2015/08/12

Moje 8 powodów dlaczego cieszę się latem

Hej!
Lato w pełni, pogoda idealna. Długo czekałam właśnie na takie upały. Dobra, nie weszłam tutaj po to, aby chrzanić o pogodzie, bo to beznadziejne, chociaż swoją drogą lubię o tym pisać haha.

Lato od dawna jest moją ulubioną porą roku. Po części dlatego, że są wakacje, po części z powodu pogody, roślinek, owoców i w ogóle całej natury. Jednak niektórzy się tym nie cieszą. I teraz właśnie piszę do tych osób- zostało jeszcze 1,5 miesiąca lata i możecie spojrzeć na nie z innej, lepszej strony i po prostu zauważyć i docenić to ;)
Poniżej napiszę kilka rzeczy, które sprawiają mi radość latem i na które moim zdaniem warto zwrócić uwagę! :D


1)LETNIE OWOCE
Owoce to wspaniały zastępnik słodyczy. Moje ulubione to oczywiście maliny, truskawki i jagody. Nigdzie nie znajdziemy ich o innej porze roku. Chyba, że mrożone lub hodowane w szklarni (fee XD). Możemy z nich zrobić pyszne koktajle, desery lub domowe lody!
2)LETNIE PORANKI
Nie ma nic piękniejszego niż budzenie się bez natrętnego dzwięku budzika, leżenie godzinę w łóżku, słuchając porannego śpiewu ptaków za oknem i patrząc jak ciepłe promienie słońca przebijają się przez zasłony do Twoich czterech ścian. I jeszcze ta świadomość, że nie musisz się nigdzie spieszyć... 
3)ROWER, ROLKI, SPACERY
Chyba nie muszę tłumaczyć, że to najlepsze wykorzystanie wolnego czasu i ładnej pogody.

4)KĄPIELE
Nie ma to jak kąpiel w chłodnym morzu! Jeśli jednak Bałtyk jest dla Ciebie zbyt zimny, wybierz jezioro lub odwiedz inne kraje.
5)NATURA
Według mnie to właśnie latem kwitną najpiękniejsze kwiaty. Możemy poczuć zapach skoszonego zboża i posiedzieć na snopach siana lub na łące <3 Letnie burze, a po nich tęcze-niestety w tym roku ich brakuje :(

6)LETNIE UBRANIA
Kto nie lubi nosić szortów, spódniczek czy crop-topów? Dodatkowo nie trzeba zakładać puchowych kurtek i grubych szalików. 
7)ZACHODY SŁOŃCA, GWIEZDZISTE NIEBO
Kocham oglądać zachody słońca oraz wpatrywać się w gwiazdy. 12 sierpnia jest noc spadających gwiazd, mam nadzieję, że o niej nie zapomnę :D
8)POGODA
No i oczywiście słoneczna pogoda i upały! To chyba najważniejsze, bo inaczej lato...nie byłoby latem.

| kimono: Bershka | bluzka: Sinsay | szorty: Cropp | kapelusz: Sinsay | torba: House | pierścionek: Bershka |


Poniżej dodaję kilka moich ulubionych ciuchów na lato. Wszystkie znajdziecie w TYM sklepie :)
1.crop-top-KLIK 2.szorty-KLIK 3.kimono-KLIK 4.okulary-KLIK
Jeśli chcecie mi pomóc kliknijcie w linki. Jeżeli ktoś potrzebuje również kliknięć to też z chęcią poklikam, bo lubię pomagać! :)
W komentarzu koniecznie wymieńcie swoje 3 powody, które sprawiają, że cieszycie się latem!

36 komentarzy:

  1. Świetny post! Też lubię lato, ale zdecydowanie wolę zimę - inaczej niż wszyscy :)

    obserwuje i pozdrawiam :)


    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Osobiście jestem zwolennikiem chłodniejszych dni :) Bardzo ładne zdjęcia :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://natalia-schmidt.blogspot.com/2015/08/the-cave-of-silence.html

    OdpowiedzUsuń
  3. kliknęłam, nie lubię upałów, strasznie ograniczają mnie, nie można wyjść na słońce, pograć w piłkę, pojeździć na rowerze, a właśnie, na rowerze najlepiej jeździ się w chłodniejsze dni, fajnie też czasami pojeździć w zimie :D
    Mój blog - byAjina
    KONKURS FOTO klik

    OdpowiedzUsuń
  4. W lecie najbardziej właśnie uwielbiam to, że można popływać w innych miejscach niż basen. :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak naprawdę mam takie same powody jak Ty! Widziałam spadającą gwiazdę w tym roku, aww x

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia i ciekawa stylizacja
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham lato, bardzo za te owoce i kąpanie się w zimnej wodze i upały <3
    efffie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja też lubię lato, mimo że wysoka temperatura czasem daje w kość:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham zdjęcia w tym stylu !
    Obserwuję i mam nadzieję, że się odwdzięczysz ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia ♥ Bardzo fajny blog :))

    Zapraszam do szczerego komentowania i obserwacji,
    Mój blog - (klik) ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja kocham lato między innymi za cudowną pogodę, możliwość chodzenia w szortach czy crop topach, letnie owoce, możliwość kąpieli w basenach/jeziorach/morzach, wakacje... i w sumie mogłabym jeszcze długo wymieniać!
    Świetne zdjęcia. :)

    Milena Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  12. lato jest super, tylko teraz temeperatury troche przeginają :) poklikałam
    potrzebuję Twojej pomocy, czy klikniesz w linki shein tutaj??

    http://fashionelja.blogspot.com/2015/08/boho-and-chic.html
    i w poprzednim poście

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham wakacje i w ogóle lato, wspaniałe uczucie budzić się bez budzika, ale ciągnie mnie już do nowej szkoły!
    Świetne kimono.
    http://www.wanttobewatched.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Lato nie jest moją ulubioną porą roku, ale uwielbiam wakacyjne owoce. Śliczne kimono.

    Zapraszam do obejrzenia mojego filmiku konkursowego Coca Cola i dziękuję za każdą opinię.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/2015/08/konkurs-coca-cola.html

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja urodziłam się w grudniu, a jak już powszechnie wiadomo jest to typowo zimowy miesiąc. Pewnie dlatego też nie przepadam za upałami ;)

    Pozdrawiam,
    INNA MYŚL blog | MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  16. Letnie poranki to zdecydowanie to co sprawia, że cieszę się latem :)
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie za bardzo wiem jakie trzy wymienić bo wszystkie te rzeczy są już w twoim poście ;D
    Kocham rano wstawać i nie słyszeć budzika ;)
    http://anita-maggda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. te spodenki są świetne, poklikałam!
    zapraszam, MÓJ BLOG, KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy post, także lubię lato, ogólnie dzięki tym powodom, które podałaś wyżej ;)
    Poklikane, mają świetne rzeczy! :D
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. tez uwielbiam lato <3 szkoda, ze trwa tak krotko :(
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Heeey Sweetheart!
    I am Brazilian and I was looking for foreign blogs then I found his own, which by the way is beautiful and certainly I'm already following you.
    It makes me a visit there on my blog, I'll love it!
    You are rolling a wonderful giveaway on my blog. We will participate?
    Sucess always!
    XOXO *--*

    www.makedamotociclista.blogspot.com.br
    My Instagram: tamiya343
    My Twitter: @ cat_343

    OdpowiedzUsuń
  22. Piekne zdjęcia, ja się cieszę latem przede wszystkim z powodu wakacji, za to że jest ciepło, nie przeszkadzają mi upały i kocham lato, że jest to czas kiedy mogę robić wszytsko na co mam ochotę , poklikałam uczciwie :)
    by-vanys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Również uwielbiam owoce, a w taki upał kąpiel w basenie to zbawienie :D


    http://f0rder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. hahah ja też lubię gadać o pogodzie :3
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajne zdjęcia i mega kapelusz! :D
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    Emotikon smile
    MÓJ BLOG-KLIIK
    Kliknęłam! Odwdzięczysz się?

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikałam w linki:) Patrzenie na spadające gwiazdy... Kocham <3
    Zapraszam do siebie miło będzie jeśli zaobserwujesz :)
    http://annestyle15.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajny blog i super zdjęcia obserwuje :) i liczę na to samo :) ----> mysterious-natalia.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post ja kocham w nocy oglądać gwiazdy <3 Kliknęłam

    Zapraszam na nowy przepis
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczna stylizacja poklikane
    http://oliwialiv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocham lato z tych samych powodów :D.

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kimono! Uroczo ci w kapelusiku :) Obserwuję, bardzo ciekawy blog :)
    karheoiii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne kimono :)

    http://neverrrrstopdreaming.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥