2016/02/21

Jak być pozytywnym?

Nie ma na świecie nikogo, kto by był zawsze w dobrym nastroju. Nie da się tak. Każdy ma gorsze dni, ale są ludzie mniej i bardziej pozytywni. Do niedawna należałam do tej pierwszej grupy, co się zmieniło? Przede wszystkim moje podejście do życia. Zapraszam do małego poradniku jak stać się chociaż bardziej pozytywnym.




Śmiej się i uśmiechaj!
Uwielbiam ten stan, gdy wszyscy są poważni, tylko ja wybucham głośnym śmiechem (oczywiście w odpowiednich sytuacjach XD). Albo gdy śmieję się na całą ulicę z głupiego żartu, który tylko rozumiem ja i moja koleżanka. No i staram się uśmiechać jak najczęściej. Jest to o tyle fajne, że nie trzeba nic mówić, czasem wystarczy szczery uśmiech do drugiej osoby, a ona wie co mamy na myśli.
Nie zamykaj się w swoich czterech ścianach
Wychodz do ludzi! Zauważyłam, że gdy za dużo siedzę w domu czuję się gorzej i mam zły humor. Dlatego staram się wychodzić na zewnątrz tak dużo jak to możliwe. Gdy nie mam czasu lubię nawet wyjść na 15-minutowy spacer.
Pozytywna muzyka
Kiedyś bardzo często słuchałam tzw. smutów, teraz po prostu nie daję rady. Takich piosenek słucham tylko przed snem, w dzień góruje u mnie coś skocznego i wesołego. Szczególnie pomaga mi to rano, wtedy łatwiej wstaję z łóżka.
Kompleksy nie istnieją
O tym pisałam tutaj, więc nie będę się powtarzać. Powinniśmy pokochać siebie i przestać się użalać nad sobą, bo to do niczego nie prowadzi, a nawet szkodzi.

Doceniaj
Nauczmy się doceniać to co mamy i cieszmy się z tego. Zauważajmy małe rzeczy. Pamiętajmy o słowach "dziękuję", "przepraszam", "dzień dobry", "do widzenia". Okazujmy miłość osobom, które kochamy. Bądzmy takimi przyjaciółmi, jakich chcielibyśmy mieć. Niby każdy to wie, ale mało osób się do tego stosuje.
Dobry i kulturalny
Pisałam o tym w poprzedniej notce, abyśmy byli dobrymi ludzmi. Czyńmy dobro, ono prędzej czy pózniej do nas wróci. I kultura, która niestety zanika w dzisiejszych czasach. Po części pisałam o tym wyżej^.
Nie przejmuj się
Nie przejmuj się hejtami, bo nie warto. Coś poszło nie po Twojej myśli? Trudno, nie dasz rady zdziałać zbyt wiele. Pogódz się z tym, może następnym razem się uda. Niech nie obchodzi Cię wszystko dookoła. Nie przejmuj się wszystkim i nie rób tego przesadnie. Po części "mniej wyjebane", ale nie przesadnie, bo możesz dużo stracić.
Poranki
Chyba nie muszę pisać, że poranek to najważniejsza część dnia. Więc postarajmy się dobrze go wykorzystać.




Oczywiście tych rad jest jeszcze mnóstwo! Można by wymieniać i wymieniać. Nie ma jednej skutecznej, wszystko zależy od naszego nastawienia. Myślmy pozytywnie i bądzmy tacy. Na takim prostym przykładzie, napiszę, że nawet gdy kompletnie nic nie umiesz na sprawdzian możesz dostać całkiem dobry stopień przy pozytywnym nastawieniu.
Btw. na tych zdjęciach miałam jeszcze długie włosy [*]

43 komentarze:

  1. Super rady i zdjęcia śliczne.
    Tęskno mi za taką pogodą :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne włosy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam pytanie odnośnie twojego nagłówka. Mogłabym dowiedzieć się gdzie wykonać taką czcionkę? Byłabym ogromnie wdzięczna gdybyś odpisała mi na moim blogu, bo boje się, że nie dostanę powiadomienia odnośnie odpowiedzi na mój komentarz haha.
    Klik! Czym jest dla mnie blogowanie?

    OdpowiedzUsuń
  4. Super spodnie !
    Obserwuję :D
    http://juliaobi.blogspot.com/2016/01/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nic dodać nic ująć ;)
    wyglądasz super !
    Pozdrawiam http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne poradniki, co do muzyki- w stu procentach się zgadzam, pozytywne melodie zdecydowanie nas pobudzaja!:) ślicznie wygladasz!

    aleksandranik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę dopracować swoje poranki, bo rano zwykle neo jestem chętna do uśmiechania sie i pozytywnego nastroju - raczej mruczę na wszystko i denerwuje sie na wszystko , zwykle mi to pozniej przechodzi ale czasami nie ...
    Obserwujemy ?
    http://fanofbooks7.blogspot.com
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Uśmiech i muzyka są najważniejsze! ;)
    Ślicznie wyglądasz<3

    OdpowiedzUsuń
  9. Och, ja od dłuższego czasu mam W** no. Kurczę, nie mam już siły na przejmowanie się tak naprawdę nic nieznaczącymi słowami itp. To bez sensu, szkoda czasu :D

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze że wpadłam na ten post, jestem pesymistka zawsze byłam ale chciała bym nauczyc sie chodz troche myslenia pozytywnego :)

    http://comocarmen.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj http://www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bycie pozytywnym to naprawdę nic trudnego, tylko niektórym się zwyczajnie nie chce :)

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne radym zawsze staram się do nich stosować :)
    Poklikaj u mnie jeśli możesz w najnowszym poście

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Dzis wlasnie mialam taki "smutny" dzien,a twoj post poprawil moj humor :) Dziekuje :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Z taką figurą to trudno nie mieć kompleksów. Obserwuję świetny blog :)
    Mój blog
    Mój profil na DDOB
    Mój kanał
    Mój FanPage - przez polubienie bardzo mi pomożesz
    Moja kandydatura do Blog Roku 2015

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja ostatnio też przeszłam taką prywatną metamorfozę, dużo więcej się śmieje. Życie jest jedno i powinno być piękne. Zgadzam się z komentarzem wyżej. Bycie pozytywnym to nic trudnego, niektórym po prostu się nie chce.
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak... uważam, że lepiej jest być pozytywnym. Ładne zdjęcia:3
    xx
    angelikalife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dopiero po wypadku mojego chłopaka nauczyłam się doceniać drobiazgi i to co mam ;) Świetny post!

    Nowy post, zapraszam!
    Zaobserwuj jeśli ci się spodoba! ;)
    MÓJ BLOG-KLIIK
    *Biorę udział w konkursie na Blog Roku, zachęcam do głosowania ;)*

    OdpowiedzUsuń
  19. O matko z tą moją pozytywnością bywa różnie,ale staram się nie zasmucac bo po
    co?Spodnie genialnie na tobie leżą ja niestety nie miałam tyle szczęścia zamówiłam identyczne i nie wygldały na mnie za fajnie
    pozdrawiam
    http://julie-s-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz świetnego bloga Twoje posty są naprawdę bardzo interesujące obserwuję i mam zamiar zostać biernym obserwatorem Emotikon smile
    zapraszam do mnie
    nowy post:
    dblazkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Rady są jak najbardziej trafione. Ważny jest pozytywny start :D
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Masz śliczne włosy i wgl cała jesteś śliczna :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/
    Blog się spodoba? Zaobserwuj!

    OdpowiedzUsuń
  23. Super zdjęcia! Fajny blog, jesteś bardzo ładna:) Co powiesz na wspolną obserwacje? Daj znac u mnie na blogu! primegoal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Great photos! And you have really beautiful hair <3
    Would you like to follow each other? :D

    OdpowiedzUsuń
  25. I love your blog!
    Do you want to support each other's blog by following each other?:) Please let me know if you do so I can follow you right back x

    xoxo, Nastya

    MY BLOG NASTYA DEUTSCH

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne porady :) ja zawsze staram się być pozytywna :D
    Zapraszam Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  27. Great post just as your all blog. I think that you are an awesome blogger, and I wish you luck in future! Kisses :* If you want, look my blog and follow me if you like it. <3 http://fdiarybyz.blogspot.hr/

    OdpowiedzUsuń
  28. Przecudowny wpis i niezwykle pomocny! :)
    Udany poranek to podstawa. Mnie również bardzo pomaga muzyka.
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  29. Interesuje Cię tematyka tatuaży? Chcesz dowiedzieć się więcej? Zapytaj! http://iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com/2016/02/ask-about-my-tattoos.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie napisany post i piękne zdjecia ^^ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. bardzo ładny blog i stylizajca shelikess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Moim zdaniem kluczem jest czerpanie radości, z najmniejszych rzeczy :)
    http://foxyladyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne rady, bo teraz ciągle mam takie złe dni.. :/
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Poradnik świetny,dziękuje bardzo <3
    Pozdrawiam :*
    Moja siostra niedawno założyła bloga,jest naprawdę śliczna i ma świetne pomysły na bloga zapraszam do niej,chcę zrobić jej niespodziankę :)

    http://xmikuxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Oj skądś to znam ja również często wybucham niekontrolowanym śmiechem :)


    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    Będzie mi bardzo miło, jeśli zajrzysz na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  37. tez czesto mam zle dni , wogle taka sliczna jestes, pozdrawiam

    moj blog http://mylittlediaryxx.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam twój sweterek *.*
    zapraszam http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Uwielbiam twój sweterek *.*
    zapraszam http://anothergirlinthesea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥