2015/11/17

JAK PRZETRWAĆ LISTOPAD?

 Listopad chyba nigdy nie należał do moich ulubionych miesięcy. Nie wiem co się stało w tamtym roku bo nawet go polubiłam, ale teraz znów za nim nie przepadam. Zniosę deszcz, wiatr i niskie temperatury. Najgorsze jest jednak moje samopoczucie. Tracę ochotę na wszystko co do tej pory sprawiało mi przyjemność. Straciłam nawet apetyt, a to już zły znak haha. Na nic nie mam siły, jestem ciągle zmęczona. A teraz standardowe pytanie: Kto też tak ma?

Dobra, została jeszcze połowa listopada, więc może ruszmy się i zróbmy coś więcej niż tylko narzekanie, spanie i bezczynne siedzenie w domu. Udowodnijmy, że nawet ten najbardziej ponury miesiąc może być całkiem fajny i wesoły :D Więc uśmiech, głowa do góry, czas wykorzystać tą drugą połowę listopada!
Poniżej przygotowałam kilka wskazówek oraz sposobów na jesienną nudę, które mi umilają nawet najbardziej deszczowy, ponury dzień :)

1)Udekoruj swój pokój!
Wybierz się do sklepu lub zrób jakieś ciekawe DIY. Pomieszczenie od razu stanie się żywsze i nabierze przytulnego jesiennego akcentu. Nie wyobrażam sobie jesieni bez zapachowych świeczek i światełek. Uwielbiam po ciężkim dniu zapalić moją ulubioną świeczkę, włączyć światełka i usiąść z kubkiem gorącego kakao.
2)Muzyka
Często gdy jesteśmy smutni zamiast sobie poprawić humor jeszcze go pogarszamy. Przynajmniej ja włączam smutną muzykę co sprawia, że robi mi się smutno jeszcze bardziej. Właśnie w takich chwilach powinniśmy posłuchać czegoś żywego i wesołego. Ja uwielbiam te piosenki, które słuchałam w wakacje. Od razu poprawia mi się nastrój!
3)Oglądanie Youtuba
Nic tak mi nie poprawia humoru jak oglądanie filmików na YT. Nigdy nie znajduję czasu na oglądanie filmów czy seriali, ale też za tym nie przepadam. Natomiast te 10 minut na obejrzenie mojej ulubionej vlogerki czy vlogera znajdę zawsze.
4)Pasje
Chyba nie muszę tłumaczyć, że rozwijanie swoich zainteresowań to sposób na pokonanie nudy czy na poprawę humoru. Coś co lubimy i w czym jesteśmy dobrzy dodaje nam pewności siebie, motywacji i wywołuje uśmiech na twarzy :)



5)Rodzina
W XXI wieku każdy jest zabiegany. Ciągle brakuje nam dnia. Mamy za mało czasu właśnie na najbliższych. Jesienne wieczory potrafią ciągnąć się w nieskończoność, więc może zamiast siedzieć samemu z laptopem warto porozmawiać z rodzicami, z rodzeństwem. Wspólnie obejrzeć film albo pograć w jakąś grę. Za kilka lat, gdy wyprowadzisz się z domu być może będą Cię dzielić od nich setki kilometrów, więc postaraj się spędzić z nimi jak najwięcej czasu teraz.
6)Jedzenie
Nic mi tak nie poprawia humoru jak coś dobrego do jedzenia. Najlepiej gdy jeszcze sama to przygotuję. Może być to coś prostego, np. herbata z cytryną i miodem, tosty, lub bardziej skomplikowanego np. ciasto albo babeczki.
7)Rusz się
Mimo, że ostatnio pokochałam siedzieć w domu, to wiem, że wyjdzie mi to na dobre, gdy się przejdę. Zawsze znajdzie się coś ciekawego do roboty ze znajomymi. Jednak czasem nikomu nie chce się wyjść lub nie mają czasu. Wtedy staram się nie tracić zapału i wychodzę sama.
Mimo, że nie biegam regularnie czasem lubię założyć jakieś wygodne ciuchy, włączyć pozytywną muzykę i pobiegać z 15 minut. Od razu czuję się lepiej.

A Ty jak sobie radzisz z tzw. "jesienną depresją"?

33 komentarze:

  1. ja dużo czasu właśnie poświęcam fotografii :)
    zapraszam, mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Listopad to akurat mój ulubiony miesiąc, więc rady mi niepotrzebne, ale zdjęcia super! :D

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi pomaga fotografowanie lub rysowanie i oczywiście dobra muzyka i taniec :)
    Pozdrawiam http://rebelownlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie genialne zdjęcia ! *u* Ja osobiście modlę się o koniec listopada, aby szybciej nadeszły moje urodziny. :D
    http://momentcatcher00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie mam złego samopoczucie dlatego, ze tak jak poradziłaś robię to co liubię :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post :)
    Daje kopa, że tak to ujmę. Niestety w niektóre dni dopada nas depresja jesienna a listopad to chyba najgorszy miesiac, ale tak jak ujełaś muzyka , pasja czy nawet udekorowanie swojego pokoju pozwala nam zapomieć o jesiennej chandrze :)
    Zapraszam do siebie orchixn.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja na szczęście nie mam jesiennej depresji ale i tak przydatne rady ;)
    Zapraszam do mnie
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja słucham wtedy muzyki, która poprawia mi nastrój.
    Kiedy mam dość mało nauki staram się też miło przynajmniej spędzić wieczór.
    Podobają mi się te zdjęcia ;)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Kreatywny wpis!
    Pozdrawiam!
    Zapraszam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też czuję się ciągle zmęczona. Nie lubię listopada xD Ale dobre rady :D


    wiktoriakarnecka.blogspot.com <--klik

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie listopad (ani żaden inny miesiąc prawdę powiedziawszy..) nie jest nudny, bo trenuję 5-6 razy w tygodniu!:) Ale jeśli chodzi o muzykę, to nie mogę znaleźć ostatnio jakiś piosenek które wpadają w ucho…;/

    alqxx - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja często słucham muzyki albo czytam. Też nie lubię listopada :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Spokojnie, po listopadzie jest grudzień a grudzień chyba każdy lubi ♥ . Powiem szczerze,ze mi listopad szybko leci. A gdy mam jesienną depresję słucham muzyki, oglądam filmy :3

    loanliz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super porady :) Jeśli chodzi o mnie ja uwielbiam jesień a choć mam już połowę listopada jest u mnie po 13 stopni :)
    carpe-diem-czyli-chwytaj-dzien.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  16. listopad ma w sobie coś takiego pięknie-melancholijnego, że nawet nie próbuję walczyć z jesienną depresją :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię listopad, ale jednak gdy nie jest zbyt deszczowy, tylko suchy i słoneczny ;)

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  18. nie lubię listopada dużo deszczu, zimna, wiatru.. choć czasem jest naprawdę pięknie :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ja na szczęscie przeszłam już przez fazę zmęczenia :P
    Blog♥klik

    OdpowiedzUsuń
  20. Przydatne rady :) I masz bardzo ładne włosy.
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja słucham baaardzo dużo muzyki, czytam różne blogi, oglądam vlogi itp. Bardzo mi się spodobał ten duszek. :D Naprawdę świetny pomysł :D
    http://julias-blogspot.blogspot.com/2015/11/udaja.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dekoracje w parku, nie ja go robiłam haha :D

      Usuń
  22. Mam wrażenie, że ja nie przetrwam tego miesiąca. Chcę już grudzień i święta. Masz cudowne włosy. I ogólnie ślicznie wychodzisz na zdjęciach. :)
    http://aleksandragroszkowska.blogspot.com/2015/11/wishlist-dressgal.html - JEŚLI MIAŁABYŚ CHWILKĘ, MOGŁABYŚ POKLIKAĆ? TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE. Z GÓRY DZIĘKUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydatne porady, które na pewno wykorzystam w życiu codziennym. Jesień jest piękna, lecz mimo wszystko tylko odliczam czas do zimy...
    Pozdrawiam, życzę dalszych sukcesów w blogowaniu i zapraszam do siebie, jednocześnie zachęcając do obserwacji!:)
    http://aguuuszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi powoli jesienna depresja mija, na szczęście listopad się już kończy :)

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  25. Ciekawy post, fajnie napisany <3 zdjęcia mega
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    Obserwujemy? Jak tak do daj znać (zawsze się odwdzięczam) :)
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam jesien i chyba moja jesienna depresja jeszcze mnie nie dopadła.
    Pozdrawiam,
    Szwajjka

    OdpowiedzUsuń
  27. Polubiłem jesień - oto mój sposób ;)

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie te wszystkiego zdjęcia wyglądają, a szczególnie ty w mega bluzie ! ::D
    Nie lubie jesieni, czekam na śnieg <3
    http://gabstylee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Yanny

    SURPRISE INSIDE 7

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥