2016/01/23

DIY:DOMOWE SPA-WINTER EDITION

Hej!
W końcu znalazłam trochę czasu aby się tutaj odezwać. Miałam ostatnio bardzo ciężkie dni, gdzie brakowało mi chwili dla siebie. Do tego nie czułam się najlepiej. Teraz z kolei dopadło mnie przeziębienie, ale dobrze, że to tylko przeziębienie. Bo z tego co wiem dużo osób choruje teraz na grypę, czy innego tego typu choroby. Życzę wszystkim powrotu do zdrowia! :)
Dzisiaj przychodzę do Was z pomysłami na domowe, zimowe spa. Zabierałam się długo do napisania tego posta, gdzieś hmm..od września? XD Ale w końcu się udało! łiiiii
Nie są to jakieś skomplikowane pomysły, ale bardzo proste, a przygotowanie ich nie wymaga wiele czasu. 
Pierwszym pomysłem, który stosuję już nie wiem od jak dawna jest gorąca kąpiel. Wystarczy dodać swojego ulubionego olejku czy płynu do kąpieli, zapalić świece, światełka i możemy się relaksować!

Po takiej kąpieli moja skóra często jest wysuszona. Na ratunek przychodzi mi masło do ciała z Farmony o zapachu gruszki i żurawiny. Pachnie na prawdę cudownie i świetnie nawilża. Do tego jest bardzo wydajne.

A teraz coś na nasze usta! Jak wiemy szczególnie zimą są spierzchnięte i bardzo suche. Mi zawsze pomaga ten peeling. Wystarczy do 1 łyżeczki miodu dodać jedną łyżeczkę cukru i wymieszać. 
Do tej maseczki potrzebny nam będzie dojrzały banan, łyżeczka miodu i kilka kropel soku z cytryny. Wszystko mieszamy i nakładamy na twarz na ok.10 minut. Po takiej maseczce twarz będzie nawilżona, co jest bardzo ważne, szczególnie zimą. A do tego świetnie działa na cerę tłustą i trądzikową.

Potrzebujemy białka jaja kurzego i chusteczki higienicznej. Białko roztrzepujemy widelcem i nakładamy na twarz w miejsce gdzie chcecie usunąć wągry. Następnie nakładamy chusteczkę, tak, aby dokładnie przywierała do skóry. Czekamy aż wyschnie (około 15 minut), a następnie delikatnie zrywamy plaster. 
Połówkę cytryny smarujemy miodem i posypujemy cukrem. Następnie "masujemy" nią twarz. Nsza buzia będzie gładka i promienista ;)

Olejek rycynowy możecie dostać w każdej aptece za dosłownie grosze. Może być stosowany na włosy, do nawilżania skóry, na rzęsy i brwi. Najczęściej używałam go do paznokci i skórek i sprawdza się świetnie! Podobne zastosowanie ma olejek arganowy.
A jakie są Wasze sposoby na domowe spa?
I wszystkim, którzy zaczęli już ferie życzę miłego odpoczynku. Pamiętajcie aby dobrze wykorzystać ten czas :)

64 komentarze:

  1. Życzę powrotu do zdrowia! :) Bardzo fajne pomysły i śliczne zdjęcia

    Zapraszam do mnie, jeżeli Ci się spodoba to zaobserwuj
    Mój blog klik! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne skarpetki. :D
    Zapraszam do mnie! :)
    canevautrien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Życze zdrowia ;*
    http://treamicii.blogspot.com/2016/01/ddob-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia.! :D Ciekawy post. :D
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne zdjęcia! :) i wracaj do zdrowia
    co domowych sposobów na spa to ja chyba nie mam żadnych, już prędzej moja mama :D

    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie urządzam nigdy jakiegoś super spa u siebie w domu, wystarczy mi gorąca kąpiel z jakąś ładnie pachnącą solą, przemywam też twarz jakimiś żelami i od razu czuję się lepiej :) twoje pomysły też są fajne, więc może podsunę je mamie? hah :D coś jej się na pewno spodoba, muszę pochwalić zdjęcia bo takie robione w sniegu śa bardzo ładne i fajnie też wygląda to, że na niektórych przedmiotach osadziły się kropelki wody :)
    zapraszam: MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy pomysł na domowe spa :)
    http://klaudencja.blogspot.com/ ---> Zaobserwuj mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł na zrobienie zdjęć :)
    Może wspólna obserwacja ? Jeśli tak zaobserwuj i zawiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł na post, o tym peelingu już słyszałam :D

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny post :)
    http://natalee01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł na domowe spa ^^ Wracaj szybko do zdrowia :)
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam produkty z Tutti Frutti *.*
    Moim domowym sposobem są maseczki na twarz DIY, jest pełno tego typu filmików na yt i są bardzo łatwe w przygotowaniu :)
    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie
    onlymomcanjudge.blogspot.com
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubie pilingi z tej firmy ;d
    Poklikasz u mnie w linki;*?
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super pomysły na domowe spa, muszę wypróbować tego z bananem (:
    http://yesterdayblogspot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wpis, bardzo lubię tego typu posty, a ten jest przydatny ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię takie domowe pomysły! Muszę wypróbować :D
    ouurselves.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo, coś czuję, że przy najbliższej okazji wypróbuję większość! Świetne pomysły :3 życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia :3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Może wykorzystam te pomysły podczas nadchodzących ferii jak będę się nudzić w domu :) Przy okazji życzę powrotu do zdrowia.

    just-with-the-passion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny post i bardzo ciekawe pomysły na zdjęcia ;)

    http://bandzix.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomysł z maseczką szczególnie przypadł mi do gustu :))
    Na pewno go wykorzystam
    Zapraszam do mnie :)

    melulka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Podczas zimy moja skóra i usta się strasznie wysuszają. Dlatego muszę je dodatkowo nawilżać. Twój pomysł na maseczkę jest genialny. Wcale nie trudny i na pewno go wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny pomysł na maseczkę :)
    Życzę powrotu po zdrowia ;*
    natalii-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne DIY, zimą warto o siebie zadbać, aby na wiosnę wyglądać porządnie :)

    Mój blog, wpadnij :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super post! Napewno z niego skorzystam :*
    Pozdrawiam
    victooriamadeleine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne DIY, sama muszę zrobić coś takiego! :)
    Pozdrawiam, Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę sobie takie zafundować :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam nadzieję, że szybko wyzdrowiejesz :) Na pewno wypróbuję to DIY, świetne!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam: my----reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja właśnie walczę z chorobą, więc Tobie również życzę powrotu do zdrowia! Świetne pomysły :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale pięknie zrobione zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  30. Jejku, widać, ile pracy włożyłaś w przygotowanie tej notki. Podoba mi się ten pomysł na usta, śliczne zdjęcia, wracaj do zdrowia kochana!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę ci powrotu to zdrowia! Na pewno skorzystam ze sposobu na maseczkę *_*
    Może obs za obs? Jeśli nie to chociaż w wolnych chwilach wpadnij! my----reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne pomysły!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  33. ciekawy pomysł *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam identyczne żele pod prysznic, mają genialny zapach!
    Pomysł z maseczką na wągry na pewno mi się przyda, bo mam z nimi problem co jakiś czas :)
    Naprawdę świetne pomysły :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja właśnie często robię sobie takie zimowe spa, bo gdy na zewnątrz mróz, to szczerze nie mam ochoty na nic innego :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo dobrze ,że proponujesz domowe maseczki z naturalnych składników :)
    Niestety nie polecam używania kosmetyków drogeryjnych ze względu na dużą zawartość konserwantów , które przenikają do naszej krwi i szkodzą nam :(
    Zalookaj do mnie a na pewno dowiesz się więcej o naturalnych kosmetykach,które wbrew pozorom są tanie a bez konserwantów :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/2016/01/jedyne-takie-maso-kakaowe.html

    OdpowiedzUsuń
  37. fajne spa, haha :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny pomysł na post! Ja uwielbiam robić sobie takie domowe spa i przyznam, że dość często je sobie urządzam. Wtedy robię porządny peeling, nakładam maseczkę i przez godzinę leżę w wannie czytając coś. :)
    Zauroczyły mnie te zdjęcia, cudowne!

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny post:) i bardzo przydatne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdrowiej kochana! Bardzo fajny post, często robię takie domowe spa :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo ciekawy post - miszę koniecznie wypróbować maseczkę DIY - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ooo coś dla mnie na stresujące dni! Uwielbiam produkty tutti-frutti <3 Takie maseczki z naturalnych produktów są boskie - lepiej zrobić coś samemu niż kupować!
    Zapraszam do mnie, dopiero zaczynam :) -> MARTA-ZET.BLOGSPOT.COM - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  43. suuuper pomysły!! akurat dzisiaj mam wolny wieczór - na pewno z czegoś skorzystam :)
    co powiesz na wspólną obserwację? jeśli jesteś za to zacznij, na pewno odwdzięczę się tym samym, buźka :* zapraszam bardzo serdecznie. emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Też stosuje niektore z tych pomysłów :)
    Tak pozatym świetny blog :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Super pomysły ^^
    http://paulablogxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. super post ! :)
    zapraszam do siebie i proszę o kliknięcia na strony z dresslink, z góry dziękuję :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/2016/01/wishlist-for-dresslinkcom.html

    OdpowiedzUsuń
  47. Uwielbiam peelingi do ust <3
    Na pewno spróbuję zrobić sama.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Interesujący i genialny post, przede wszystkim fantastyczny blog! Masz rewelacyjne pomysły :) Na pewno będę tu zaglądać częściej! :) Posty są naprawdę przemyślane i świetnie napisane.
    Obserwuje liczę na to samo i Zapraszam do siebie!:)
    http://dominikax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. genialne zdjęcia
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajny i ciekawy post, ładne zdjęcia i ogółem super pomysły! <3
    Mój blog ----> http://olivkaoliweckaolis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Gorąca kąpiel z bąbelkami w towarzystwie świec relaksuje jak nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Jejku zakochalam sie w tych zdjeciach! Takie tumblerowe! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  53. Super zdjęcia oraz pomysły :) w zimę bardzo przydałaby się chwila relaksu ;)
    http://pktoja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne pomysły i bardzo fajne zdjęcia;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. świetny post i design bloga :)
    Będę wpadać częściej !

    http://paulinaborek.blogspot.com/ - zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  56. Oo przydałoby mi się takie spa haha! ♥
    KLIK-BLOG

    OdpowiedzUsuń
  57. Życzę powrotu do zdrowia:)
    Zamierzam zrobić taki domowy peeling:)
    Pozdrawiam
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  58. Super pomysły :D Może kiedyś wypróbuję :)
    Zdjęcia śliczne
    Susette
    http://0zuzol0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥