and cozy. I want to watch that film right now :)
    I can't live without tea in the wintertime too :)

    What about follow4follow? Would be sooo happy if we would stay in touch!
    xoxo Colli // tobeyoutiful

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne zdjęcia. ja uwielbiam ciepłe skarpetki!

    Obserwuję twojego bloga i licze na to samo(:
    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam świece zapachowe <3 a bez ciepłych skarpetek nie zasnęłabym ;)

    http://ylyys.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet w lato muszę mieć skarpetki! :D

      Usuń
  24. Mam bardzo podobne zimowe niezbędniki co ty :* ocieplacze na łapki by się bardzo przydały, Pozdrawiam cieplutko http://pomyslowa-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam podobne niezbędniki co ty. Właśnie niedawno kupiłam sobie ogrzewacz do rąk. ;)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam ogrzewacze do rąk , umilają chodzenie do szkoły i tak dalej :D

    izilleys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam bardzo podobne must haves na zimę ;)

    kajoooja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post. :) :)
    Właśnie zastanawiałam się nad napisaniem takiego posta. Pozdrawiam gorąco! :)
    Zapraszam do mnie :) emilyyy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny blog ;) Jeszcze lepsze zdjęcia ^^
    Może obs/obs ? ;*
    http://vanely-vaanely.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny blog zapraszamy do nas http://wixy-and-werka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥