2016/02/29

CIY:BABECZKI CZEKOLADOWE Z BUDYNIEM

Jeżeli chodzi o desery to moją ulubioną opcją są babeczki! Ostatnio eksperymentuję z dodatkami i muszę przyznać, że najbardziej posmakowały mi czekoladowe z budyniem. Tak na prawdę opcji na wypełnienie jest mnóstwo, ale dzisiaj postanowiłam podzielić się przepisem na te z budyniem :)

Składniki:
-2 szklanki mąki
-0,5 szklanki cukru
-2 łyżeczki proszku do pieczenia
-2 łyżeczki cukru waniliowego
-2 łyżki gorzkiego kakao
-1 szklanka mleka
-0,5 szklanki oleju
-1 jajko

-1 budyń waniliowy
-1,5 szklanki mleka
-2-3 łyżki cukru
W połowie szklanki mleka rozpuszczamy budyń z cukrem, w między czasie gotujemy resztę mleka. Do gotującego się mleka wlewamy mieszankę i na małym ogniu gotujemy aż budyń będzie bardzo gęsty. W misce mieszamy suche składniki, potem dodajemy mleko, olej i jajko i dokładnie mieszamy. Połowę ciasta wykładamy do foremek, następnie rozkładamy budyń i przykrywamy pozostałym ciastem. Pieczemy 25 minut w 200 stopniach.


50 komentarzy:

  1. Ja kiedyś chyba nawet w podstawówce miałam fazę na babeczki. Potem robiła je moja Chrzestna. Muszę poprosić Babcię, żeby znowu wznowić produkcję :)

    Mój blog
    Mój kanał
    Mój FanPage

    OdpowiedzUsuń
  2. wyglądają przepysznie, a wykonanie jest proste :)
    mój blog
    konkurs fotograficzny

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądają przepysznie! Narobiłaś mi takiego smaka, a ja słodyczy w poście nie jem :D
    Ps. Dziękuję za komentarz u mnie na blogu :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo już wiem co upiekę na weekend <3

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooo! Mam taką ochotę na babeczki!!!
    Mniam... Zjem Ci!
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie jeśli chodzi o desery to uwielbiam torty, ale piec nie potrafię, jedyne co mi wyszło to babeczki, więc może spróbuję bo uwielbiam budyń w tego typu rzeczach :)

    zapraszam: MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądają świetnie! zapisałam sobie przepis i spróbuję zrobić w domu :D

    Pozdrawiam
    true-less.blogspot.com :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zrobiłaś mi smaka na babeczki. Przepis jest prosty, a babeczki są pewnie baaardzo pyszne. W najbliższym czasie na pewno wypróbuję.
    victoriagraceblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cały dzisiejszy dzień mam ochotę na coś słodkiego, myślę, że sobie zrobię te babeczki! :D

    Zapraszam do mnie! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice post and great blog :) I follow you :)
    Have a nice day :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  11. zapisałam sobie przepis bo zdjęcia wyglądają zachęcająco

    http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem :))
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam babeczki, te wyglądają świetnie! Na pewno skorzystam z przepisu :)

    immhfashionblog.pl(klik) | Pierwszy lookbook na yt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale mi narobiłaś apetytu :)))

    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/ - zapraszam, skomentuj jeśli coś Ci się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. mniaam same słodkości! jedynym minusem budyniu jest to, że powoduje u mnie trądzik :/
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  17. MMM smakowicie wygląda.
    Zapraszam do mnie poklikasz u mnie . ? :*
    nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wyglądają smacznie, na pewno kiedyś spróbuję je zrobić :)

    Zapraszam do siebie. Jeśli spodoba Ci się mój blog, będzie mi miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyglądają pysznie!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądają smacznie, ciekawe czy i tak smakują :D
    Poklikasz?:)
    http://grlfashion.blogspot.com/2016/03/dresslink-wishlist-pisanki-ozdoba.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  21. O raaany! Kocham wszystko co czekoladowe, a to co z budyniem jeszcze bardziej :D Wyglądają super. Jak byłam młodsza to moja babcia robiła coś podobnego tylko jeszcze z cukrem pudrem ;)

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  22. O mój boże gdyby nie dieta i ćwiczenia wrąbałabym cały talerz. Obserwuje x Mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Narobiłaś mi smaka,babeczki ślicznie wyglądają ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglądają przepysznie, chociaż ja nie jem słodyczy, więc no nie powiem taka dosyć sporo pokusa jest tutaj haha :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. aż mam smaka!
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepyszne! Muszę koniecznie spróbować :)

    Zapraszam, http://xdowhatyoulove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Babeczki wyglądają bardzo smacznie ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam babeczki! Moja koleżanka robi je wyśmienite. Narobiłaś min na nie apetytu, wobec tego już notuję przepis i przy najbliższej okazji biorę się do roboty! :)
    z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam robić babeczki, bardzo eksperymentuje, dlatego też na pewno skorzystam z Twojego przepisu.
    http://julietguliet.blogspot.com/ zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale mi smaka na babeczki narobiłaś.. mmm ;P Dla mnie również to najlepsze opcja deseru ;D Ja uwielbiam te waniliowe.

    http://magdalens-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. o, pycha <3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądają smacznie! :)
    Świetny blog! :)
    My już obserwujemy :)

    oliv-an.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Kocham takie babeczki :p

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja kiedyś piekłam kruche babeczki i wypełniałam je budyniem z orzechami, owocami lub galaretką. Były przepyszne! Muszę kiedyś je znowu zrobić :) Te chętnie bym zrobiła, ale nie mam formy do muffinek, bez tego zawsze mi się wszystko rozlewa ;p
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wyglądają tak bardzo smakowicie :(
    Ja kiedyś piekłam jedynie babeczki księżniczek hahah :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie. http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com Każdy nowy obserwator jak i komentarz wywołują uśmiech na mojej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie przepadam za budyniem, ale wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Super przepis, wyglądają naprawdę smakowicie!
    uwielbiam czekoladowe babeczki a z nadzieniem
    to już w ogóle :) pychota ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wyglądają pysznie *.*
    Obserwuję.
    ♡ Zapraszam do mnie ♡
    xmikuxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Ślicznie zrobione zdjęcia. A babeczki na pewno smaczne. Musze wypróbować. Z budyniem nigdy nie jadłam. Zapraszam do mnie http://panterkaonline.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  40. Lubię babeczki i lubię budyń, więc przepis idealny dla mnie :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Wow wyglądają cudownie ;D zjadłabym. Mój blog ♥ Serdecznie zapraszam ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zrobiłaś mi na nie wielki apetyt *.* wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetny post powodzenia w blogowaniu<3
    Śliczny wygląd bloga :* i meega zdjęcia
    Czekam na kolejny wpis <3 Pozdrawiam cieplutko

    Zapraszam na konkurs - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Wygląda bardzo apetycznie ;)
    stellanutellablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥