2015/09/04

BTS:Get ready with me



Jeeeej! Wreszcie udało mi się rozpocząć serię powrotu do szkoły! *oklaski*
Wiem, że pózno ją rozpoczynam, ale w sierpniu kompletnie nie myślałam o szkole. Ocknęłam się dopiero 31 sierpnia, że czas wybrać strój na rozpoczęcie roku i uporządkować pokój. Z resztą nie wiedziałam czy w ogóle będzie ta seria, bo nie wyrobiłam się z postami, ale stwierdziłam, że początek września jest odpowiedni na takie posty. Nie planuję bardzo dużo notek z tej serii, ale kilka będzie. Jeżeli macie jakieś pomysły, chcecie o czymś przeczytać piszcie w komentarzach!

Powrót do szkoły rozpoczynam postem get ready with me. Pokażę mój makijaż do szkoły, co robię z włosami oraz mój outfit. Oczywiście nie zawsze maluję się tak codziennie. To zależy jak wygląda moja cera, ile mam czasu i czy mam ochotę. Dobra, zapraszam :D
Zaczynam od oczyszczenia mojej twarzy płynem micelarnym i nałożenia kremu nawilżającego.
Następnie na twarz nakładam krem BB, aby wyrównać koloryt skóry i zamaskować drobne niedoskonałości-do tych większych używam korektora. Nim zakrywam też worki pod oczami. Wszystko przypudrowuje. Rzęsy podkreślam moim ulubionym ostatnio tuszem, usta maluję najczęściej pomadką ochronną. Zamiast perfum używam mgiełki, u mnie jakoś lepiej się sprawdza.
By odświeżyć włosy używam suchego szamponu, następnie spryskuję je odżywką, aby łatwiej się rozczesywały, nie puszyły się i żeby je odżywić.
A to tak zwany efekt końcowy :D
Do szkoły raczej ubieram się prosto. Nie chce mi się nigdy specjalnie stroić haha. W roku szkolnym nie mam czasu na wymyślanie kreacji, więc co robię? Wyciągam czarne spodnie, jednolity t-shirt i prosty sweter czy bluzę.



/sweterek:hm/koszulka:stradivarius/spodnie:bershka/buty:adidas superstar

A jak wygląda Wasz makijaż/ strój do szkoły?
Co myślicie o tego typu postach?

29 komentarzy:

  1. Superstary najlepsze buty! Śliczne zdjęcia:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam tan puder :D a tak poza tym to mam podobny sweterek (jak nie taki sam ;))

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog ma w sobie to coś, dlatego zostaję u Ciebie na dłużej! Jeśli spodoba Ci się mój blog, dołącz do obserwatorów, a ja jak najszybciej odwdzięczę się tym samym. :)

    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. używam bardzo podobnych kosmetyków do makijażu, strój super prosty, ale ma coś w sobie :)


    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczne zdjęcia <3 *.* też używam tego baby liss jest świetny <3

    http://blakedlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam mgiełki z Avon :D

    W wolnej chwili prosze o kliknięcie
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam tusz i mgiełkę ;D

    loveanimalsi.blogspot.com - dzięki za łapkę :3

    OdpowiedzUsuń
  9. *oklaski*, świetny post, mam nadzieję, że nie ostatni z tej serii ;] mam identyczny płyn micelarny i wprost go uwielbiam ;3 podobnie z lipstick, chociaż efekt jest krótkotrwały ;/ ja do szkoły przygotowuje się 20 minut, nie z braku chęci, a raczej czasu. pozdrawiam ;3

    http://you-always-be.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy post i oby ich jak najwięcej :)
    yelloow-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jakoś nie mam specjalnego makijażu/ubrań do szkoły :) jak na codzień !

    flawlessbananaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. masz ładne włosy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi nie pod pasował krem BB ;) Ja też nie przepadam za strojeniem się do szkoły :D Cudowny zestaw jak i post :)


    anita-maggda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. używam tej samej odżywki co Ty , jest wspaniała :D
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie posty ^^ Niestety ja się nie maluje do szkoły, wolę być "naturalna" ;))
    *
    Byłoby mi bardzo miło, gdybyś odwiedziła mój blog i poklikała w linki:) To dla mnie bardzo ważne!♥ http://zyciedlapasji.blogspot.com/2015/09/kratka-w-roli-gownej-wishlist-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna z Ciebie dziewczyna :) cudny look i makijaż
    http://mishelle-a.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super rzeczy i zdjęcia :)
    http://tulipan4212.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dodałaś moją ukochaną piosenkę :)) Zapraszam do siebie, odwdzięczam się za każdą aktywność!
    http://prettytopnotchlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja do szkoły się nie maluję, więc każdy poranek spędzam, tylko na umyciu twarzy płynem z ziaji i nałożenie kremu czy czegoś innego i oczywiście zakładam soczewki kontaktowe, żeby cokolwiek widzieć xD
    Ja staram się ładnie ubrać do szkoły, ale jakoś specjalnie się nie stroję :)

    dusiowata-dusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ostatnio zaczęłam używać tego samego tuszu i sprawdza się świetnie, a szczotka od dawna jest moim ulubieńcem. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie posty są świetne ze względu na pokazanie czytelnikom oferowanych i sprawdzonych produktów. Mam ten sam rozświetlacz z KOBO i bardzo dobrze mi się sprawdza. Fajnie dobrałaś strój do butów. (haha kardigan również mam taki sam- jego jedyna wada to te wychodzące niteczki jak się o coś zahaczy) Ogólnie post jest fajny i ja np. lubię oglądać gotowe zestawy ubrań w postach co jest często inspiracją.
    zapraszam do mnie http://kingaq9893.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja osobiście nie maluję się zbytnio do szkoły, to zależy od tego czy moja twarz wygląda czy raczej nie wygląda xD ale z czystego lenistwa mój makijaż ogranicza się najczęściej tylko do kremu bb i tuszu do rzęs xD
    Pozdrawiam Julka♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Widzę kilka fajnych kosmetyków do testowania :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wpis :) Mam ten płyn do demakijażu i tusz do rzęs i jestem z nich zadowolona :) Świetna stylizacja - proste zestawy są najlepsze :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  25. mam ta samą mgiełkę ma cudowny zapach<3

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥