2015/06/19

CIY: Healthy&Yummy Summer Snacks Ideas! ♡

Nie wiem jak Wy, ale ja od niedawna żyję tylko wakacjami. Cały czas wydaje mi się, że już są. W każdym razie nie mogę się doczekać tych 2 miesięcy wolnego. Pogoda za oknem zachęca to wyjścia na świeże powietrze. Dzięki temu czuję się od razu lepiej i mam więcej motywacji. Mam zamiar wrócić do ćwiczeń oraz do zdrowego odżywiania się. To drugie postanowienie realizuję i zaczęło się od odstawienia słodyczy. Zamiennikiem są oczywiście owoce. W dzisiejszym poście chcę Wam właśnie pokazać kilka moich pomysłów na zdrowe przekąski.
 
Co będzie nam potrzebne:
-1 banan
-pół awokado
-250 ml mleka

Wszystkie składniki zblendować.
Awokado choć jest najkaloryczniejszym owocem zawiera witaminy C, E, A. Zarówno w awokado, jak i w bananach jest dużo potasu, który reguluje prawidłowe ciśnienie krwi, czuwa nad pracą serca, a także wpływa korzystnie na układ nerwowy.
 Co będzie nam potrzebne:
-2 łyżki jogurtu naturalnego
-garść borówek lub jagód
-pół banana
-kilka truskawek
Wszystkie składniki zblendować. Podawać od razu.
Taki koktajl jest dobrym pomysłem na śniadanie. Wystarczy dodać do niego płatki owsiane. Jeśli chcecie możecie odstawić go na kilka minut- wtedy zgęstnieje i będzie to jogurt haha :)
Od jakiegoś czasu pije właściwie tylko wodę. Jednak z czasem stało się to nudne i postanowiłam dodać do niej pokrojone na kawałeczki owoce. Wyżej dodałam truskawki i brzoskwinie.
O wiele zdrowsze są domowe lody. Tutaj mam akurat z arbuza. Wystarczy pokroić go na kawałki, wrzucić do foremek do lodów i dolać trochę wody. Ja akurat takich nie miałam, więc posłużyłam się jakimś plastikowym kubeczkiem :D
 Następnym pomysłem jest zdrowy deser. Potrzebujemy z pół szklanki jogurtu naturalnego i dowolnych owoców. Potem wystarczy umyć owoce, jeśli chcecie możecie je pokroić i dodać do jogurtu.
Co będzie nam potrzebne:
-arbuz
-truskawki
(nie kierowałam się tutaj jakimiś proporcjami, wszystko dodawałam "na oko")
Wszystkie składniki zblendować.
Arbuzy zawierają niewiele witamin i składników mineralnych. Mimo to warto je jeść, zwłaszcza w upalne dni- bardzo dobrze gaszą pragnienie.
Mam nadzieję, że taka forma posta Wam się podoba, napiszcie koniecznie w komentarzu
Jakie są Wasze ulubione letnie owoce?

38 komentarzy:

  1. Ja również zastępuje słodycze owocami. Najczęściej sięgam po truskawki, ponieważ teraz są łatwo dostępne oraz banany, czyli moje ulubione owoce ;) Uwielbiam również mango, ale nie codziennie na nie sobie pozwalam, jest dość drogie ;)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetne pomysły! Na pewno wykorzystam :) Aaa i cudne zdjęcia.
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie zdrowe przekąski! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  4. Smoothie i koktajle z checia bym sobie teraz skosztowala :D na pewno sa genialne na cieplejsze dni..

    polne-maki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekąski wyglądają zachęcająco! Ja również nie mogę doczekać się wakacji. :)

    Mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. ja codziennie pije zmiksowane truskawki z mlekiem ;D <3
    http://ollllla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ja kocham takie slushe jak ten ostatni! Wszystko wygląda smakowicie!:)

    alqxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły ! ;) Na pewno spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej podoba mi się czerwone smoothie, woda z owocami i owoce z jogurtem- coś, co lubię :)

    Nowy Post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda pysznie! :D
    Zapraszam do mnie! :)
    books-filmsreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam wszelkiego rodzaju koktajle. Teraz jak przeszłam na dietę to juz w ogóle sa one niezbedne :)

    Pozdrawiam,

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze do jogurtu greckiego dodaję jeszcze trochę musli. Idealne śniadanie :D

    http://claudine-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Mmm , uwielbiam takie przekąski ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne propozycje:) Kocham takie koktajle!

    Pozdrawiamy cieplutko
    ♡✿ Twins Life. (klik)✿♡

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysły! Ja uwielbiam robić "lody" z truskawek i mrożonych bananów. ♥
    positivelikeedith.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale świetne ;D
    Arbuz najlepszy :3

    http://lonnelly-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Yummy :D Też żyję już tylko wakacjami :D
    Muszę w końcu spróbować to z wodą i owocami :)
    http://michalinawlazel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. różowy koktajl wygląda świetnie :)
    --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Mam prośbę, znalazłabyś trochę wolnego czasu do poklikania w linki do CHOIES w moim ostatnim poście? Bardzo mi zależy, ponieważ pragnę rozwijać bloga poprzez lepsze look'i co umożliwia mi CHOIES. Byłabym bardzo wdzięczna, po kliknięciu w każdy link trzeba poczekać 15 s na tej stronie, bo inaczej kliknięcie się nie liczy. Koniecznie napisz mi czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne przepisy! ;3
    Julia-i-Ola.blogspot.com Świetne przepisy! ;3
    Julia-i-Ola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Super przepisy :)
    http://wikiii1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Latem uwielbiam arbuza, truskawki i jak zawsze banany :)
    Co powiesz na wspolna obserwacje? Zacznij i mnie poinformuj a na pewno sie odwdziecze :) Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo podobają mi się te pomysły ;) aż chce mi się jeść i pić od samego patrzenia na zdjęcia, hahah ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. super pomysł na koktajl
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie koktajle, świetnie wyglądają :-D.
    Twój blog bardzo mi się podoba - obserwuję.
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko wygląda bardzo smacznie, ja też żyje już tylko wakacjami :>
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    http://klaudiaworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. mega:)

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze koktajlu z awokado nie piłam, więc koniecznie muszę wypróbować! Zawsze wybierałam szpinak :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Owoce to zdecydowanie jedna z zalet lata, bo sama się właśnie na nie przerzucam :)

    Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Super, blog ;) naprawę widać, że się starasz i masz inspirację ;) Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij, na pewno oddam ;) jak to pysznie wszystko wygląda! na ulapne dni jogurt nat. i owoce <3
    zapraszam do mnie - Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  30. I to rozumiem! Uwielbiam takie posty, w sam raz na wakacje :) Aż narobiłaś mi ochoty na koktajl truskawkowy ^^

    Zapraszam do mnie, postanowiłam zacząć od nowa. Może tak obserwacja? O ile spodoba Ci się u mnie i zechcesz zostać na dłużej. ♥

    http://angelika-malinowska.blogspot.com/2015/06/powracam.html

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja od dawna mam już ochotę na taki koktajl i bum, jeszcze większa ochota :D

    W wolnej chwili zapraszam do mojej przyjaciółki!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Narobiłaś mi ochoty na jedzenie! Pysznie to wszystko wygląda. Ja chyba najbardziej lubię truskawki :)

    http://olivia-olivviaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja zbyt wiele owoców lubię i nie jestem w stanie się zdecydować który jest moim ulubionym:/ Cudowny, wakacyjny post! Sprawiłaś, że jestem głodna, haha :) Nie mogę doczekać się wypróbować te przepisy x Pzdr!

    P.S. Zapraszam bardzo serdecznie na http://angegar-blog.blogspot.com/ - na blogu łączę tematykę sportu oraz mody, tak więc nie zabraknie stylizacji, motywacji do ćwiczeń, comiesięcznych podsumowań moich efektów, postów na temat diety, przepisów, podróży! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś wpadła :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kurcze, miałam zamiar napisać na moim blogu przepisy na letnie przekąski. Nie byłabyś zła gdyby to zrobiła? Oczywiście będą tam inne przekąski :)
    Z wielkim trudem oznajmiam, że do moich letnich, owocowych ulubieńców należą arbuzy, truskawki i maliny.

    Karolina, CHARLUNO [klik]

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny pomysł na post :)
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Więc zacznij i daj znać u mnie :)
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥