2016/02/12

Zawsze wraca

Mimo, że jestem chrześcijanką to wierzę w karmę, która jest dla mnie na porządku dziennym i nie koniecznie kojarzy mi się z religiami dharmicznymi (hinduizm, buddyzm). Gdy byłam młodsza rodzice namawiali mnie żebym się dzieliła z innymi mówiąc przy tym "patrz, poczęstujesz ją teraz, ona kiedyś też tobie coś da".
Nie ukrywam, strasznie głupi przykład, ale chyba każdy rodzic chce, aby jego dziecko wyrosło na dobrego człowieka i może dlatego na zachętę obiecuje coś w zamian, chociaż nie jest tego do końca pewien czy się spełni. Chyba właśnie od nich nauczyłam się wierzyć w karmę. Myślę, że zawsze do nas wszystko wraca. Nie raz się o tym przekonałam. Karma polega na uczynkach które wykonujemy. Gdy robimy coś dobrego za jakiś czas wraca to do nas również w postaci dobra (dobra karma), gdy wykonujemy złe uczynki, również do nas wraca tylko, że w postaci zła (zła karma). Najczęściej odpłaca się to z podwójną siłą.



Niektórzy idą przez życie dokuczając , naśmiewając się z innych nie zważając na nic. Są szczęśliwi i zadowoleni z siebie, ale do czasu. Może to trwać kilka dni, miesięcy albo lat, ale karma zawsze wraca. Zatacza większe lub mniejsze koło i uderza z podwójną siłą. Może wrócić w postaci jakiegoś zjawiska, czegoś lub kogoś. Obojętnie, ale wraca zawsze po krótszym lub dłuższym czasie. 
Poprę to przykładem, który wyczytałam już dawno, ale na długo zapadł mi w pamięć. Pewien mężczyzna zawsze śmiał się z ludzi niepełnosprawnych, nie szanował ich, itp. Do czasu gdy jego żona nie urodziła niepełnosprawnego synka. Potem dodatkowo miał wypadek i też nie jest do końca sprawny fizycznie. Od tamtej pory bardzo się zmienił i szanuje każdego człowieka.


Ok, zła karma...a dobra? Oczywiście idąc przez życie czyniąc dobro również dostajemy to samo. Do tego pomagając innym stajemy się szczęśliwsi oraz pomagamy sobie, bo i tak to wszystko wróci z powrotem.



kurtka/spodnie: Shein, koszulka: Pull&Bear, buty: Adidas Superstar

65 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia i dobrze napisana notka :)
    AS

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia ♥ Post bardzo mądrze napisany ♥
    Obserwuję i zapraszam do siebie ♥
    http://szarokolorowabyandzelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju śliczna jestes fajne zdjecia a do tego supi notka :) obserwuje :)

    kllaudus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja od zawsze wierzyłam w karmę.
    Jak byłam młodsza to strasznie zwracałam na to uwagę.
    Zauważyłam, że rzeczywiście to się sprawdza.
    To było dla mnie wielką motywacją, żeby robić dobre rzeczy i traktować wszystkich z szacunkiem, bo bałam się, że potem spotka mnie coś złego.
    W sumie w tej chwili nie podchodzę do tego w aż taki sposób.

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia i stylizacja totalnie w moim stylu :)

    Zapraszam: Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. dobre uczynki wracają :D tylko nie wiemy, po jakim czasie... ciekawy przykład podałaś

    mój blog ... KONKURS FOTO

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia! :)
    Zapraszam do mnie
    http://magda-ola.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiem że to nie do końca na temat posta,ale ta kurtka jest piękna :o
    I zdjęcia również :o

    http://talli-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mimo że jesem chrześcijanką również wierzę w karmę i mam nadzieję że uczynione przeze mnie dobro kiedyś do mnie wóci :)

    madamblanche.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Również wierzę w karmę, często przychodzi po dłuższym czasie, ale zawsze jest. Warto robić coś dobrego dla innych ludzi, a w końcu wróci to do nas ze zdwojoną siłą:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  11. Też wierze w karmę.I to właśnie karma pomaga mi w byciu dobrym człowiekiem :)

    Pozdrawiam
    http://kobietanaemigracji.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Też w to po części wierzę. Wszystko co robimy do nas wraca, jest na to wiele dowodów ;)

    myhappysunmoontruth.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super zdjęcia ! I kurtka ♡
    http://jullifestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kurtka, w moim stylu :) Oj, tak... Dobra/zła karma. Myślę, że coś w niej jest. Zdecydowanie, gdy postępujemy wobec drugiej osoby w przyzwoity sposób, szanujemy ją - ona również będzie szanować nas. Natomiast, gdy jesteśmy bezczelnymi ignorantami, nie liczmy na to, że życie przynosić nam będzie chwałę i same zaszczyty. Błędny tok myślenia.

    INNA MYŚL [blog] | MÓJ KANAŁ NA YOUTUBE

    OdpowiedzUsuń
  15. Oryginalna kurtka! Całość prezentuje się ciekawie. :)
    A co do wpisu - zgadzam się z Twoimi słowami, wszystko do nas wraca.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawe zdjęcia, bardzo pasują do klimatu posta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja również wierzę w karmę, niestety/stety ale zło, jak i dobro zawsze wracam. Myślę, że jest w tym również ingerencja Boga.

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja też wierzę w karmę.Jeśli jesteśmy dla kogoś źli to to do nas wróci. Mój kolega się o tym bardzo boleśnie niestety przekonał.
    Bardzo ładne zdjęcia. Śliczna kurteczka :)

    Mój kawałek internetu

    OdpowiedzUsuń
  19. my też wierzymy w karmę i często mamy dowody, że to nie jest bezpodstawna wiara
    http://blotodlazuchwalych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również jestem chrześcijanką i również wierzę w karmę. Jednak wed mnie wiążę się ona z chrześcijańską ponieważ jest powiedziane, że 'Bóg za dobre wynagradza, a za zło każę', czyli dokładnie to o czym mówi karma :)
      Dobro wraca zło również


      http://mikijiu.blogspot.com/

      Usuń
    2. racja, nigdy nie pomyślałam że karma jest też w chrześcijaństwie:)

      Usuń
  20. Super zdjęcia! Tez myślę, że karma wraca zapraszam do mnie może obs za obs? www.meaxer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zdjęcia! Tez myślę, że karma wraca zapraszam do mnie może obs za obs? www.meaxer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo prosta sprawa, gdy zrobimy coś dobrego dla drugiego człowieka nie dość, że czujemy, że zrobiliśmy coś dobrego to na dodatek niespodziewanie w razie potrzeby to dobro, które komuś ofiarowaliśmy wraca do nas od tej osoby. Zawsze trzeba sobie pomagać i być dobrym dla drugiego człowieka.

    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga ;)
    http://zorganizacjacidotwarzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post to co napisałaś jest w 100% prawdą :)
    http://roksanablogg.blogspot.com/2016/01/ulubiency-stycznia.html

    OdpowiedzUsuń
  24. Wierzę w karmę i codziennie staram się zrobić jakiś jeden dobry uczynek :D
    Pozdrawiam i życzę udanych Walentynek xoxo

    ceceobverse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystko idealne współgra!
    O tak, karma wraca!

    OdpowiedzUsuń
  26. ach ta karma.. zdjęcia są cudowne, i te drzewa, wspaniały krajobraz
    agusska--agusska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też właśnie wierze w karmę :)
    MagFaMro

    OdpowiedzUsuń
  28. rany kurtka jest cudowna!
    ja rowniez wierze w karme :)
    zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne zjdęcia!
    Uwielbiam sesje w lesie;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podoba mi się post, również wierzę w karmę i jestem chrześcijanką :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale nie we wszystkich przypadkach karma wraca. ;)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja w to niestety nie wierzę i zazdroszczę Ci tego, że ty tak. :>
    Moim zdaniem karma podobnie jak sprawiedliwość nie istnieje, a wszystko jest przypadkiem. c;
    Zapraszam do mnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. Również wierzę w karmę, w końcu musi być jakaś sprawiedliwość na świecie :)

    http://meengie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

  34. Jestem zachwycona Twoją urodą , jesteś piękną dziewczyną , a to co robisz przynosi duże efekty :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. od pewnego czasu sama sie zastanawialam nad tym jak to jest z karma i szczerze zaczynam coraz bardziej w nia wierzyc i szczerze to lepiej sie z tym czuje :)
    zapraszam serdecznie do mnie dopiero zaczynam -->http://cmillee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja nie do końca wierzę w karmę, ale jakaś prawda w tym jest :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Myślę tak samo. Mnie rodzice nie musieli mówić, żebym się podzieliła albo coś takiego, ja urodziłam się by pomagać, odkąd pamiętam, pomagałam i wspierałam, dzieliłam się i darowałam. Uwielbiam pomagać, to jest takie cudowne uczycie, odciążyć kogoś z jakiś obowiązków, czy podzielić się jedzeniem z przyjaciółką, kiedy jest głodna, czy sprawić komuś radość.
    Zdjęcia śliczne :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo dobrze napisane, choć nie lubię określenia "karma". Śliczne zdjęcia :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. też wierzę w karmę :D
    stay-possitive.blogspot.com
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Super zdjęcia :)
    Jesli będziesz miała czas to wpadnij do mnie ;)
    Zapraszam do obserwowania mojego bloga :D
    Jesli Ci się spodoba :)
    http://nadziejanazycie.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia! Uwielbiam takie kurtki!
    Ja również wierzę w karmę i nie uważam, że jest to wbrew chrześcijaństwu. Moim zdaniem to normalne, że każda dobra rzecz zostanie doceniona, a zła odbiję się na tej osobie, co zrobiła nam krzywdę ;)

    http://my-little-world-olimpia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne zdjęcia ;) inspirujące.
    Zapraszam
    http://plannalepszezycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Też wierzę w karmę! :D I często się zdarzyło, że za okazane dobro zwróciło mi się ze zdwojoną siłą :)
    Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  44. ja również wierze w to, że gdy będziemy dobrzy to wszystko do nas wróci. Ale nie koniecznie nazywam to karmą. Raczej dobry los czy coś takiego.

    obserwuje i zapraszam http://magdawiglusz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczne zdjęcia i ciekawe notki <3

    Coś czuję, że będę wpadała tu codziennie :3

    Zapraszam do mnie :*

    Wspólna Obserwacja :) ?

    http://believeinhimselfx33.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. też wierzę w karmę ;) trochę się jej boje.

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com/

    Pozdrawiam Zuzia ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja też wierzę w karmę. Dobro i zło, które od siebie dajemy zawsze wraca.

    Pozdrawiam :)
    http://perypetieoliwii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Zgodzę się z Tobą. Mam podobne zdanie i wydaje mi się, że karma faktycznie ma miejsce w naszym życiu.
    Świetne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post! Też uważam, że karma istnieje i, że spotykamy się z nią w codziennych sytuacjach.. Chociażby, dlatego powinniśmy robić dobre uczynki. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie wierzę w karmę jednak muszę przyznać ci rację. To co teraz robimy później to nam się zwróci ♥

    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  51. Ja również wierzę w karmę, dlatego staram się żyć jak najlepiej i tak traktować innych :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie ZARA :)
    http://foxyladyme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Ładne zdjęcia, też wierzę w karmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. mam identyczne spodnie :), racja, karma wraca
    http://mypink-glasses.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Prześlicznie to zestawiłaś ze sobą, bardzo mi się podoba.
    Wierzę również w to.
    Jeśli możesz kliknij u mnie w najnowszym poście

    ---------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Ja nie wierzę w karmę:) Śliczne zdjęcia. Bardzo mi się spodobała Twoja kurtka jeansowa z tymi naszywkami.
    Pozdrawiam

    http://kamciaoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Też uważam, że karma istnieje, bo w końcu ile dajemy z siebie, tyle do nas wraca. Jeśli na przykład dzielimy się szczęściem i pozytywną energią to ludzie też są tacy w stosunku do nas.

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  57. Śliczne zdjęcia *.* Ja również wierzę w karmę. :)
    Zapraszam:
    http://treamicii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Sama jestem chrześcijanką i wierzę w karmę, bo widzę ją w życiu codziennym :)

    Poklikasz w linki W TYM POŚCIE? Z góry dziękuję :)
    Nowy post- KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja również wierzę w karmę, zawsze wraca ;)
    Bardzo podoba mi się twój styl pisania dlatego zaobserwowałam :)
    MÓJ BLOG – kliknij tu! ♥

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥