2015/03/21

Night life

Chyba każdy przed snem wymyśla różne historie. Czasem kierujemy się swoimi marzeniami, pragnieniami, a czasem obawami.
Chyba każdy przed snem podsumowuje miniony dzień. Myślimy nad swoimi błędami, ale również tym, co udało nam się zrobić dobrze.

Chyba każdy przed snem myśli o kolejnym dniu. Myślimy, co ma się zdarzyć, planujemy co mamy jutro zrobić.
Często gdy jesteśmy smutni skupiamy się na tych złych momentach z przeszłości. Rozpatrujemy co było nie tak. Robimy to szczególnie wieczorem.
Jestem osobą, która robi tak często, ale pytanie: po co? Czy to coś zmieni? Właśnie- nie. Nic nie zmienią moje myśli. Chcę je pokonać, ale są one silniejsze ode mnie. Ja po prostu nie potrafię zapomnieć, chociaż bardzo chcę, ale raczej nic z tym nie zrobię. To już było i nie da się tego naprawić. Czasami myślę, że jednak mogę to zmienić, ale szybko się wycofuję. Nie wiem czy to przez brak chęci czy odwagi. I znów nic nie zrobię, tylko zasnę z tym. I tak każdego wieczoru.
 Pomimo tego i tak walczę i próbuję coś z tym zrobić. Nie wolno się poddawać, więc głowa do góry i do przodu- zawsze!
"W życiu bo­wiem is­tnieją rzeczy, o które war­to wal­czyć do sa­mego końca."
 Czy Tobie też się zdarza myśleć przed snem o tych złych chwilach?

23 komentarze:

  1. Przed snem mam taki czas, że myślę o wszystkim. Wspominam, planuję, wymyślam...
    Fajne zdjęcia!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  2. zdarza mi się bardzo często myśleć przed snem o przeszłośći:)

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze przed snem myślę o wszystkim, o tym jak będzie wyglądała moja przyszłość, co będę robić, czy będę mieć rodzinę, czy będę mieć pracę.
    Mam dość życiowe myśli, haha.

    Obserwuję i liczę, że zrobisz to samo jeśli spodoba Ci się mój blog!

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem na Twoim blogu pierwszy raz, ale muszę przyznać, iż bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłaś. Masz świetny styl pisania, a do tego masz piękne zdjęcia. Zdecydowanie od teraz jeden z moich ulubionych. Nic dodać nic ująć! Oczywiście zaobserwowałam i czekam na kolejne wpisy!:)
    MÓJ BLOG- KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  5. Filozofia i zdjęcia-aż ciepło się robi w okolicy serca.
    pozdrawiam.
    http://onlybyme7.blogspot.com/2015/03/my-way_20.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz racje, też wieczorem podsumowuje swój dzień <3

    Zapraszam do mnie :) Liczy się każdy, nawet najkrótszy komentarz!
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czasami te myśli potrafią być bardzo męczące i nie pozwalają mi nawet zasnąć...Ale bardzo trudno jest się je pozbyć.
    świetne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd ja to znam :) najczęściej myślę o jutrzejszym dniu

    ewaskoczen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się w cieplutkim łóżeczku pod kolderką siedze i podsumowuje dzień 💜💜💜

    Pozdrawiam
    http://missstyle21.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdarza się i to nie raz.Ale jakoś próbuje szybko zasnąć i zapominam na następny dzień o czym myślałam.Świetny post i idealne zdjęcia do jego tematu :)

      http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

      Usuń
  10. Niestety tak, zdarza się :)
    Świetne zdjęcia :*

    Pozdrawiam ✿
    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety przed snem często wytykam sobie swoje błędy popełnione przez cały dzień.
    Bardzo oryginalny post, a to wieeelki plus!:)

    http://mela-kawalec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja codziennie wymyślam sobie przed snem różne historie! :D
    http://thisismydream-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazwyczaj o tych dobrych, ale często zdarza mi się myślenie o złych i smutnych. Wtedy płaczę, myślę, że nic się już nie uda i będę zawsze żyć w smutku.
    http://magy-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post^^
    http://photo-kinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Często w nocy myślę o tych złych, przykrych rzeczach.

    Odwdzięcze się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  16. kiedyś przed snem zawsze marzyłam. Teraz chyba troche blizej mi do realistki i skupiam sie na problemach i jak moge cos zmienic badz polepszyc. Swietny post!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli mam dobry humor, to przed snem zazwyczaj myślę o swoich marzeniach, o tym jak niewiele mi brakuje do ich spełnienia. Natomiast jeśli jestem smutna, najczęściej przypominam sobie o złych chwilach...

    milenaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja przed snem raczej nic sobie nie wymyślam :/
    pozdrawiam!

    {la decadence}

    OdpowiedzUsuń
  19. Też dużo myślę przed snem
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio przed snem mam tak, że obmyślam wszystkie ''za'' i ''przeciw'' myślę że mogłam lepiej się zachować itd...
    A kiedy nie jestem bardzoo śpiąca to uczucie mnie chce wykończyć :)
    Super wpis!

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. hej :) bardzo ciekawe posty! w celu znalezienia nowej inspiracji zapraszam do siebie ;)
    http://chummmmy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś natknęłam się na zdanie które do dziś siedzi w mojej głowie ,mianowicie "Najlepsze bajki na dobranoc to te ,które ukladamy sobie we własnej wyobraźni" i wiem że to w 100% prawda;)

    Obserwujesz? Też to zrobię!
    http://geordiee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥