2015/09/19

BTS: JAK DOBRZE ROZPOCZĄĆ NOWY SZKOLNY DZIEŃ?

Budzę się o godzinie 6:50. Wyłączam budzik i zwlekam się z łóżka. Na ślepo jem śniadanie ochlapując piżamę. Robię makijaż przy okazji wkładając sobie do oka szczoteczkę od tuszu do rzęs. Dobra, czas się ubrać...więc otwieram szafę...wyjmuję te wszystkie bluzki i śpiesząc się wszystkie te ubrania dotąd starannie poskładane walają się po całym pokoju. Mam 2 minuty do wyjścia i nawet nie uczesałam włosów, super znowu się spóznię. Zestresowana, wkurzona biegnę do szkoły, aby tylko zdążyć. Potem okazuje się, że nie mam zeszytu do biologii, no po prostu świetnie!

Jeszcze niedawno właśnie tak wyglądał mój typowy szkolny poranek. Od pewnego czasu stosuję kilka cennych wskazówek, które pozwoliły mi dobrze zaczynać dzień. Wiadomo, że to właśnie od poranka zależy jak będziemy się dzisiaj czuli, jaki będziemy mieć nastrój. Przygotowałam kilka rad, które mi w tym zdecydowanie pomagają!

Żeby oszczędzić czasu i ograniczyć tzw. poranny stres wszystkie ubrania i kosmetyki, których będę używać szykuję wieczorem. Wtedy również pakuję plecak. Dzięki temu niczego nie zapomnę.
♥Aby mieć energię i dobry humor trzeba się oczywiście wyspać. Szczerze to rzadko mi się to udaje. Na więcej niż 7 godzin snu mogę liczyć jedynie w weekend. Dobra, mam jednak nadzieję, że kiedyś uda mi się zasnąć o godzinie 22 czy 23. Wtedy zdecydowanie lepiej będę się czuła no i nie będę mieć ogromnych worów pod oczami...moja udręka XDD Więc pamiętajmy żeby w swój dzień wpleść te 8 godzin odpoczynku.


♥ Aby nie przegapić budzika proponuję postawić go daleko od siebie. Ja swój kładę na końcu pokoju. Jeżeli tak jak ja macie ten wielki problem, że nawet jak wstajecie, to bez świadomości wyłączacie budzik a potem znów idziecie spać, możecie nastawić kilka co minutę bądz dwie. 
♥ Bycie optymistą to chyba najważniejszy punkt tego posta. Od razu po przebudzeniu uśmiechnij się, pomyśl ile ten dzień będzie miał plusów, powiedz sobie: "to będzie mój dzień, uda mi się (np.dostać piątkę ze sprawdzianu z matematyki...)". Po prostu myśl optymistycznie, uśmiechaj się, niech inni zastanawiają się dlaczego haha :D

♥Nic tak nie rozbudza jak poranny prysznic! Najlepiej żeby woda była chłodna-ok.20 0C. I pamiętajcie o odpowiednim płynie do kąpieli. Najlepiej o "świeżym" zapachu np.cytryny czy mięty. Warto również zrobić króciutką gimnastykę. 

♥Pamiętajmy o śniadaniu. Nie wyobrażam sobie wyjść z domu bez śniadania. Czasem, gdy nie mam na nic ochoty wypijam coś ciepłego, np.herbatę, inaczej bym chyba zasłabła w drodze do szkoły... Zdrowe śniadanie powinno składać się z owoców, warzyw, produktów pełnoziarnistych i białka oraz płynów. Czytałam też, że trzeba je jeść w ciągu 30 minut od przebudzenia, inaczej żołądek zacznie wytwarzać szkodliwe kwasy żołądkowe. Dobrym pomysłem jest np.owsianka, ulubione owoce i szklanka soku pomarańczowego.
♥Żeby umilić sobie poranek zawsze słucham muzyki. Są to optymistyczne piosenki przy których mam ochotę zacząć tańczyć haha. Fajnym pomysłem jest stworzenie swojej porannej playlisty. Np.3 piosenki po 4 minuty, znaczy, że macie około 12 minut na np.zrobienie makijażu, dzięki temu nie spóznicie się do szkoły.


płaszcz-Sinsay, bluza: Hm, spodnie-TUTAJ, szalik- TUTAJ 

Swoją drogą to nie umiem wiązać szalika, wybaczcie, ale mam nadzieję, że nauczę się do jesieni, bo jest na prawdę milutki i dobrze wykonany. Natomiast te spodnie są teraz moimi ulubionymi!:)

Pamiętajcie, bądzcie optymistami bo to najważniejsze! Mam nadzieję, że teraz szkolne dni będą samą przyjemnością haha :)
A tutaj z serii Karik Fotografi:
Do następnego :)

43 komentarze:

  1. świetne rady, bardzo motywujące i inspirujące
    na pewno z nich skorzystam :)
    świetne zdjęcia, uwielbiam takie szaliki *.*
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł z odłożeniem telefonu daleko od łóżka jest bardzo dobry!
    Też pakuję plecak wieczorem i od razu szykuje sobie ubrania.
    Wtedy szybciej jest mi się rano ogarnąć.
    Co do zasypiania to w tym roku o dziwo nie mam problemów z zasypianiem i po 22 już śpię :)
    Ale rano i tak nie czuję się wystarczająco wyspana :P

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie rady :) przydadza mi sie :)

    Pozdrawiam , Klaudia z bloga -> http://klaudiaandmylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. I love your scarf, the perfect fall outfit!! ^-^
    Have a nice day!
    www.milleunrossetto.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre rady! super stylizacja;) ~best-frieend.blogspot.com zapraszam na nowy post!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny jest ten szal. ♥

    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie pakowanie się dzień wcześniej okazało się wybawianiem :D świetne porady ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog, świetny post :)

    Ja zapraszam do siebie na bloga, brakuje mi troche motywacji :)

    http://steps-together.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk i szalik z Romwe są świetne!
    Czuć już jesień na zdjęciach..:)
    Poklikałam i zapraszam do mnie:)

    http://www.justcleo.pl/2015/09/autumn-must-have.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki boski szalik! <3 *.*
    http://sapphireblog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna stylizacja, bardzo podoba mi się szal!

    Zapraszam
    another-view-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post, ładna stylizacja :)
    Jesteś zainteresowana wspólną obserwacją? jeśli tak to daj mi znać
    Zapraszam do mnie ;)

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. I love your blog!
    Would you like to follow each other?
    Let me know at my page:)

    xoxo

    http://nastyadeutsch.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne zdjecia, bardzo spodobał mi się twój blog!
    agx1a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia. Bardzo przydatny post, bo akurat ja mam zawsze problem z poranną organizacją ;)
    Pozdrawiam :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku prześliczna stylizacja, mega mi się podoba :) Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie http://hejtuja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz. Masz wspaniałe włosy!
    Szkoła, aż szkoda o niej mówić w niedzielę :/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  18. przydatne rady, mam jeszcze taką że jak rano nie ma się zbytnio czasu to wieczorem można zrobić śniadanie np ; jogurt z owsianka czy tam płatkami i do lodówki. :)

    little-jay999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialny post <3
    Jeszcze nie widziałam takiego na polskim blogu więc gratulacje pomysłu :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja pakuję się wieczorem. Wiem, że z rana nie jestem w stanie tego zrobić. Cóż, jestem mocno zaspana.
    annenoele.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne rady, podoba mi się ta z mierzeniem czasu muzyką. To naprawdę fajny pomysł. Śliczne zdjęcia, bardzo podoba mi się ten szalik. Na pewno nauczysz się go wiązać :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna stylizacja

    zapraszam do mnie dopiero zaczynam
    http://cuupping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Oj tak, dla mnie śniadanie i muzyka to też jedne z lepszych sposobów na lepszy dzień :)
    No i nic nie poprawia mi wieczoru tak, jak kocyk, herbata i ksiażka albo genialny film!

    thousand-miles-to-heaven.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku, ten szali jest po prostu przecudowny! ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie, buziaki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękny szalik i kurtka :D
    www.limonkoowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie mam problemów ze wstawaniem, zazwyczaj mam na przygotowanie pół godziny i jak wezmę się z siebie to zawsze zdążę na autobus ;)
    Śliczne zdjęcia ♥
    Maya-Blog <--- klik

    OdpowiedzUsuń
  27. piekne włosy! i design
    pozdrawiam i zapraszam
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz. Ja niestety często wychodzę bez śniadania, ale jakoś daję radę.

    Zapraszam do siebie: http://sebasobiejestem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super blog! Zapraszam do mnie http://emilizzenike.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Bycie optymistą bardzo pomaga :) ładne zdjęcia. Napisałam podobny post tylko tak jakby na odwrót ;)
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Perfect! I love and i follow your blog #538, please follow me too
    http://alamodenatine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Super post, oby tak dalej :D
    Obserwacja za obserwacje ? Daj znać u mnie na profilu :

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne porady, to z budzikiem napewno mi się przyda haha
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  34. dziekuje za skomentowanie mojego bloga, twój blog jest świetny,

    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Cool blog! I love your fall styling!
    Would you like us to follow eachother on GFC and keep in touch?
    xo from Italy,
    Sonia Verardo
    http://www.trenchcollection.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetne rady! Na pewno skorzystam! Btw. Pierwszy akapit- cała ja xD Obserwuję i pozdrawiam cieplutko! :*
    http://lea-only.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja muszę wstać z łóżka już o 6:00 :/ wykorzystam jedną z Twoich rad i wszystko przygotuję sobie już wieczorem, żeby rano po prostu mieć z głowy, a pomysł z słuchaniem pozytywnej muzyki też jest dobry ;) Świetne zdjęcia :)
    Arleta!

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥