2015/11/09

2 LATA?

Dokładnie dzisiaj 9 listopada wybija kolejny rok mojego bloga. 2 lata. Kiedy to minęło? Nawet nie wiem. Dokładnie pamiętam jak dwa lata temu usiadłam przy komputerze i napisałam tutaj pierwszy post. Dziwne. Dwa lata to ogrom czasu, a mam wrażenie, że to minęło niczym kilka miesięcy. Za tyle czasu (dobra, troszkę więcej) będę prawie pełnoletnia. Szczerze nie jestem w stanie sobie tego wyobrazić.


Pisząc o zmianach, korzyściach, itp powtórzyłabym to co pisałam rok temu-KLIK W każdym razie przez 2 lata udało mi się dużo osiągnąć. Prawie 550 obserwatorów 5005 komentarzy, 53 000 wyświetleń. 3 współprace z czego jedna firma sama do mnie napisała. Niby nie dużo, inne blogi w takim czasie zdobywają kilka tysięcy obserwacji. Ale nie to się tu liczy. Najbardziej jestem zadowolona z tego, że tutaj wytrwałam i póki co nie zamierzam tego kończyć. Mój zapał do blogowania się nie zmienił. Na prawdę mocno się przywiązałam do bloga.

Co daje mi blog? Przede wszystkim jest to moje drugie życie. Wracam ze szkoły, włączam komputer, wchodzę na bloggera i zamykam się. Tylko ja i mój blog haha. Brzmi to co najmniej głupio, ale tak jest. Czuję się wtedy odizolowana, nie myślę o tym co się wydarzyło dzisiaj w szkole, nie myślę o problemach, o obowiązkach. Mogę chociaż na chwilę odpocząć od tego. Tak działa pasja, w moim przypadku również śpiew czy fotografia. Skupiam się tylko na tym i nie ma miejsca na nic innego.
Oczywiście przez bloga bardzo się zmieniłam. Inaczej postrzegam ludzi, jestem bardziej tolerancyjna, otwarta. Nie jestem może duszą towarzystwa, ale w porównaniu z tym co było jeszcze nie dawno zrobiłam duży postęp.
W sumie wymieniłam najważniejsze rzeczy, które dostrzegłam i te mniej oczywiste. Poznałam również wiele ludzi, zmieniłam styl ubierania... To już sobie oszczędzę, bo pisze o tym chyba każda blogerka.
To właśnie w tym roku spełniło się kilka moich marzeń związanych z blogowaniem. Pierwsze-100 komentarzy. Pamiętam, że do początku marzyła mi się ta liczba, a jak ją zobaczyłam piszczałam z radości! Dobrze, że wtedy byłam sama w domu haha. Drugie-współpraca z Shein oraz trzecie-propozycja współpracy od Romwe. Czwarte-kilka ciepłych słów na temat mojego bloga. Najbardziej zapadło mi w pamięć to, że Darlsic napisała na swoim asku, że mój blog jej się podoba. Wątpię, że to czytasz, ale z całego serduszka dziękuję! <3

Dziękuję za każdą obserwację, każdy komentarz i każde wyświetlenie. Właśnie dzięki temu się motywuję i to sprawia, że jestem już tutaj drugi rok i nie zamierzam póki co tego zostawiać. Dziękuję za konstruktywną krytykę, szczere komentarze i ciepłe słowa. Ciekawi mnie to czy będę pisała na tym blogu o swojej maturze, prawie jazdy, osiemnastce...chociaż na razie chcę dotrwać 3 urodzin :)
| kimono: Bershka | bluzka: H&M | spodnie: Bershka | pierścionek: Bershka | buty: Adidas |
A co daje Tobie blogowanie?
Ile prowadzisz swojego bloga?
Jakie są Twoje największe sukcesy związane z blogowaniem?

59 komentarzy:

  1. ogrom czasu, a jak szybko zleciało :) życzę kolejnych lat w blogosferze :3
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne zdjęcia :)
    Kimono <3

    Zapraszam: Mój blog


    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę, ale masz ślicznego bloga !
    http://rubik514.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kimono cudne ♥ Gratuluję i życze wytrwałości, zapału i jeszcze większej liczby czytelników ! ;)
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluje :)
    Mam prośbę, poklikasz w obrazki?
    http://efffie.blogspot.com/2015/11/ulubiency-miesiaca-pazdziernik-2015.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne zdjęcia! :) Gratuluję i dalszego prowadzenia bloga życzę :)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję takiej wytrwałości w blogowaniu!
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję! I oczywiście życzę powodzenia w dalszym blogowaniu!

    claudine-bloog.blogspot.com --> MÓJ BLOG
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje kochana!
    Śliczna stylizacja!
    Zapraszam do nas
    jeżeli ci spodobał się nasz blog zaobserwuj-chętnie się odwdzięczymy :)
    fashion--twins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. 2 lata to mega dużo.
    Gratuluję tylu osiągnięć.
    Jeju zostanie wspomnianym na asku znanego blogera- mega wyroznienie ;)
    Swoją drogą- ładne zdjęcia

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję dwóch lat ! I życzę kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluje i życzę dalszych sukcesów! U mnie niedługo wybiją 3 urodzinki bloga :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chcę osiągnąc 10 obserwatorów, ale chyba najbardziej się cieszyłam z tego pierwszego. <3
    http://luulublog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja w blogosferze jestem 2 lata,ale obecny blog prowadzę 2 miesiące :) śliczne zdjęcia :)
    photography-by-catherine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję :) Mi zaraz strzeli roczek i na prawdę rozumiem to co piszesz ;3
    Pozdrawiam!
    http://just-do-one-step.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana świetnie napisany post , bardzo miło mi się czytało.
    Co powiesz na wspólną obserwację. ?? Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia i kimono. Gratuluję wytrwałości. Mi ostatnio też wybiło 2 lata :)
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Brawo ^^ szmat czasu ;)
    grlfashion.blogspot.com
    Moglabys poklikac w linki w nowym poscie ?;* bardzo prosze ^^

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję i życzę jeszcze więcej sukcesów :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluje i życze dalszych sukcesów :)
    Super zdjęcia, pozdrawiam!

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję! :) Ja bloguję od 2011 roku, aczkolwiek obecny blog mam niecały rok.
    im-dollka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję statystyk :) swojego bloga też prowadzę dwa lata, a ogólnie bloguję od sześciu :)
    świetne zdjęcia ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje dwa lata wybije pod koniec stycznia! Gratuluję takich sukcesów i oczywiście życzę Ci ich coraz więcej. Genialny outfit x

    Zapraszam do mnie w wolnej chwili!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulacje wytrwałości! Dwa lata to jednak szmat czasu :) Życzę Ci mnóstwa inspiracji na nowe posty!
    natforart

    OdpowiedzUsuń
  25. gratuluję dwóch lat! :) poważnie za blogowanie zabrałam się również dwa lata temu i zdążyłam już napisać o mojej osiemnastce, prawie jazdy, a o maturze nawijam cały czas :P życzę Ci tego samego! :)
    krysiastyle.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratulacje!!<3
    Ja bloguję już rok i jestem przeszczęśliwa widząc komentarze od ludzi, którym podoba się to, co robię. Cudowne uczucie!
    I jestes piękna!

    mój blog - korneliakuzma.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję sukcesów związanych z blogowaniem i życzę kolejnych! :) Czytając Twojego posta uświadomiłam sobie, że i na moim blogu zbliża się okrągła rocznica jego założenia. Moim największym sukcesem jest chyba fakt, że są osoby, które czekają na moje posty i chcą czytać to, co napiszę. Piękne miejsce, świetne zdjęcia!

    http://muminek-enter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja siędzę w blogosferze o rok krócej. Gratuluję ci tego wszystkiego, co osiągnęłaś. Wierzę, że mi też się uda haha! Śliczne zdjęcia :-*.

    free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Sama się dopiero uczę blogowania, ale już sprawia mi to wiele frajdy! :D

    Pozdrowionka,
    Smiley

    OdpowiedzUsuń
  30. gratuluję tylu osiągnięć i życzę dalszych sukcesów :)

    w wolnej chwili gorąco zapraszam do mnie ;)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku gratuluję ! Zgadzam sie blog to drugie życie , pamiętnik możesz znaleźć zrozumienie w czytelnikach ♥

    http://loanliz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wielkie gratulacje!
    Ja bloga założyłam niedawno i głównie po to, żeby dzielić się swoimi przemyśleniami i pasjami z innymi. :) To taki mały kącik.
    Śliczny sweterek.

    seendixsecret.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję wytrwałości w blogowaniu! Oby tak dalej. :)
    www.mowmipati.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. gratuluję! :*
    obserwuję, http://luuvmy.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  35. W takim razie gratuluję dwóch lat bloga! :D Życzę dalszych sukcesów <3
    Piękne zdjęcia *>*
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Blogowanie daje mi radość :)

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję ! Ja prowadzę bloga od miesiąca.
    Ok. 1000 wyświetleń, 60 komentarzy i na moim blogu napisała komentarz youtuberka, która również mam bloga. Byłam mega zaskoczona bo przed chwilą oglądałam jej filmik :)
    izablog4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny blog :*
    Zapraszam do mnie - http://stayfashionablexx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Jestem zdania, że bloga powinno się prowadzić dla siebie. Nie dla innych, dopiero wtedy pisanie sprawia przyjemność :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję takiego "stażu" w blogosferze! Ja rozwijam się w tym kierunku dopiero od początku roku szkolnego, ale powoli, powoli coś idzie :D Może wspólna obserwacja? :)
    http://www.olkiks.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja już bloguje od 5 miesięcy, a czuję jakby mineły2! Tak to zybko leci, ale cieszę sie że weszłam w żcyie blogosery, Każdy pokazuje na swoim blogu swój świat. Swoje poglądy, pomysły, styl. I według mnie to jest ciekawe, bo poznajmy nowe osoby od ich toku myślenia, czyli tak jakby od środka. Syper stylizacja :) Darslic miała racje bo masz genialnego bloga <3 haha
    pozdrowionka, obserwuję :)
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dzięki <3 oby więcej takich komentarzy :)

      Usuń
  42. Gratulacje i życzę dalszych sukcesów w blogowaniu! Śliczne zdjęcia ;)
    [ice maiden]

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratuluję i życzę kolejnych i kolejnych dwóch lat :)
    Mój blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  44. gratulacje, oby tych lat było jeszce więcej :) Ja tego obecnego bloga, którego prowadzę z chłopakiem mam raptem poand miesiąc, ale wczesniejszego bloga prowadzilam prawie 3 lata :)/K

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja prowadzę bloga też niecałe dwa lata, ale miałam długą przerwę teraz. W pewnym momencie chwyciłam takiego "doła" i rzuciłam tym. Właśnie dziś po dwóch miesiącach "zbierania się do powrótu" napisałam posta i chcę wrocić do blogosfery.

    Zapraszam na nową odsłonę mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny post, masz bardzo fajny blog a Twoje wpisy są naprawdę bardzo interesujące :) !
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  48. 2 lata to duzo, brawo!:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Wiosną i mnie czekają 2 urodziny bloga. Dopiero teraz widzę, jak wiele się od tamtego czasu zmieniło :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję! Świetny blog!!!!
    Wspólna obserwacja? Daj znać u mnie!

    http://ovixx93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny blog! :)

    http://itemfashionphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥