2015/12/29

MASKA


Zauważyliście, że wiele osób zakłada "maski"? Budzimy się rano, wstajemy, jemy śniadanie i wykonujemy inne poranne czynności. Przed wyjściem zakładamy "maskę" starając się ukryć co nam leży na sercu. Każdy ma problemy. Nawet osoby, które wydają się być radosne cały czas. Właśnie, czy ludzie którzy najwięcej się śmieją są tak na prawdę bardzo smutni?
Według mnie nie jest to do końca prawdą. Z resztą, zależy to od człowieka. Jestem osobą, która po prostu nie umie tłumić w środku swoich emocji i często same ze mnie wychodzą. Jak jestem smutna-pokazuję to, jak wesoła-również to uzewnętrzniam. Jeżeli mam jakieś problemy-mówię to. Nawet jeżeli jakaś osoba mnie irytuje, nadchodzi dzień kiedy powiem jej wszystko co o niej myślę. Potem oczywiście tego żałuję, ale samo to ze mnie wychodzi i nawet jak bym chciała to zatrzymać, nie potrafię.
W swoim środowisku mam jednak pare osób, które tłumią swoje emocje i trudno jest im się zwierzać. Próbują to ukryć, pokazując, że są szczęśliwi, natomiast w środku bardzo smutni.


Takie tłumienie swojego smutku czy złości na początku może być łatwe. Potem przychodzi nam to coraz trudniej, aż wreszcie samo to z nas wychodzi. Niektóre osoby tną się właśnie przez coś takiego. Zamykają się w sobie, okłamują, że nic im nie jest, a potem dzieje się coś złego. Moim zdaniem ludzie powinni się nauczyć szczerości i bardziej uzewnętrzniać swoje emocje. Być może wtedy byłoby mniej przypadków samobójczych.



Istnieją też osoby, które mimo cierpienia umieją być szczęśliwymi i cieszyć się z drobnostek. Nie potrzebują maski. Odkładają swoje smutki na bok i znajdują coś, co im daje radość. Nie rozpamiętują przykrych wydarzeń, tylko próbują je rozwiązać.
Jeśli widzisz, że z bliską Ci osobą coś jest nie tak, warto o to zapytać. Jeżeli nie chce o tym mówić, możesz za kilka dni ponownie spróbować z nią porozmawiać. Gdy nawet nie możemy za dużo zdziałać, myślę, że ta osoba będzie miała świadomość, że nie została z tym sama.

Wszyscy zdejmujemy maski za 3...2...1...! Bądzmy optymistyczni, odłóżmy smutki na bok i łapmy każdą chwilę! Pamiętajmy, że ten zły czas również nas czegoś uczy tylko trzeba to odnalezć. Gdy to przeminie znów będziemy szczęśliwi jak przedtem.
Jeżeli nie dajemy rady wyżalmy się komuś w kim mamy zaufanie. Myślę, że znajdzie się wiele takich osób, które nas wysłuchają :)


| spódniczka: LUCLUC (nie ma jej już :c) | koszulka: Pull&Bear | buty: Adidas Superstar |
Zdjęcie trochę nie na czasie haha. Miałam je dodać w pazdziernku, ale jak zwykle się nie wyrobiłam. Organizacja u mnie leży totalnie..

Prawdopodobnie to mój ostatni post w tym roku, więc chciałabym życzyć Wam przede wszystkim udanego Sylwestra, bo życzenia noworoczne złożę następnym razem ;)

38 komentarzy:

  1. Tak szczerze to ja nienawidzę takich ludzi, którzy są fałszywi i zakładają maski. Czy naprawdę tak trudno być sobą w tych czasach?

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz jak bardzo...
      takajednalena.blogspot.com

      Usuń
  2. Tak ciepło na zdjęciach a za oknem mróz! :D

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też nie potrafię tłumić w sobie emocji.Gdy jestem na kogoś zła to wolę po prostu to powiedzieć,a nie zmuszać tę osobę aby sama się domyśliła :-D Zdjęcia są śliczne.

    Pozdrawiam ♥
    magdasara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że ludzie nakładają na siebie 'maski'. Nie mogą wtedy być sobą i ukazywać emocje, tylko tak na prawde wcale nie znamy osób z którymi 'żyjemy'
    Bonia blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Organizacja tak jak u mnie :D
    Ale stylizacja jest piękna :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny wygląd bloga i oczywiście zdjęcia :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej! ♥ Organizuję rozdanie na blogu - nagrody są świetne a zasady banalne. Jeśli byś miała chwilkę wolnego czasu, zajrzyj może akurat ci się spodoba i weźmiesz udział. Zachęcam, bo na prawdę warto! Pozdrawiam :)
    http://dariaa-blog.blogspot.com/2015/12/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz rację... I to absolutną! Nie należy tłumić w sobie smutków. Myślę, że należy się od nich uwolnić, pozwolić im odejść. Zacznijmy wreszcie się otwierać :)

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą. Co nam daje zakładanie masek? W ten sposób tłumimy własną osobowość. Właśnie osoby z maskami często mają swoją osobą więcej do zaoferowania, wystarczy chcieć je poznać, okazać im trochę zainteresowania, a wtedy na pewno zechcą je ściągnąć.

    Pozdrawiam,
    kozlovskaiza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się! Znam pare takich osób...ehh...
    Piękne zdjęcia! :D
    ZAPRASZAM DO MNIE ;)
    http://sheerblog01.blogspot.com/
    Życze udanego Sylwestra! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Uważam, że najlepszą opcją jest bycie sobą, pokazywanie uczuć i moim zdaniem skrywanie ich w sobie, jest jednak wadą :\

    http://z-pasja-do-fotografii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Czasami po prostu trzeba sie ukrywać... U mnie konkurs, zapraszam!
    are-we-cool-enough.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna spódniczka, kurczę szkoda, że jej już nie ma :(
    PisaneKredkami

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny outfit, osoby które zakładają maski są zazwyczaj pokrzywdzeni przez los...

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawa stylizacja. Maski zakłada coraz więcej osób i nie tylko potrzebujących pomocy. Niektórzy udają innych, bo boją się, kto co o nich pomyśli: niestety lub chcą być znane i udają innych.

    http://magdalenblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również nie umiem tłumić w sobie emocji. Śliczne zdjęcia. ;)Super stylizacja.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ahh powiem czasem łatwiej udawac ,że wszystko jest 'dobrze' aby ludzie nie zadawali milion pytań a później rzucili tekst " Nic Ci nie będzie, to nawet nie jest problem .. ahh ja to mam w życiu ciężko [a potem od niechcenia] będzie dobrze ''
    Lecz na dłuższą metę to nigdy nie wypali :)

    emily-kalinka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem takim samym typem człowieka co ty. Ogólnie nie lubię mówić o swoich uczuciach i w ostatnim czasie rzadziej to robię, lecz nie potrafiłbym w nieskończoność się chować.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam tak, że jak ktoś mnie skrzywdzi to od razu lecą łzy, ale dzień po, uspokajam się i kryję wszystko pod swoim uśmiechem. Trochę to bez sensu, ale lepiej się z tym skrywać, niż słyszeć ciągłe pytania. Pozdrawiam kochana
    NOWY POST + WAPE Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja też nie umiem w sobie tłumić emocji, czy jestwm smutna czy wesoła to od razu to pokazuję. Nie rozumiem ludzi, którzy zakładają maski- po co im to? Słusznie zauważyłaś żeby cieszyć się drobnostkami i ta radość była szczera :)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com - zapraszam do mnie, mam nadzieję, że przeczytasz i skomentujesz :).

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też jestem osobą, któranie potrafi trzymać swoich emocji wewnątrz. Często wybucham, płaczę ale także się śmieje.
    UDANEGO SYLWESTRA!

    karolinqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna jesteś <3

    marthabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia. Ehh ja staram się nie zakładać masek i żyć po swojemu jednak czasami są takie dni gdzie muszę po prostu ,,wlepić'' na moją twarz uśmiech i iść dalej...
    Pozdrawiam

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja też jestem typem osoby, która nie ukrywa swoich uczuć, bardzo ciężko jest czasami rozpoznać osobę która nosi taką maskę, bo im dłużej człowiek to ukrywa tym lepiej mu to wychodzi:/

    www.different-view-of-the-life.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny post:))
    http://treamicii.blogspot.com/2015/12/nowy-rok.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ciekawa tematyka postu.
    Ciężko żyć cały czas w masce. Tak właśnie każdy ma problemy i ciężko jest być cały czas szczęśliwą osobą.

    http://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!!!! :*
    _____________________
    Zapraszam na mojego bloga. W najnowszym poście można się m.in dowiedzieć jak wygrać karte podarunkową do Topshopu i innych sieciówek na 250$ <3
    luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny pomysł na post. Sama myślałam nad takim, może trochę podobnym :)
    klaaudia-klaudia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Niektórzy wgl nie ściągają tej swojej "maski". ^^
    Ładne zdjęcia. :)

    www.clemeent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja nie lubię dzielić się swoimi smutkami i jakoś mi to nie przeszkadza :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Maski to niestety coś, czego obecnie społeczeństwo wręcz wymaga, nie ma się co dziwić, że wiele osób nie przeciwstawia się tym oczekiwaniom, tylko zgadza się na te oczekiwania i żyje im się z tym znacznie łatwiej - chociaż niekoniecznie lepiej.


    www.sarahfrompl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. w ówczesnym onlienowym świecie coraz ciężej ludziom będzie żyć bez masek, i coraz więcej ludzi będzie je zakładać - bo tak jest łatwiej. cieszę sie, że to zauważasz :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś powiedziałam pewnemu chłopakowi, że ma taką maskę. Zdziwił się i mnie wyśmiał. Z czasem jak zaczęliśmy się przyjaźnić, powiedział, że go to zabolało, bo miałam rację. Z zewnątrz silny, o przywódczym charakterze chłopak, w środku ktoś, kto potrzebuje delikatności i sam jest naprawdę uczuciową osobą. Czasem po prostu wstydzimy się tego jacy jesteśmy, a czasem też takie maski są wbrew pozorom częścią nas. Gdyby ten chłopak w społeczeństwie nie był taki, byłby po prostu zdeptany. Ale myślę, że w żaden sposób nie jest to złe! Bo on taki właśnie jest. Czasem ktoś jest taką kinder niespodzianką, z zewnątrz - no fajne, ale wewnątrz jeszcze bardziej i zupełnie inaczej.

    Zapraszam na mojego bloga :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥