2015/07/18

Na co jeszcze czekasz?

Koniec roku szkolnego. Upragniony odpoczynek. Na większości blogach czytaliśmy plany wakacyjne. Sami je zapisywaliśmy na kartce lub po prostu w pamięci.
Po upływie czasu nadal siedzisz całymi dniami przed komputerem? Śpisz do południa? A pamiętasz co było jeszcze przed wakacjami? Co sobie obiecywałeś?...



Rusz się w końcu! Naucz się żyć chwilą. Przeczytaj swoją "Summer Bucket List" a jeśli jej nie masz to nic straconego. Po przeczytaniu tego posta wez kolorową kartkę, napisz wszystkie plany i powieś ją na widoku. Tak, aby codziennie rano wstając z łóżka mógł zerknąć na tę listę. Niech każdy dzień będzie dla Ciebie czymś nowym, nową przygodą. Zaproś przyjaciół. Zróbcie piknik, grilla, pojedzcie na rowery, nad jezioro. Twoi znajomi wyjechali? Kto powiedział, że samemu trzeba się nudzić? Zrób jakieś DIY, ugotuj coś. Tego typu zajęcia są bardzo czasochłonne, ale dają ogromną satysfakcję. Zacznij uprawiać jakiś sport. Porzuć fast-foody i słodycze, zamiast tego kup dużo owoców. Pamiętasz jak robiłeś postanowienia noworoczne? Zrealizuj je, mamy wakacje i na prawdę dużo czasu.
Zrób coś, czego nie mogłeś zrobić w roku szkolnym. Nie martw się szkołą, masz jeszcze ogrom czasu do niej. Żyj chwilą. Drugiego lata 2015 roku nie będzie. Twórz piękne wspomnienia. Nie zapomnij o aparacie i upamiętnij każdy moment lata. Na co jeszcze czekasz?
A teraz przypomnij sobie wszystkie obietnice przed wakacjami. Wstań od komputera i zabierz się za ich realizację!






| kapelusz: Sinsay | bluzka: Reserved | pierścionki: Bershka |

39 komentarzy:

  1. Super zdjęcia :)
    Zapraszam: mosionek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo motywujący post.

    Zapraszam: http://marzenczas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja zapraszam http://threelitlebirds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dający kopa post! :)
    http://blogujzangie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. masz cudowny blog, może wspólna obserwacja? jeżeli tak wpadnij do mnie na bloga, zaobserwuj a odwdziecze się od razu na 100%
    pozdrawiam i zapraszam

    http://kinga-kingaa2500.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie cały czas realizuje swoje cele :)
    Moj blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Zmotywowałaś mnie! Potrzebowałam takiego kopniaka :) Cudowne zdjęcia!
    Kratka w kropki - Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia! Ja realizuje swoje cele, ale teraz mam sporą pustkę i nie wiem czy dalej pisać na blogu.. bo nie mam żadnego odzewu, nikt nowy nie dochodzi od tygodni :(
    NOWY POST – PRYZMAT OBIEKTYWU!

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog, bardzo ładnie piszesz! :)
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG
    skomentujesz? Może obs za obs ? :)‎

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja miałam improwizować z planami na wakacje no i wyszło tak, że siedze całe wakacje w domu :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia i śliczna stylizacja!*-*
    Coolcookkate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post, ja jak na razie nic ciekawego nie robiłam, ale wszystko nadrobię za tydzień, haha :D ładne zdjęcia ! Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne zdjęcia! :))
    Świetny look.
    ZAPRASZAM DO MNIE♥ Udanych wakacji! ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja już trochę swoich planów z listy wypełniłam. Ale! Nie zrobiłam najważniejszego. Trzeba wreszcie się za to zabrać :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie takiej motywacji potrzebowałam! Dziękuję! Jutro wyjdę z domu z przyjaciółką i zrobimy sesje na bloga = przyjemne z pożytecznym! Dzięki, buziaczki kochana :*
    ps. śliczne zdjęcia

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny motywujący post :) uświadomiłaś mi jak wiele mam marzeń i planów, których nie realizuję z przyzwyczajenia czy lenistwa. A przecież te wakacje się nie powtórzą ;)
    ciekawa stylizacja, ślicznie wyglądasz ♥ uwielbiam takie kapelusze ^^
    buziaakii :**

    stylowana100latka.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog! Zapraszam do mnie na nowy post. Może wspólna obserwacja? Jak tak to zaobserwuj a ja zrobie to samo obiecuje. http://bestrunnerxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne zdjęcia :) Jesteś śliczna!
    Bardzo ciekawy blog, myślę, że będę wpadać częściej ;)
    Pozdrawiam,
    Kasia z http://rymowanemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Motywujący post i świetne zdjęcia :) Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. super post!
    wielka motywacja!!
    mam nadzieje,ze dotrze do leniuchów!

    pozdrawiam i mysle, odkladnie tak jak Ty! :)

    _

    www.arakumla.blogspot.com
    www.dutkanatalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na szczęście realizuję swoje postanowienia i jestem z siebie zadowolona. :)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny post! Te cudne pierścionki <3

    http://style-looks-shopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ja ostatnio ograniczylam sobie internety i staram się spędzić super te wakacje *.*
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com \ zapraaszaam ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zdjęcia, piękny blog. ♥ Czekam na kolejny post! :)

    Pozdrawiam,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. W te wakacje obiecałam sobie, że nie będę siedzieć cały czas przed komputerem i powoli dotrzymuję obietnicy!
    Świetne zdjęcia ☺

    milkyalpaka.blogspot.com

    tomito-tomito.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega motywujący post :D
    Ja akurat postanowiłam te wakacje wykorzystać maksymalnie i narazie mi sie to udaje :D Czuję że będę z nich zadowolona :3
    Wspaniałe zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super blog, ciekawe podejście do blogowania :).

    Ja zaczynam blogowanie, wesprzesz lajkiem na fanpage? odwdzięczę się czym będziesz chciała :)
    www.loviseta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. You look amazing, I am in love with your top thanks for sharing. Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    kisses

    http://www.theclosetelf.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jeszcze nie skorzystałam z wakacji w 100%, bo trochę pracuję, ale tego właśnie chciałam i dobrze mi z tym ;) Na szczęście jadę za granicę z rodzicami w sierpniu więc trochę odpoczynku też będzie
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne zdjęcia :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Naprawdę dobre przemyślenia! Zaraz zabieram się od komputera, biorę kartkę i myślę nad jakimiś pomysłami ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze piszesz! I super zdjęcia! :)

    try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja na pewno tego lata nie zmarnuję, mogę nawet powiedzieć, że to jedne z lepiej wykorzystanych przeze mnie wakacji. Komputer jest jednym z moich ostatnich pomysłów na spędzanie (marnowanie) czasu, głównie potrzebny do blogowania. Spotkania ze znajomymi to must have, bo nawet jeśli ma się mnóstwo planów, to i tak całych wakacji nie można spędzić w samotności. Diy, realizowanie noworocznych postanowień i poświęcanie dużo czasu swoim pasjom to świetne pomysły i na nich bazuję w tym lecie ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Mądrze piszesz, korzystajcie z wakacji jak najwięcej bo jak przyjdzie praca to będzie już ciężej spełniać swoje marzenia! :)

    Zapraszam do siebie! :)
    http://xaaleksandra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. super blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam
    mogłabyś poklikać w linki, bardzo mi zależy ! :)
    WISH LISTA

    OdpowiedzUsuń
  36. Przecudne zdjęcia :*
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zmotywowałaś mnie tym postem !
    http://kosmetycznyzoltodziob.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mnie zmotywowałaś! Muszę wreszcie zacząć działać!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥