2015/04/02

Recent favourites

Dzisiaj mamy 1 kwiecień (dobra 2 ale ciiiii), więc czas na ulubieńców miesiąca! Dawno nie było takiego posta, ale postanowiłam do tego wrócić, bo bardzo lubię czytać coś takiego. Pokażę kilka kosmetyków, coś do jedzenia oraz film.
1.Baby Lips Dr. Rescue Just Peachy

Bardzo często używałam tej pomadki w tym miesiącu. Mimo, że nie przepadam za Baby Lips, to ta jakoś przypadła mi do gustu. Lekko nawilża i ma piękny, delikatny kolor. Niestety jej dużą wadą jest to, że strasznie podkreśla suche skórki. Zapach ma takie mentolowy, ale mi to akurat nie przeszkadza. Z tego co wiem można ją kupić w Rossmannie.
Moja ocena: 7/10
2.Płyn micelarny be beauty
Wiele osób polecało ten płyn. Pomyślałam, że i ja go wypróbuję. Nie zawiodłam się. Jego cena jest bardzo niska, bo to zaledwie kilka złoty, a według mnie jest genialny! Bardzo dobrze zmywa makijaż i odświeża skórę. Nie podrażnia oczu. Ma również bardzo przyjemny zapach. Ale jak zwykle musi być to jedno "ale". Niestety jest to opakowanie. Aplikacja nie jest zbyt wygodna, ponieważ na wacik wylewa się zbyt dużo płynu. Płyn micelarny możecie dostać w Biedronce.
Moja ocena: 9/10
3.Peeling myjący Joanna
Jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Przede wszystkim podoba mi się zapach, który kojarzy mi się z zimą. Jest słodki, ale świeży i lekki. Peeling dobrze wygładza i na prawdę czuję że moja skóra taka gładka i miła w dotyku haha. Możecie go kupić chyba w każdej drogerii. Jest mnóstwo zapachów to wyboru, więc każdy znajdzie coś dla siebie :)
Moja ocena: 10/10
4.Mascara Essence Get Big Lashes
To jest chyba pierwszy tusz do rzęs, który mnie zadowolił. Moje rzęsy są dosyć gęste i długie więc na razie nie potrzebuję jakiegoś drogiego tuszu. Mimo tego myślę, że ten tusz poradziłby sobie z krótkimi rzęsami. Nie zauważyłam żeby osypywał się. Aplikacja jest dosyć łatwa i szybka, niestety często tworzą się "grudki". Poza tym jest to bardzo dobry tusz jak za 10 zł. Można go kupić w Naturze.
Moja ocena: 9/10
5.Tonik Ziaja liście manuka
Ostatnio wiele się mówi o tych kosmetykach. Muszę Wam powiedzieć, że bardzo lubię kosmetyki z Ziai i mam ich na prawdę dużo. Na tym toniku również się nie zawiodłam. Oczyszcza, zmywa pozostałości po makijażu. Jego aplikacja jest bardzo precyzyjna, za pomocą "psikadełka", dzięki temu możemy odpowiednią ilością produktu nasączyć wacik. Jego zapach jest bardzo przyjemny, przypomina mi cytrynę. Zamierzam sobie kupić więcej kosmetyków z tej serii. Myślałam o kremie nawilżającym i paście przeciw zaskórnikom. Jeżeli ich używaliście to dajcie znać!
Moja ocena: 9/10
6.Budyń
W marcu ciągle jadłam budyń. Taaak, budyń XD Nie wiem co mogę Wam więcej napisać o budyniu haha. W ogóle w tym miesiącu dużo gotowałam, piekłam, itp. Może to wynikało z nudy, bo właściwie 3 tydzień siedzę w domu. Lubiłam gotować, ale marzec był takim "przełomem" w tej dziedzinie :D
Nie będę oceniać budyniu :)
7.Noc Oczyszczenia: Anarchia
Nowi Ojcowie Założyciele Ameryki zapraszają cię na coroczne Oczyszczenie. W tę jedną noc w roku, Noc Oczyszczenia, wszystkie zbrodnie są legalne. To czas na wyrównanie rachunków, na zemstę, ale czasami po prostu na to, by dać upust frustracji. Służby ratownicze, szpitale, straż pożarna i policja nie działają przez 12 godzin, od 19:00 jednego dnia do 7:00 drugiego. Nie ma obowiązku uczestniczenia w Oczyszczeniu, ale gdy samochód dwojga młodych ludzi psuje się na środku ulicy tuż przed godziną 19-tą, są oni zmuszeni uciekać przed zamaskowanymi motocyklistami, by ratować życie. Młody mężczyzna wyrusza w drogę, by zemścić się za śmierć synka. Matka i córka uciekają z domu, do którego włamują się bezwzględni napastnicy. Tych pięcioro ludzi musi połączyć siły, by przetrwać Noc Oczyszczenia w Los Angeles. Źródło: cda.pl


 Na sam początek napiszę, że ten film jest mega bezsensowny i na prawdę głupi. Obejrzałam go wczoraj z czystej ciekawości. Jest to bardziej zabijacz czasu i raczej nie nazwałabym go wartościowym filmem. Jeśli jednak lubicie filmy tego typu i chcecie po prostu spędzić miło czas, to nie powinno Wam to przeszkadzać. Mi z resztą to nie przeszkadza. Film trzyma w napięciu, często scen nie da się przewidzieć, czyli tak jak lubię. Pod tym względem Wam go polecam, mimo tego, że raczej nie można wyciągnąć z niego pozytywnych wniosków. 
Moja ocena: 6/10

▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲▲
Już raczej nie napiszę do Was przed Świętami, więc chciałabym Wam życzyć zdrowych i spokojnych Świąt Wielkiejnocy i żebyście spędzili je razem z rodziną <3

A jacy są Twoi ulubieńcy marca?

50 komentarzy:

  1. Masz świetnych ulubieńców ! :*
    Moim ulubieńcem jest herbata zwykła z cukrem lub miodem :)
    pozdrawiam cieplutk o!
    weeri-weri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawił mnie ten peeling. :) Będę musiała go wypróbować. :]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wczoraj kupiłam ten tonik z Ziai i od razu go użyłam. Mam takie samo zdanie co Ty, jest naprawdę dobry :)
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kosmetyki z Ziai :)

    Odwdzięczę się za każdą obserwację lub komentarz, zapraszam!
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Też mam kosmetyki z Ziai... i mam zamiar obejrzeć ten film..

    Zapraszam do mn
    liloo262.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Budyń jest najlepszy! :)
    http://misseraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwierz mi, że strasznie się czyta posty Gdzie jest pełno 'haha'. Lubię ulubieńców i fajnego masz bloga, ale Ogranicz to hala.
    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 razy napisałam "haha", więc nie powiedziałabym że tego jest "pełno"...

      Usuń
  8. Ja lubię akurat firme Baby Lips ale tesj nie próbowałam.
    Zapraszam
    itsnatala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Budyń to życie! Jak ja kocham budyń, o matulu :D
    Nie używałam jeszcze tego toniku z Ziai oraz płynu z BeBeauty. Trzeba wypróbować! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Budyń to życie! Jak ja kocham budyń, o matulu :D
    Nie używałam jeszcze tego toniku z Ziai oraz płynu z BeBeauty. Trzeba wypróbować! :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo lubię ten płyn micelarny, nawet trochę nieporęczne opakowanie przestało mi przeszkadzać, w sumie za taką cenę nie ma się do czego przyczepić :)
    teoriakobiety.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tego co wiem, to Baby Lips ma naprawdę dobrą opinię wśród blogerek. Ja jednak nigdy nie zdecydowałam się na jej kupno. Uważam, że pomadka, to pomadka, niezależnie od ceny - ważne, aby się sprawdzała.
    Moim ulubieńcem miesiąca jest definitywnie nafta z olejkiem rycynowym! Zauważyłam, że już od pierwszych paru użyć, moje włosy nabierają blasku. Co prawda, wysusza włosy, ale nadrobiłam to odżywką z Nivei. W dodatku moje włosy, zaczęły rosnąć o wiele szybciej i od dwóch miesięcy urosły mam je do łopatek!
    Wesołych Świąt!
    never-without-you-r5.blogspot.com
    please-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim ulubieńcem marca jest film " Kamienie na szaniec " oglądałam go z klasą i omal co się nie rozpłakałam. Film warty uwagi.
    iza-introverted.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I also have that mascara from essence and I just love it !
    xoxo,

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne recenzje i ulubieńcy w sumie ;)
    http://swiat-claudi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam żadnego z tych produktów, ale wyglądają ciekawie :) lubię kosmetyki z bebeauty, są tanie i naprawdę skuteczne! :D

    macdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Również używam tej samej pomadki Baby lips i muszę przyznać, że jest naprawdę świetna!

    Mój blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten sam płyn micelarny i jest świetny :). Film oglądałam i jest moim zdaniem nawet nie zły, ale pierwsza część jest lepsza niż druga ;).
    ♔ diaryyof-mee.blogspot.com ♔

    OdpowiedzUsuń
  19. Peelingi z Naturii mają przecudowny zapach, uwielbiam je! Tonik z Ziaji wygląda zachęcająco. Kurczę, zapomniałam obejrzeć ten film! A miałam już go dawno temu zobaczyć bo bardzo spodobała mi się pierwsza część :)
    Zapraszam! zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ciekawy post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Peelingi z Joanny, o tak, to coś co zdecydowanie jest moim ulubieńcem wszechczasów! :) WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo lubie peeling z joanny kiedys kupilam w biedronce i uwielbiam

    http://zyciowa-salatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam ten płyn micelarny, bardzo go lubię :)
    mój blog - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Megga blog
    .
    .
    Robie też design'y blogów :)
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://sandraa-suusaan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mam kilku ulubieńców marca ale raczej połączę je z kwietniowymi i pokaże niedługo na blogu x

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Również bardzo lubię pomadki Baby Lips :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Baby lips <3
    Ja te z mam ostatnio manie
    na punkcie budyniu :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Te małe peelingi z Joanny są świetne, pięknie pachną. :-)

    Pozdrawiam i obserwuję. Wesołych Świąt! Dużo uśmiechu! :-)

    OdpowiedzUsuń
  29. muszę wypróbować tą pomadkę!

    Bardzo ładny i przejrzysty blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do choies w moim ostatnim poście? Bardzo proszę, zależy mi na tej współpracy:)
    Mój blog
    Pomożesz?- jeśli tak koniecznie mi napisz komentarzu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Baby lips <3 Kocham ten Budyń jest pyszny :)
    proszę o pomoc Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :)
    http://nicole-500.blogspot.com
    http://nicole-500.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  31. Kocham baby lips! <3 Ostatnio nawet polubiłam firmę ZIAJA :) Zaobserwowałam
    Mogłabyś kliknąć u mnie w linki z ubraniami? Bardzo to ważne dla mnie :) http://nataliexbrunette.blogspot.com/2015/03/lucky-ones.html

    OdpowiedzUsuń
  32. Ziaja to chyba mój ulubieniec na każdy miesiąc ;)
    wesołych świąt!
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem chyba pierwszy raz na Twoim blogu, ale muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona, obserwuję ;) Życzę sukcesów i wytrwałości w dalszym blogowaniu ;) Życzę wesołych świąt ;)

    http://mjrm-madeline.blogspot.com/2015/04/happy-easter.html zapraszam serdecznie na blog. Proszę o klikanie w banery po prawej stronie bloga, to dla mnie bardzo ważne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Megga blog
    .
    .
    Robie też design'y blogów :)
    Obs za obs? (Ja już,napisz u mnie)
    Zapraszam do mnie
    http://ssssanderxxxxvvv.blogspot.com/
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam baby lips <3
    http://koniandvivi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. tusz i pomadka również się sprawdziły :)

    Wesołych Świąt! Zapraszam do mnie :)
    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetni ulubieńcy !
    wikaaa-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam ten film, zwłaszcza głównego bohatera <3
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetni ulubieńcy, muszę kupić tą wersję Baby Lips :)

    Pozdrawiam!

    ✿ JULIA BLOG – NOWY POST KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  40. Baby Lips <3
    Obserwuje i będzie mi bardzo miło, jeśli też to zrobisz :))
    MÓJ BLOG-KLIK:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super blog! ;*

    Obserwujemy ? Jeśli tak daj mi znać na moim blogu :)

    klaudienn.blogspot.com - dopiero zaczynam przygodę z blogowaniem, mam nadzieję, że mój blog ci się spodoba. ZAPRASZAM <3

    OdpowiedzUsuń
  42. ja nie przepadam za budyniem

    http://paulineeeblogger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie widziałam jeszcze takiej Baby Lips
    http://teenluxy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Też używam tego płynu micelarnego i peelingu. :) Ładny wygląd bloga. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne produkty :)
    klikniesz w link do koszuli w moim nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥