2015/11/28

W POSZUKIWANIU NIESZCZĘŚCIA...

Po co szukać szczęścia, skoro można szukać nieszczęścia i znalezć je o wiele łatwiej? A jak? W poniższym poradniku znajdziecie wskazówki jak stać się człowiekiem rodem z sad tumblra!
Post nie ma na celu nikogo urazić, potraktujcie go z dystansem ;)

1.Użalaj się nad sobą
Pierwszy i najważniejszy punkt! Użalaj się nad sobą, jaki to Ty jesteś beznadziejny, nieszczęśliwy, życie jest okrutne, a do tego zaraz się potniesz mydłem. Ciągle mów znajomym o swoich kompleksach.
2.Zostań emo!
Ubieraj się tylko i wyłącznie na czarno, maluj się na czarno, przefarbuj włosy na czarno. Twój pokój również musi być czarny. Potnij się, ale w takim miejscu żeby Twoi znajomi to zauważyli. Nawet jeżeli do tej pory słuchałaś Justina Biebera przeżuć się na ciężką muzykę nawet jeśli jej nie lubisz.


3.Nie popełniaj samobójstwa
Tnij się, wstawiaj te zdjęcia na instagrama, snapchata, bloga, facebooka, gdziekolwiek. Pokazuj je znajomym, ale nie popełniaj samobójstwa (nie mam na myśli żeby kiedykolwiek to robić), ponieważ nic Ci to nie da. Pamiętaj, że tniesz się dla fejmu!
4.Szukaj dziury w całym
Nawet jeśli wszystko Ci się układa i tak znajdz dziurę w całym! Przecież nie może być tak, że jesteś po prostu szczęśliwa, szukaj nieszczęścia na siłę, bo tak jest lepiej.


5.Bycie smutnym jest dorosłe
Bądz smutnym, nieszczęśliwym człowiekiem, to sprawi, że staniesz się dorosły! Jeżeli chodzi o mnie, sama w wieku 13 lat tak myślałam, ale wiecie co? To nie jest prawda. Nie wiem czy dorosłość, ale dojrzałość polega na odganianiu smutków i szukaniu racjonalnego rozwiązania, a nie użalaniu się nad sobą. Każdy ma gorsze dni. Ważne jest to, żeby się nie przejmować drobnostkami typu "mama nie pozwoliła mi spotkać się z przyjaciółką", lecz zostawić miejsce na nieco większe problemy i spróbować je rozwiązać.

A Ty w jaki sposób znajdujesz nieszczęście?

Kurtka: KLIK 
Podaj cenę kurtki, a w następnym poście polecę Twojego bloga.

37 komentarzy:

  1. haha w świetny sposób to przedstawiłaś, oryginalnie i pomysłowo:)
    Kurtka świetna, od dawna poluję właśnie na taką!
    cena-$28,33

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze jest użalanie się nad sobą i ogromny ryk w łazience (koniecznie przed lustrem) - mam doświadczenie, haha :D
    Cena kurteczki - $28.33

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  3. Oryginalny post.
    Czytając go każdy chyba ma motywacje, aby uniknąć tego poczucia nieszczęścia.
    $28.33- cena kurtki

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. US$42.05
    US$28.33(SALE)
    ja nieszczęście znajduje każdego dnia jak spojrzę w lustro XD ciekawie napisany post hah :))
    pozdrowionka
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się cieszyć życiem i doceniać każdy dzień :)
    foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz cieszę się każdą minutą :) Przeszłam ostatnio trochę, więc zmieniłam nastawenie do świata.

    nowy post! zapraszam!
    MÓJ BLOG-KLIIK
    KANAŁ NA YT, dopiero zaczynam, KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie klimatyczne zdjęcia <3
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ta kurtke i jest super :)) Najlepsze sa lasie ktore sie zmieniaja bo to modne xD 28.33
    http://vframlii.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  9. no i po co truc sobie zycie :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tą kurteczkę. Hha, post z dystansem, kocham ;)
    Emo, najlepszym rozwiązaniem ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna kurtka! ♥
    Zazwyczaj ludzie, którzy się tną mają ze sobą problemy więc akurat w tym nie widzę nic śmiesznego...

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wszyscy tną się z tego powodu, a nawet bym powiedziała, że mniejszość sądząc chociażby po głupich postach na facebooku, zdjęć na ig albo na snapie...

      Usuń
  12. Niektórzy tną się właśnie dla szpanu, żeby inni zobaczyli, że są poszkodowanymi, ale na prawdę nic im nie jest. Ładne zdjęcia. ;* Obserwuję i liczę na to samo.

    http://patrvcia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Raczej szukam szczęścia a nie nieszczęścia :)
    Świetna kurtka :)


    Obserwujemy ? Jak zaczniesz, daj znać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dobrze, ze juz dawno wyszlam z tej szkoly, gdzie wszyscy sie cieli i byli zdolowani. Ci uczniowie gimnazjum straszne smutne zycie maja/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  15. To jest strasznie żałosne i, niestety, miałam do cyznienia z kilkoma takimi osobami
    Cena kurtki-$28.33

    milka-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Poklikałam zrobisz to samo u mnie ? :)

    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2015/12/dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Straszne te rady! :) a ja szukam szczęścia i optymizmu ;D czego i innym życzę.
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja raczej nie szukam nieszczęścia XD
    http://everyday-smart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna jest ta kurtka
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Haha, świetny post :D Bardzo ładne zdjęcia!
    Cena kurtki: $28.33

    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie rozumiem punktu ,,zostań emo'' raczej nie każdy 'emo' to osoba tnąca się, użalająca się wyjęta z Sali Samobójców. Nie każdy lubi kolorowe ciuchy, a słuchając Justina Biebera można słuchać też Nirvany. Jedno nie wyklucza drugiego (;
    Nie oszukujmy się jesteśmy nastolatkami nie często optymistami, każdy ma gorszę dni. A to, że ktoś siebie krzywdzi nie jest raczej czymś zabawnym... rozumiem z drugiej strony co chciałaś przekazać.

    pozeracz-ksiazekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie to z impretowałaś. Tak dokładnie robienie czegoś na pokaz to jest chore. jedyna ambicja żeby być w centrum uwagi. ludzie 21 w.
    <a href="mela-pl.blogspot.com>MELA BLOG</a>

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. my mimo wszystko szukamy szczęścia ;* pozdrawiamy i zapraszamy do nas, będzie nam bardzo miło!
    dreamoutloud.f

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej, takiego posta nie miałam okazji jeszcze czytać! Pomysłowo, nie powiem. Najgorsze jest to, że faktycznie są ludzie, którzy robią te rzeczy, byleby się pokazać i zwrócić na siebie uwagę. To jest straszne :/
    Arleta

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam kolegę, który mówi, że nic mu się nie uda jest beznadziejny, brzydki, gruby i wgl cały czas użala się nad sobą i przez to nikt go nie lubi co mu to daje ? Nic...
    http://side-of-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Śmiechłam zdrowo czytając to, hahahah. Naprawdę, ale masz racje! Dodatkowo jeszcze jakies ŻYCIOWE MOCNO cytaty na fb i narzekanie - esencja nieszczęścia!
    Swoją drogą fajna kurtka :)
    Buziaki, zapraszam do mnie - http://smile-for-me-beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny post :)
    Świetne rady, jesteś bardzo kreatywna :)
    Obserwacja za obserację?
    Zacznij
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zawsze lubiłam czytać takie posty z nutką sarkazmu :D Śmiać mi się chce wtedy haha!

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowny Blog *.*

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    OdpowiedzUsuń
  31. Według mnie jak ktoś jest emo lub ubiera się tylko na czarno nie zawsze jest nie szczęśliwy.
    www.imbirkowy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥