2016/01/31

Ulubieńcy miesiąca-styczeń

Styczeń dobiegł końca! Pierwszy miesiąc nowego roku, postanowienia, plany, podsumowania. Z reguły styczeń jest szalony i zabiegany, ten również taki był. Szczególnie chodzi mi o szkołę gdzie miałam dość sporo nauki. Moje oceny na półrocze są nawet ok, chociaż mogłoby być zawsze lepiej.
Bardzo się cieszę, że udało mi się zrealizować jeden z moich planów. Dokonałam bardzo ważnego wyboru w moim życiu i myślę, że wyszło to jak najbardziej na plus. Chciałabym zrealizować jeszcze jeden z moich postanowień na ten miesiąc. Miałam to zrobić w styczniu, ale nie udało się, mam nadzieję, że uda się w lutym.

Najlepszy był chyba początek tego miesiąca czyli sylwester. Na prawdę fajnie przywitałam nowy rok, mimo, że nie spędziłam go w jakimś szczególnym miejscu. Bardzo się cieszę, że bodajże przez cały ten miesiąc był śnieg! Dzięki temu udało mi się zrobić dosyć dobre zdjęcia i wychodzenie na zewnątrz było o wiele przyjemniejsze. Nie wiem czemu tak polubiłam ten biały puch, ale serio, czułam się tak cudownie gdy pewnego wieczoru wracając do domu szłam przez te zasypane ulice haha. Moje zadowolenie wynosiło wtedy 100% :D Niestety teraz znowu jest szaro, ale nic na to nie poradzę, a szkoda.
Koniec stycznia nie był już taki fajny, ponieważ mój humor się kompletnie zepsuł. Do tego ciągle chodziłam zmęczona, mimo, że zasypiałam jak na mnie dość wcześnie. W końcu dopadło mnie przeziębienie, które popsuło mi plany.
Dobra kończę, bo się za bardzo rozpisałam haha. Teraz przejdę to ulubieńców.
Eveline, odżywka wybielająca do paznokci
Jak zwykle zaczynam od kosmetyków. To jest chyba już jakaś tradycja..
Mimo, że sceptycznie byłam nastawiona do tych odżywek to postanowiłam ją wypróbować. Ogólnie moje paznokcie są mocne i nie łamią się. To co mi przeszkadza to żółte końcówki i niewielkie rozdwajanie się. Postanowiłam wypróbować tę odżywkę i nie zawiodłam się! Przede wszystkim moje paznokcie mniej się rozdwajają. Nie wybieliła ich, ale po nałożeniu paznokcie mają mleczny kolor i wyglądają na wybielone. Jednak po zmyciu odżywki znów są takie, jakie były. Ale duży plus za wzmocnienie i ładny kolor. Dodatkowo to jedyna odżywka z tej firmy bez formaldehydu.
Eveline, korektor Art Scenic
I korektor z tej samej firmy, który świetnie kryje przebarwienia i cienie pod oczami, które są moją udręką.
Manhattan, Soft Compact Powder
Tego pudru używam już od listopada, ale jakoś nie miałam okazji o nim powiedzieć. Jest świetny pod każdym względem. Tani, łatwo dostępny, dobre opakowanie, na długo matuje, wydajny. Jak widzicie pokruszył się, specjalnie zostawiłam opakowanie, żeby go tu pokazać haha. Według mnie lepszy niż mój dotychczasowy ulubieniec Stay Matte z Rimmel'a.
Under Twenty, Aktywny tonik głęboko oczyszczający
O ile się nie mylę był to mój pierwszy tonik. Jest to już któreś opakowanie z kolei i na prawdę jest cudowny. Po umyciu twarzy żelem, gdy oczyszczam twarz tym tonikiem często płatek kosmetyczny jest jeszcze trochę brudny. Po żadnym innym toniku tak nie miałam. Do tego czasem pieką mnie policzki, więc czuję, że on na prawdę oczyszcza. Nie wiem czy sprawdzi się dla osób ze skórą wrażliwą, ponieważ może podrażniać. Dla mnie jest to najlepszy tonik jaki kiedykolwiek miałam.
Perfumy Ari by Ariana Grande
Żaden zapach nie kojarzy mi się tak dobrze że styczniem jak ten. Nigdy nie miałam piękniejszych perfum i pod względem zapachu i opakowania. Nie jestem zbyt dobra w opisywaniu zapachów, ale moim zdaniem jest to mieszanina owoców, pianek i kwiatów, nie są jednak duszące i ciężkie. Jeżeli nie miałyście okazji ich powąchać to koniecznie to zróbcie gdy będziecie w Douglasie, bo z tego co wiem tam można je dostać.

W tym miesiącu miałam wiele ulubionych piosenek, więc trudno jest mi się ograniczyć do zaledwie kilku. Wybrałam te, które najbardziej kojarzą mi się ze styczniem.
Od listopada zaczęłam słuchać zespołu Oh Wonder i właściwie w styczniu słuchałam tylko tego typu muzyki.
Mają cudowne piosenki, takie spokojne, usypiające, relaksujące. Według mnie taka muzyka jest świetna.

Kilka dni temu obejrzałam film Wredne Dziewczyny. Opowiada on o dziewczynie, która przeprowadza się do Illinois i w szkole poznaje grupkę rządzących w niej dziewczyn tzw.plastików. Jedna z niewielu komedii przy której nie zasnęłam. Obejrzałam również drugą część jednak nie zachwyciła mnie jakoś specjalnie. Pierwsza o wiele lepsza i myślę, że obejrzę ją jeszcze nie raz.

Co się działo u Was ciekawego w styczniu? Jak Wam minął ten miesiąc? Macie jakiś ulubieńców?
+Zaczęły mi się ferie! Szczerze nie potrzebuję ich jakoś szczególnie ponieważ miałam prawie tygodniowy odpoczynek z powodu choroby. Kto też ma ferie?

41 komentarzy:

  1. Tak perfuma Ariany jest cudowna <3
    Zapach, jak i wygląd ;)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam obie części "Wrednych dziewczyn"!! Świetny film :D

    http://teyzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Oglądałam ten film i również mi się spodobał :)
    Te perfumy muszą być świetne!
    Koniecznie muszę wypróbować podobną odżywkę, bo żadna dotychczas zbytnio mi nie pomogła.

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ferie niestety skończyłam :c
    Lubię ten film i zgadzam się, że pierwsza część świetna, jednak druga jej nie dorównuje:)
    Jestem mega ciekawa tych perfum!

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten puder, miałam już z 10 opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawi ulubieńcy ;))

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajni ulubiency, niektórych kojarzę :)/Karolina

    Dwie Perspektywy Blog [Klik]

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam ten tonik, ale nie zrobił na mnie mega wrażenia. Trochę nie dla mnie... Wysuszał :(

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Eveline - najlepsza odżywka na świecie !

    OdpowiedzUsuń
  10. You have a great blog :)
    I follow you! :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. Tego pudru z manhatana często używałam, a ten zapach muszę koniecznie powąchać :)
    The balance of my life

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam tą samą odżywkę do paznokci. Ferie też dopiero zaczęłam i bardzo się z tego cieszę :).


    alastelmach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten film!
    A tonik jest świetny :)
    Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. Również polecam tonik :D

    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Też bardzo lubię ten puder z Manhatana :)
    Filmu nie oglądałam, więc chętnie zobaczę co to za cudo!
    --> http://bywikkis.blogspot.com/ <--

    OdpowiedzUsuń
  16. Love it! I had fun reading this.


    ** I'm inviting you to join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    Subscribe to my YouTube Channel

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba sobie kupię tę odżywkę do paznokci, słyszałam o niej dużo dobrych opinii :). Obserwujemy? :)
    http://ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba zainwestujemy w tą odżywkę bo nasze paznokcie nie są w dobrym stanie haha

    tmblackandwhite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Eveline ma naprawdę genialne odżywki!


    Zapraszam do mnie
    epohmis.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. ta odżywka jest świetna :)

    http://zyjewmoimwlasnymswiecie.blogspot.com/2016/01/troche-o-uczuciach.html

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja nawet nie zauważyłam, że się miesiąc skończył :) :(
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja właśnie zaczęłam ferie, też w środku stycznia zrobiłam sobie wolne na tydzień, chociaż nie z powodu choroby.
    Co sądzisz o tym korektorze? Czytałam, że mocno ciemnieje po chwili, Tobie też? Puder też mam i jest świetny, choć mógłby moim zdaniem mocniej utrwalać makijaż.
    Nigdy nie wąchałam tych perfum, muszę zajrzeć do Douglasa. Z pewnością to piękny zapach.
    Zapraszam do mnie!
    Pozdrawiam, rox

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam tę odżywkę :)

    zapraszam na nowy post :)
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. mam tę odzywkę jest super
    obserwujemy?
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie szukam jakiegoś nowego korektora i pudru.
    Super kosmetyki! :)
    Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Te perfumy wyglądają interesująco, na pewno pachną przepięknie :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. The bottle of fragrance loo lovely :)

    xxx

    www.travelera.es

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam odżywki eveline i każdemu polecam ! :)
    http://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam tonik z tej samej firmy, polecam ;-)
    Wspólna obserwacja? Ty zacznij, a ja dołączę :- )
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też mam ferie.Oglądałam film już dawno,jest dość lekki i przyjemnie się go ogląda :) Jestem w twoim wieku,dopiero zaczynam blogowanie,zapraszam http://psychooa01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam Oh Wonder! i też zaczęłam ich słuchać dopiero niedawno, ale z miejsca się zakochałam w ich muzyce. Ja najbardziej sobie chwalę Eveline 8w1 (tak, wiem, ma formaldehyd, ale działa świetnie).
    Pozdrawiam!
    dollhouse-by-pomponella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Udanego wieczorku, moja droga :)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. chętnie wypróbuję ten korektor :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkie odżywki z Eveline'a są świetne!
    Najnardziej lubię "8w1" :) u mnie najlepiej się sprawdza :)

    Jeśli chodzi o film to mnie zaciekawiłaś.
    Ja ferie zaczynam od jutra! :)

    Pozdrawiam ciepło
    W wolnej chwili zapraszam : http://beestyourfashioon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥