2015/07/22

SUMMER BEACH MUST HAVES ☼ ☼ ☼

Mamy lato i wakacje, a co za tym idzie? Wyjazdy nad jezioro, morze czy na basen. Znów przywitały nas upały i wyjazd nad wodę to jedyne zbawienie. Postanowiłam, więc napisać o moich niezbędnikach na takie plażowe dni.

Co to za plażowicz bez ręcznika? Jest to pierwsza rzecz jaką zabieram, i oczywiście strój kąpielowy.
Zawsze zabieram ze sobą jakieś klapki, bo na plaży jest w nich najwygodniej.
W upały powinniśmy pić dużo wody, aby odświeżyć nasz organizm. Niedawno przeczytałam ciekawostkę, że należy pić tyle ile jest stopni, np. 20 stopni-2 litry, 25 stopni-2,5 litra, 31 stopni-3,1 litra. Na plaży zawsze mam pod ręką butelkę wody, żeby nie było nudno można dodać do niej jakieś owoce.
Zawsze mam też gumę do żucia, z przyzwyczajenia zabieram ją wszędzie haha.
Warto zabrać jakąś książkę, tak na wypadek nudy. Wszystkim polecam Girl Online, bardzo ciekawa książka, akurat na wakacje.
Jak wspominałam w którymś z postów, nie przeżyję bez chusteczek. Warto mieć je ze sobą.


Pomyślmy o naszych włosach i nasmarujmy je olejkiem- wtedy nie będą aż tak bardzo narażone na słońce czy słoną wodę. Oczywiście gumka do włosów, bo często mi one przeszkadzają w wodzie. I szczotka też zawsze się przydaje.
No i kosmetyczka, a w niej obowiązkowo krem z filtrem. Warto mieć też jakiś do twarzy. Coś na komary czy jakieś denerwujące muszki... Żel antybakteryjny i balsam do ust.
(nie zwracajcie uwagi na to połączenie XD) Okulary przeciwsłoneczne to jedna z najbardziej przydatnych dla mnie rzeczy. Zawsze biorę też kapelusz na ostre słońce.

Poniżej przedstawiam kilka rzeczy, które są idealne na plażę!


kapelusz-KLIK strój niebieski-KLIK strój pomarańczowy-KLIK

crop top- KLIK kimono- KLIK sukienka-KLIK

Kliknij w co najmniej 3 linki i podaj cenę produktów, a ja wylosuję ok.10 blogów i polecę je w następnym poście.  Liczę na Was!

A jakie są Twoje niezbędniki na plażę?

42 komentarze:

  1. bardzo fajny post;) milo czyta sie i przeglada twojego bloga, bede wpadac czesciej;)
    zapraszam rowniez do nas http://styledivision1.blogspot.com/
    pozdrawiam i czekam na kolejne posty;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Również mam ten olejek do włosów i jest świetny :) Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja za każdym razem zabieram na plażę książkę, ale jak jest taki upał to nie potrafię się skupić na czytaniu :D woda i filtr również obowiązkowo! :)

    |Blog- Polne Maki|

    OdpowiedzUsuń
  4. Na plaże zawsze przydaje sie książka, ja czytam teraz 'Igrzyska śmierci' :)
    woorld-of-diamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja właśnie skończyłam 'Zostań,jeśli kochasz.' Super post.
    http://wiktoorkaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. No proszę, ja nie wiedziałam o tej ciekawostce. Warto zapamiętać! :)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczny blog
    zapraszam na swojego bloga
    mariola-mariolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabieram podobne rzeczy na plażę i basen, ale książki jeszcze nigdy, nie potrafiłabym się skupić haha :)
    Nowy post> http://roksvyphotography.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytałam "Girl Online", bardzo ciekawa i wciągająca, taka typowa lekka książka dla nastolatek, ale miło mi się czytało :)

    http://veronicalucy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie nie była jakimś "wow", wciągnęła mnie dopiero pod koniec, ale taka lekka, dobra na wakacje :) postaram się napisać recenzję :)

      Usuń
  10. Kliknęłam w jeden link ponieważ liczy się tylko raz :)
    kapelusz $10.99

    http://karina-kaarina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. wszyscy polecają Girl online, chyba skorzystam!
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny niezbędnik nad wodę, poklikane!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz cudowne włosy ! <3


    www.konieczkoo.blogspot.com u mnie " co to jest ten zdrowy styl zycia "

    OdpowiedzUsuń
  14. masełko i szczotka najlepsza :) kosmetyki praktycznie noszę ze sobą co ty :) zapraszam do mnie, jesteś mile widziana:) www.aleksandramoryn-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam te same niezbędniki na plażę :) Jeszcze dorzuciłabym do tego MP4 ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zabrałabym na plażę te same rzeczy.
    Jednak chusteczki i guma do żucia byłyby mi zbędne :P

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. To są i moje niezbędniki na plażę, oprócz gum, których nie lubię! :) Kliknęłam ($16.99, $20.99, $13.99)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dokładnie te same rzeczy zabieram ze sobą na plażę, często zabieram też wygodny leżak :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zabieram to samo :'D
    Oczywiście poklikałam we wszystko :***

    Ceny:
    Kapelusz --> 10/99$
    Niebieski strój kąpielowy --> 13.99$
    Pomarańczowy strój kąpielowy --> 13.99$
    Biały topik na ramiączkach --> 16.99$
    Kimono --> 20.99$
    Biała sukienka --> 19.99$

    Zapraszam: http://wikis-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Naprawdę bardzo przydatny post,myślę że wiele z Nas Będzie sugerować się Twoją listą podczas najbliższych wyjazdów nad wodę :P

    http://katarzynajarzebkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ja zawsze mam pod ręką pomadkę ;)

    Pozdrawiam ♥
    pisanepasja.blogspot.com [klik]

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny blog, bardzo ładnie piszesz ;)
    Pozdrawiam mogłabyś poklikać w linki i napisać ceny? bardzo mi zależy ! :) WISH LISTA‎

    OdpowiedzUsuń
  23. Mój niezbędnik to książka i krem z filtrem 50+
    truthofthunder.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie mam te same niezbędniki, już dawno chciałam przeczytać Girl online, na pewno kiedyś zacznę! :)
    http://to-moimzdaniem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Zabieram podobne rzeczy, chciałąbym przeczytać tą ksiązkę :)



    http://f0rder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. zapraszam na nowy post
    mariola-mariolla@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  27. super post ;)
    http://eunikovakinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. $10.99 | $13.99 | $13.99 | $16.99 | $20.99 | $19.99
    Mój niezbędnik na plażę to zdecydowanie coś co przyśpieszy opalenie a jednocześnie ochroni skórę. Również kapelusz, bo szybko dostaję bólu głowy. :) Byłabym wdzięczna gdybyś kliknęła w linki w moim najnowszym poście na dole.

    ~ Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam kilka podobnych niezbędników do Twoich :)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com / zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Tez bym bez chusteczek nie przeżyła, na płazy czy nie ;) Kapelusz jest o tyle niefortunny, ze czasem wiatr moze dość łatwo go zdmuchnąć, ale tez bardzo lubie nosić je na glowie
    Opowiastki Prawdziwe (klik)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo przydatny post ;))
    Ja to bez względu na to ile jest stopni wypijam z 3 litry haha xd
    Uczciwie poklikałam ;))
    kimono 20.99
    niebieski strój 13.99
    sukienka 19.99

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Zabrałabym podobne rzeczy do Ciebie. Książkę Girl Online - na pewno! :)
    Ceny rzeczy:
    Kapelusz - 10/99$
    Niebieski strój kąpielowy - 13.99$
    Pomarańczowy strój kąpielowy -13.99$
    Crop top - 16.99$
    Kimono - 20.99$
    Sukienka - 19.99$
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Na plaże bez wody i jakiegoś kremu ani rusz haha

    Zapraszam do mnie, gdzie opisuje moją małą podróż po Chinach:)
    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładny strój,też mam tangle i girl onlina, wyśle że wszystko wymieniłaś krem do opalania,jakiś parasol duzy ,lezak czy cos ;)poklikałam
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Interesujacy i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! ;) Posty są naprawde przemyślane i świetnie napisane. Zapraszam do siebie!:) http://ultraviolence-design.blogspot.com/

    Równiez licze na obserwacje i komentarz :)

    + PROSZE O KLIKNIECIE W TYM POSCIE ZIELONEGO NAPISU " SHEINSIDE " DZIEKUJE! :)
    http://ultraviolence-design.blogspot.com/2015/07/nim-kobieta-wyjdzie-za-maz-ubiera-sie.html



    Zapraszam do polajkowania mojego fanpage na facebooku! Licze na Ciebie ;)
    https://www.facebook.com/pages/Ultraviolence-design/354117081413793?pnref=story

    OdpowiedzUsuń
  36. To również są niezbędne rzeczy na plaże w mojej torbie ;D
    Poklikane:
    Strój pomarańczowy : 13.99 $
    Biały crop top : 16,99 $
    Kimono : 20.99 $
    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Kliknęłam we wszystkie linki z przyjemnością, wiem że to ważne :)


    Kochana mam prośbę. Poklikasz w linki w TYM POŚCIE ?
    Bardzo mi pomożesz :* Z góry ślicznie dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥