2015/05/24

Idiotka!

Nim przejdę do tematu posta chciałabym wyjaśnić kilka rzeczy. Pisałam tu ostatnio jakoś dwa tygodnie temu. Główny powód jest oczywisty- szkoła. Mam nadzieję, że był to ostatni zabiegany tydzień, bo następny będzie o wiele luźniejszy. Potem mam wycieczkę klasową, Boże Ciało i zostanie nam już tylko jeden tydzień wow! Nie wiem kiedy ten czas tak zleciał. Jak już wspomniałam o czasie, to właśnie dzisiaj skończyłam 15 lat. Muszę przyznać, że to taki dziwny wiek haha. W każdym razie ten czas leci zdecydowanie za szybko.


Myślę, że uda mi się pisać posty już regularnie, co tydzień lub częściej.
Teraz możemy przejść do tematu :)
Nieraz widzisz w miejscach publicznych osoby wyróżniające się od innych wyglądem bądź zachowaniem. Są one oryginalne, inne od wszystkich otaczających nas osób. Ktoś założył spodnie w kropki i bluzkę w paski, inna osoba ma zielone włosy, potem widzisz dwie dziewczyny robiące sobie zdjęcia, następnie kilka osób śpiewających i tańczących. W takich sytuacjach najczęściej myślimy o tych ludziach negatywnie. Nazywamy ich idiotami, chociaż nie robią nic złego. Nie kradną, nie robią krzywdy, nie powodują wypadku.
Idioci- bo nie są tacy jak inni, są oryginalni, idą przez życie własną ścieżką?
Ja podziwiam takie osoby. Mam wrażenie, że są one optymistyczne, mają wiele pomysłów, żyją trochę "na przypale". Ale przecież na tym powinno polegać życie. 
 Czy nie lepiej czasem pośmiać się z samych siebie, wyróżnić się z tłumu? Gdyby tak każdy zaczął zachowywać się mniej dostojnie świat stałby się żywszy i bardziej kolorowy. Ludzie byliby bardziej optymistyczni. Powinniśmy mieć więcej dystansu do świata i do nas samych, więcej pewności siebie i spontaniczności. Więc następnym razem powiedz przechodniom "dzień dobry", pomachaj komuś z autobusu, połóż się na jezdni robiąc zdjęcia, zacznij się głośno śmiać (bierzcie przykład ze mnie XD). Ludzie będą myśleć, ze jesteś idiotką, bo brakuje im odwagi, optymizmu i chęci do życia, nie tak jak Tobie.
 Wolisz wyróżniać się z tłumu swoim zachowaniem czy podpasowywać się pod innych?
Nazywasz takich ludzi idiotami czy podziwiasz ich?

32 komentarze:

  1. kocham ludzi optymistycznych i wyróżniających się z tłumu! Sama staram się taka być :)

    NIEPOZORNIE INTELIGENTNA

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubię podpasowywać się innym, wolę być sobą :)
    Śliczne zdjęcia!:*

    Mój blog, zapraszam-kliknij

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepiej być sobą, trzeba być optymistą. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze jestem sobą, nie lubię osób, które specjalnie podpasowują się pod towarzystwo :)

    Zapraszam na nowy post!
    Mam małą prośbę: mogłabyś poklikać w linki do rzeczy z wishlisty? Byłabym bardzo wdzięczna! :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepiej być sobą, bo inni są już zajęci! :)

    http://byjovita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zawsze byłam ta inna, wole się wyróżniać :)
    Podziwiam osoby, które są sobą i nie naśladują innych :)
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniały blog! :o :*

    zapraszam na mój:
    http://chaneluv.blogspot.com/
    za każdy kom odwdzięczam się bo dopiero zaczynam! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. mam takie samo zdanie jak ty! sama czasem mam takie odpały i uważam, że to super , ze ludzie potrafiaą być sobą ;D

    dominisiv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wolę wyróżniać się z tłumu:)
    Pozdrawiam cieplutko :*
    angelika-ka.blogspot.com- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku, jakie świetne zdjęcia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. w pełni się zgadzam z tym.. oceniają ludzie nie znajac:)
    zapraszam do siebie, obserwacje i komentarze wywołują uśmiech na mojej twarzy! :) -> ♥Blogasek♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zdecydowanie wolę się wyróżniać:)
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lubię się wyróżniać i często z moimi przyjaciółkami śmiejemy się na głos haha

    oleksandra-official.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzeba być choć trochę wyróżniać :)

    http://lifeee-is-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeżeli chodzi o mnie, to myślę, że zbytnio się nie wyróżniam.
    Ale mi to nie przeszkadza, taka po prostu chcę być.
    Nie potrzebuję zbytniej oryginalności.
    Ale patrząc na innych, to lubię jak ktoś jak ktoś się wyróżnia, po to aby być sobą i nie przejmuje się opiniami przechodni :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zdecydowanie wolę się wyróżniać! :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    ✿Jully-Blog✿ [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jestem osobą, która naprawdę wyróżnia się z tłumu. Nie z przyczyny wyglądu, a charakteru.
    Moim zdaniem tacy ludzie są godni podziwu, bo wcale nie jest prosto stanąć na przekór wszystkim i wszystkiemu.
    Nigdy nie byłam na Twoim blogu, aż do teraz, dlatego zaobserwowałam i oczywiście czekam na kolejne wpisy!
    www.niekontrolowanee.blogspot.com- kliknij!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja zawsze się wygłupiam i robię z siebie "idiotkę" bez względu gdzie jestem :D Ładne zdjęcia

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nigdy nie wyśmiewałam się z takich osób, bo sama często robię z siebie "idiotkę" razem z moimi przyjaciółkami. :D

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie lubię podpasowywać się innym ale raczej też się nie wyróżniam, lubię się wygłupiać i często patrzą na mnie jak na idiotkę

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zależy od sytuacji, ale zazwyczaj nie podporządkowuje się innym :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie lubię podpasywać się pod innych, wolę być sobą:)
    Śliczne zdjęcia! :)
    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Myślę że ludzie już są bardziej tolerancyjni na osoby i nie nazywają ich idiotami raczej już do tego każdy przywykł inność nie jest taka zła w końcu nie każdy powinien być taki sam

    vanillia96.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak, ludzie różniący się od innych są zdecydowanie niezbyt dobrze traktowani jeszcze przez społeczeństwo. Czasami specjalnie to sprawdzam, idę ulicą, uśmiecham się naokoło, a ludzie patrzą jak na dziwaka :P Ale szczerze, to w ogóle mnie to nie rusza. Ludzie oryginalni, do pewnego stopnia oczywiście, są na swój sposób piękni i wyjątkowi i nie powinni o tym zapominać. A reszta jak ma z tym problem, to cóż poradzisz...

    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Traktuję każdego. Nie toleruję jak ktoś kogoś wyzywa, bo ma inny styl, słucha innej muzyki itd.; Najlepiej być sobą, nie przejmować się tym.
    Sama mam "inny" styl od innych. Inny, nie znaczy gorszy. Jestem fanką Justina Biebera, i często słysze komentarze "słuchasz pedała, idiotka" albo śmieją się z tego. Kiedyś się przejmowałam, teraz nie.

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Megaa pozytywne zdjęcia :)))

    http://nastulka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. o, no wlasnie, na tym polega zycie. :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Trzeba być soba ;)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Hope you had good sleep. Very different.

    http://www.trendin.com/sweaters-for-men-online-shopping_6342

    OdpowiedzUsuń
  31. Moim zdaniem oryginalność jest fajna ;) pozdrawiam :) mynightmare1410.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥