2015/10/30

DIY: JESIENNE DEKORACJE DO POKOJU INSPIROWANE TUMBLREM

Zastanawialiście się kiedyś jaką rolę w pomieszczeniach odgrywają detale? Świeczki, lampki, pościel albo nawet tapeta na laptopie. Tak na prawdę to od nich zależy jak będzie wyglądał pokój. Jeżeli planujecie remont pokoju i zastanawiacie się nad kolorem ścian dobrze jest wybrać uniwersalne kolory. Znakomicie sprawdzą się szarości i beże lub biel- pamiętajmy jednak, że nie wszędzie ona pasuje. Te odcienie są najlepsze, ponieważ zmieniamy kilka dekoracji i nasz pokój jest w zupełnie innym stylu.

Dekoracja pokoju nie jest wcale tak kłopotliwa i kosztowna, jeżeli umiemy szukać i tworzyć coś z niczego! Mam nadzieję, że w dzisiejszym poście przekonam Was głównie do tego, aby nie kupować gotowych dekoracji, ale zrobić coś samemu. Oczywiście wszystkie pomysły są typowo jesienne. Zainspirowałam się Tumblrem jak i amerykańskim youtubem.

Potrzebujemy:
-obrazek jelenia (możecie go znalezć w grafice google)
-kolorową kartkę
-nożyczki
-klej
-marker
Obrazek wydrukowałam. Z kolorowej kartki wycięłam kilka pasków i przykleiłam wokół obrazka tworząc ramkę. Markerem napisałam "carpe diem" czyli chwytaj dzień.
Potrzebujemy:
-niewielką dynię
-czarny marker
Na dyni po prostu narysowałam dowolne szlaczki :)

Potrzebujemy:
-jarzębinę, kolorowe liście, kasztany i wszystkie inne "skarby jesieni" haha
-słoik
Wszystko wrzuciłam do słoika i gotowe! Dodatkowo wydrukowałam napis HELLO FALL i przykleiłam za pomocą taśmy klejącej.


Potrzebujemy:
-dynię
-nożyk
-klej
-brokat
-podgrzewacz
Wykroiłam łodygę, a górę dyni posmarowałam klejem i posypałam brokatem.



Według mnie fajnym pomysłem jest wydrukowanie obrazków i włożenie ich do ramek. Wystarczy, że wpiszecie w google "room decor printables", albo poszukacie czegoś na tumblrze lub weheartit. Oczywiście nie zapomnijcie o lampkach, woskach zapachowych i dużej ilości świeczek! Jeżeli chodzi o woski to z całego serca polecam te z Yankee Candle. Nie są drogie, pachną przepięknie, są wydajne no i jest w czym wybierać haha. Możecie je kupić między innymi na goodies.pl albo na allegro.
Wiem, że jakość zdjęć nie powala za co przepraszam :(
A Wy dekorujecie swój pokój na jesień?
Który pomysł najbardziej przypadł Wam do gustu?
I na sam koniec chcę Wam życzyć udanego Halloween (jeżeli obchodzicie)! :D

56 komentarzy:

  1. Naprawdę ładnie ozdobiłaś swój pokój.
    Dynie są świetne ;)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fany post! ;)
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre pomysły, sama często przeglądam tumblr! :)

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne dekoracje.Ja też często inspiruję się takimi stronami jak tumbrl :).

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ♥
    magda.sara - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super zdjęcia !
    Zapraszam do mnie---> http://carolineandcaroliine1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne pomysły :))
    palaania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. niezłe pomysły
    oo top model na okładce
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysł z dynią naprawde świetny.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne pomysły! Uwielbiam dynie :D
    NOWY POST NA ZYCIEDLAPASJI. Buziaczki:* | zyciedlapasji- (kliik)¦

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale cudowna ta tablica ze zdjęciami! Zrobiłaś ją sama, czy gdzieś kupiłaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podoba mi się dynia z podgrzewaczem oraz jelonek :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  13. mi zdecydowanie pasują świeczki, to jest to co potrzebuję na jesień ;)
    klikniesz? klikniesz? klikniesz?

    wszystkie komentarze i obserwacje oddaję, Ewelina

    OdpowiedzUsuń
  14. Plakat i świecznik z dyni wyglądają cudownie!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszelkiego rodzaju diy, a te są po prostu świetne! ;)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie ozdobiłaś pokój! :D Bardzo podoba mi się rysunek jelenia.

    ______________________________________________________________
    Mam małą prośbę, oceniłabyś moje zdjęcia? Byłoby mi bardzo miło!
    Yuko-Chann

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam posty DIY, a ty aż mnie zachęciłaś żeby coś zrobic u siebie ;) Na pewno zrobię sobie tego jelenia, bo jest cudny no i dodatkowo poszukam jakiś inspiracji w necie. Nie wiem czemu Ci przeszkadza jakośc zdjęc, bo według mnie jest okey :)
    /Liseł
    NASZ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie posty ale ja nie obchodzę halloween :)

    http://zuzu781.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne pomysły :) Ja jakoś w tym roku nie mam weny do dekorowania pokoju na klimat jesienny :/
    dreams-lunatyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne dekoracje ! Szkoda tylko, że te dynie i jarzębina po 2 dniach zaczną gnić ;/ Ale tak czy siak ładne. Ja planuję remont pokoju i szukam wszelkich inspiracji i po części u Ciebie znalazłam :)
    Fajny post :)

    http://mylittleworld-paulablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Dynia świecznik jest cudowna <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Świecznikow dynia wymiata *u*
    http://momentcatcher00.blogspot.com/ - Dziękuję za każdy komentarz i obserwację. Moim marzeniem jest osiągnięcie jak największej liczby czytelników przed urodzinami, co byłoby dla mnie pięknym prezentem urodzinowym. Dla Ciebie to chwila napisać dobra robota i wcisnąć przycisk obserwacji, ale dla mnie - spełnienie marzenia. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. super pomysly , ale ja nigdy nie dekoruje pokoju :)
    strasznie mi się spodobał twój blog ! na pewno będę tu wpadać częściej :)
    obserwujemy? :) zapraszam do mnie :)
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne pomysły, chociaż ja raczej nie dekoruje swojego pokoju :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post :) Ogólnie bardzo fajne pomysły :) Zapraszamy do siebie :)
    Moze wspólna obserwacja ?
    Nasz blog ♥-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny i przydatny post ;)
    *I oryginalny też!
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Oryginalne pomysły, w wolnym czasie na pewno skorzystam :)
    Co powiesz na wspólną obserwację? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. super pomysły!
    http://pomocnania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. szkoda że już po halloween ale przyda się na przyszły rok! <3

    poklikasz? ;D
    http://oliwia-estera-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Mega pomysły i fajnie to wygląda.

    http://julkaaazet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne dekoracje, ładnie się prezentują :) Najbardziej podoba mi się dynia z brokatem ;)
    Martha Blog

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo ładnie to wszystko wygląda :) Może coś spróbuję stworzyć u siebie! Wspaniały klimat...

    my-wayyy.blogspot.com (kliknij)

    OdpowiedzUsuń
  33. super dekoracje :)
    pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Dekoracje potrafią dużo zmienić w wyglądzie wnętrza :) Niestety ja mam zielono - kremowe sciany i ciezko czasami cos znaleźć :)
    http://anonimoowax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajne pomysły, pokój od razu nabiera klimatu :)
    ❤ blog

    OdpowiedzUsuń
  36. Te wzorki na dyni wyglądają super! :D
    Świetne pomysły na dekoracje ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne masz dekorację:) Ja za bardzo nie dekoruję pokoju na jesień:)

    Pozdrawiamy cieplutko:*
    Nowy post na TWINS LIFE (KLIK)♡

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak ślicznie wyglądają te ozdoby:) Rób częściej takie posty..

    whosmeb.blogspot.com - KLIKNIJ TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  39. Ładne ozdoby :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja w ogóle planuję remont, chciałabym, aby mój pokój w końcu stał się cząstką mnie :)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Oj tak, zgadzam się - detale są bardzo ważne. Ja mam nowy pokój od marca i nadal puste ściany xD
    +Obserwuję, rewanż byłby bardzo miły :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Pokój wygląda świetnie! Moją jesienną i zimową dekoracją zawsze są świeczki, które uwielbiam!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie~ Nataliaaa
    happy1forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne pomysły, bardzo ciekawy post :)
    Zapraszam na mój blog i jeśli jesteś zainteresowana wspólnym obserwowaniem to daj mi znać :)
    Pozdrawiam cieplutko! :*

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Jejku dekoracje są przeprzepiękne !Brokatowa dynia jest cudna !


    http://madame-julietta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. od razu bardziej się lubi jesień i chce sie siedziec w takim pokoju :D/K

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥