2015/03/29

CIY: pomysł na śniadanie- amerykańskie pancakes

Hei!
Dzisiaj tak na szybko przychodzę do Was z kolejnym przepisem. Tym razem pomyślałam, że będzie to coś, co można zjeść na śniadanie. Jest to bardzo prosty i szybki przepis na amerykańskie pancakes.  Dla mnie to świetne rozwiązanie, ponieważ rano nie mam na nic czasu i wszystko robię w pośpiechu. Wiadomo, że śniadanie to najważniejszy posiłek i często właśnie od tego zależy nasze samopoczucie. Gwarantuję Wam, że najecie się nimi do syta i dobry humor będzie Wam towarzyszył przez calutki dzień! :)
Składniki:
  • 2 szklanki mąki
  • 1,5 szklanki mleka
  • 2 jajka
  • 75g masła
  • 3 łyżki cukru
  • 3 łyżeczki proszku do pieczenia
Najpierw roztopić masło. Dosypać mąkę, cukier i proszek do pieczenia, a następnie dodać mleko i roztrzepane jajka. Wszystko dokładnie wymieszać. Masę wykładać na suchą, rozgrzaną patelnię. Smażyć aż zaczną powstawać bąbelki, następnie przekręcić naleśnika na drugą stronę i smażyć przez około 2,3 minuty. Podawać z syropem klonowym, nutellą, owocami, wedle uznania.


 Mam nadzieję, że ten przepis wykorzystacie na jutrzejsze śniadanie! Ja lecę się trochę pouczyć :)

Ostatnio znalazłam bardzo ciekawy blog, który prowadzi Martyna. Serdecznie Was na niego zapraszam: KLIK Jeśli lubicie posty Fashion, Lifestyle i DIY to na pewno znajdziecie coś dla siebie!
xoxo

30 komentarzy:

  1. Świetny pomysł na śniadanie.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, a przepis na pewno wyląduje w moim zeszycie i mam nadzieję, że szybko go wykorzystam.
    http://saadejekk.blogspot.com/2015/03/about-me-ciekawostki-o-mnie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przepisu na pewno skorzystam ;)
    http://aleksandra-zagala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham pancakes! *.*
    wyglądają przepysznie!
    muszę je sobie zrobić <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeeeju, wyglądają przepysznie :)
    Ale bym je teraz zjadła i to jeszcze z nutellą :)
    Właśnie dzisiaj rano jadłam takie naleśniki :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  6. Pancakes jadłam raz w życiu i mam nadzieję, że nie ostatni! Wyśmienite są!
    kingas1blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. MMMM jadłabym <3
    Super blog ;) Wpadnę częściej

    blogerkafashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny przepis, na pewno go wypróbuję :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. pychota :*
    http://chiczku.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł :) Robiłam je już wiele razy^^

    OdpowiedzUsuń
  11. świetny pomysł. Jeszcze nigdy nie jadłam naleśników z nutellą a mam ją w domu. Czas to zmienić :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ohh wyglądają przepysznie! Ja jednak preferuję ich zdrowszą wersję- bananowe placuszki. Też bardzo pyszne:)
    Nie czytałam Twoich innych postów, ale po przczytaniu tego zaobserwuję!:) +masz prześliczny design

    Zapraszam do mnie
    ALQXX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam przez chwilę taką "myśl" haha :)

      Usuń
  13. Takie śniadanie ? Aż mam ochotę zrobić takie jutro.Chociaż nie wiem czy to dobrze wpłynie na moją dietę.. Ale co tam,raz się żyje.Super przepis!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. No i teraz mam smaka na pancakes
    teenluxy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. oo mniam!
    biegne do kuchni ;d
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda przepysznie! wypróbuję przepis. pozdrawiam

    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mega blog
    Uwielbiam go <3
    .
    .
    .
    Mam prośbę poklikasz w linki
    u mnie w pościę? Napisz u mnie w kom
    Zachęcam też do konkursu(świetne nagrody)
    Mogę też zrobić design :*
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Aż zrobiłam się głodna, z chęcią wypróbuję twój przepis !
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam te te naleśniki ;)

    Zapraszam też do siebie.
    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam te te naleśniki ;)

    Zapraszam też do siebie.
    ❀pisanepasja.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  22. Zawsze chciałam je zrobić, ale nigdy nie mogłam się za nie zabrać! :)

    http://lekcjamody.blogspot.com/
    Jeżeli Ci się spodoba zaobserwuj, skomentuj.. na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mega blog
    .
    .
    Obs Za Obs?Ja Już obserwuje
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam pancakes z nutella i bananami<3 niestety to duza bomba kaloryczna:)
    Zapraszam do sb;d Ja obserwuje i licze na rewanz:D
    moohox3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie powinnam oglądać takich rzeczy, bo od razu robię się głodna! :) Wyglądają na maksa apetycznie, dobry przepis :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥