2015/09/29

FALL WITH SHEIN+KONKURS

Hej!
Jesień zbliża się do nas wielkimi krokami. Nawet temperatura znacznie spadła ostatnio. Słonecznych dni również ubywa. Ja już powoli wkraczam w tą całą jesienną atmosferę. Czytam dużo książek, piję gorącą herbatkę. Niedługo mam zamiar zrobić również metamorfozę w moim pokoju. Ostatnio wyciągnęłam wszystkie bluzy i sweterki, czyli moją ulubioną część garderoby. A Wy jakie ubrania lubicie nosić jesienią?

Nie wiem jak Wy, ale na prawdę polubiłam tę porę roku. Według mnie jest ona magiczna i nie mogę się już doczekać takiej pięknej, kolorowej jesieni!
W każdym razie przygotowałam kolaż ze sklepu Shein  gdzie możecie znalezć ubrania właśnie na taką pogodę. Kocham sweterki, a na tej stronie jest ich od groma. W ogóle bardzo podobają mi się swetry z ich sklepu. Jesień szczególnie kojarzy mi się z szalikami w kolorową kratę, w których obecnie jestem zakochana haha. 
1-KLIK 2-KLIK 3-KLIK
4-KLIK 5-KLIK 6-KLIK

7-KLIK 8-KLIK
9-KLIK 10-KLIK 11-KLIK

KONKURS
Podaj ceny co najmniej 4 rzeczy, a ja wylosuję kilka blogów i polecę je w następnym poście.
+ jeśli potrzebujesz kliknięć to z chęcią pomogę :)

40 komentarzy:

  1. poklikałam, powodzenia!
    poklikasz w linki w nowym poście? :)
    zapraszam Mój blog - byAjina

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w jesień najczęściej noszę miękkie sweterki, płaszcze, kurtki skórzane, bluzy :D Uwielbiam jesienną modę, w sklepach widzę wtedy tyle ładnych rzeczy, że mam ochotę wszystko wykupić! Śliczne rzeczy wybrałaś, oczywiście poklikałam :*

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne ubrania :) szczególnie te swetry są wspaniałe *-*

    Może wspólna obserwacja? Odpisz u mnie --> Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne sweterki :)
    ceny: 23$, 19.47$, 16.82$, 22.32$, 18$, 21.97$, 14.50$, 13.38$, 17.41$ :)
    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja noszę swetry, golfy, koszulki na krótki rękaw :D no różnie sie ubieram :)
    blog-kilk

    OdpowiedzUsuń

  6. Cudowne rzeczy:)
    23$,
    19.47$,
    16.82$,
    22.32$,
    18$,
    21.97$,
    14.50$,
    13.38$,
    17.41$

    Zapraszam do mnie – klik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super rzeczy! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. 3 sweterek widziałam u Weroniki ba blogu, jest cudowny! :D Oczywiście poklikałam we wszystkie linki kochana ♥
    Zapraszam do obserwacji!♥ NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Moją ulubioną częścią garderoby są wszystkie sweterki ♥
    Wine Red Batwing Long Sleeve Cable Knit Sweater - US$22.32 (przecena)
    Red Plaid Fringe Both Sides Scarve - US$17.41 (przecena)
    Blue Bleached Ripped Pockets Denim Pant - US$17.85 (przecena)
    Apricot Batwing Long Sleeve Supersoft Pullovers Sweater - US$19.47 (przecena)

    be-different-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne rzeczy, poklikane.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jesienią zdecydowanie najbardziej lubię nosić ciepłe sweterki. A jeśli chodzi o dolną część ubrania preferuje wtedy bardziej materiałowe spodnie. Jest mi w nich po prostu cieplej. Z rzeczy, które przedstawiłas najbardziej podobają mi się numery 8 i 11 ;)

    niutta.blogspot.com
    ~Niuta

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowne ! poklikałam :D
    ~ 1 . $16,82
    ~ 2. $21,97
    ~ 3 . $22.32
    ~ 4 . $14,50
    ~ 5 . $13.38

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com < klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Super rzeczy wybrałaś! Genialne sweterki! *.* Poklikałam oczywiscie! -> 19.47$, 16.82$, 22.32$, 21.97$, 14.50$,
    17.41$

    U MNIE NOWY POST! ZAPRASZAM! :D
    Komentarze i obserwacje mile widziane ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne rzeczy <3
    Poklikane :) (19.47$,14,50$, 13, 38$, 22,32$, 17,41$)

    miedzy-brzegami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja też podczas jesieni lubię pić gorące herbaty.
    Świetne rzeczy.
    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. sweterki są genialne <3
    xshandy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. Poklikane,śliczne rzeczy :*
    Pozdrawiamy cieplutko:*
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękny blog! Rzeczy są cudne:)
    zapraszam do siebie sarowe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne są te sweterki ;)
    Poklikałam: US$14.50, US$13.38, US$17.41, US$17.85, US$19.57, US$23.00, US$19.47, US$18.00

    http://frenzyblack.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz właśnie polubiłam jesień. Uwielbiam jesienne spacery gdy jest tak kolorowo! :)
    US17$, US18$, US18,45$, US15,47$

    http://xyzilo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Oczywiście poklikałam!

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w najnowszym poście :) Bardzo mi na tym zależy IMMHFashionBlog(klik)

    OdpowiedzUsuń
  23. SheIn rzeczywiście ma dużo ciekawych ubrań i na prawdę można spotkać super jakość materiałów, nawet lepszą niż w sieciówkach:)
    Poklikałam w linki, mam nadzieję, że pomogłam.
    http://martiizuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. swetry które wybrałaś są cudowne! :)
    oczywiście poklikałam:
    1. US$16.82
    11. US$18.00
    2. US$21.97
    3. US$22.32
    7.US$17.85

    Mam nadzieję że mogę liczyć na to samo tutaj: http://vaasy.blogspot.com/2015/09/my-wishlist-from-dresslink.html

    pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Poklikane :)
    Poklikaj u mnie tu : http://zmianoo99.blogspot.com/2015/09/post-po-3-tygodniach-wspopraca.html
    Sprawdzam, czy kliknięte !

    OdpowiedzUsuń
  26. Poklikałam :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ubrania:)
    poklikałam we wszystkie linki, uczciwie i bezinteresownie:)
    pozdrawiam i zapraszam do mnie:)

    http://caroline-caaroline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne ubrania,idealne ja jesień :)
    Ceny : czarny sweterek zł67.28 ,narzutka w kratkę zł58.00,spodnie zł71.40,spodnie2:zł78.28
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne są te sweterki ♥
    linki poklikane
    zapraszam również do mnie :
    http://olawriting.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne swetry, to chyba ulubiona część mojej garderoby. Ich nigdy za wiele :D

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  31. poklikałam :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. sweterek- $19.47
    szal-$21.97
    spodnie-$17.41
    sweterek-$17.85

    http://princess966.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Swetry to idealne wyjście na jesień! ♥
    1. $16,82
    2. $21,97
    3. $22.32
    4. $14,50
    5. $13.38

    OdpowiedzUsuń
  34. poklikane :) świetne ubrania :)

    mogłabym prosić o poklikanie?:)
    aleksandra-drzyma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam też tą mgiełkę :) miłego weekendu ♥

    http://daydreamingpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥