2016/03/25

O wszystkim

Od ostatniego posta minęły 2 tygodnie co jest dla mnie sporą przerwą. Szkoła nie wybiera. Piszę w tym roku egzaminy gimnazjalne i chciałabym się przede wszystkim na nich skupić, zwłaszcza teraz, gdy został mi niecały miesiąc. Nie chcę Was zostawiać, ale musicie zrozumieć, że posty teraz będą rzadsze i niestety nieregularne. Mam nadzieję, że po egzaminach wrócę z podwójną siłą! 



Nie przepadam za postami o tematyce lifestylowej, ale czuję potrzebę napisania czegoś na luzie. Dzisiaj byłam na zdjęciach i przynajmniej cieszę się, że nie muszę się już o nie martwić, bo mam spory zapas haha. Mam również kilka pomysłów na wiosenne DIY i dekoracje do pokoju, myślę, że w przerwę świąteczną uda mi się coś ogarnąć. Ogólnie nic ciekawego się u mnie nie dzieje. Moje dni są wypełnione szkołą, zajęciami i w sumie tyle. Chociaż ostatnio udało mi się bardziej zorganizować, bo mam czas obejrzeć wieczorem serial czy poczytać. W ferie wkręciłam się w American Horror Story, aktualnie jestem w połowie 3 sezonu. W sumie możecie mi pogratulować i zacząć bić brawa, bo dla mnie oglądanie czegokolwiek to jakiś wyczyn. Nigdy bym nie pomyślała, że zacznę oglądać seriale haha. No cóż, nie chcę Was zanudzać, czekam z niecierpliwością na wiosnę, której nadal nie czuję! I na wakacje, które swoją drogą powoli planuję, ale i tak większość będzie bardzo spontaniczna, czyli to co lubię najbardziej.


30 komentarzy:

  1. Ja również piszę egzamin tylko,że szóstoklasisty. Oczywiście życzę Ci powodzenia na egzaminach... Mam nadzieję,że dobrze Ci pójdzie :*
    Obserwuję i zapraszam zuziaforstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w egzaminach i wesołych świąt kochana ♥

    http://londonkidx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chciałam zacząć oglądać serial ale u mnie nie przejdzie bo po jakimś czasie po prostu się nudzę ;p

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam testy gimnazjalne, dużo stresu i nerwów, a wszystko to niepotrzebnie :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w egzaminie, ja piszę dopiero za rok :)
    nulaamynewblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne zdjęcia! Mogę wiedzieć co masz na ustach? Bardzo ładny kolorek :) Mnie egzaminy czekają za rok także jeszcze sporo czasu ale Tobie życzę powodzenia. Co do planów - rozumiem Cie, mam ich mnóstwo ale realizacja jest trudniejsza niż się wydaje haha.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie!
    the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy post, fajnie napisany <3 zdjęcia mega
    Śliczny wygląd bloga, pozdrawiam :*
    Czekam na kolejny wpis <3
    pozdrawiam
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziś akurat można poczuć wiosnę, taki piękny, słoneczny dzień, cieplutko, ahhhh <3 Czekałam na to ^ ^
    Powodzenia na egzaminie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia. Powodzenia na egzaminie, nie ma się czego bać. :)

    Zapraszam do mnie na nowy post! Jeśli Ci się spodoba - skomentuj lub zaobserwuj, by być na bieżąco! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  10. Też czekam z niecierpliwością na wiosnę! Powodzenia w DIY. Super outfit, zapraszam na nowy post do siebie primegoal.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  11. ja dopiero za rok pisze egzaminy a tobie życzę powodzenia !
    http://mey-meyy.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja za miesiąc piszę maturę. Życzę powodzenia na egzaminie! :)
    KRYSIASTYLE.BLOGSPOT.COM- KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. W takim razie czekamy na nowe posty:)
    Może wspólna obserwacja? Daj znać u mnie:)
    pelnapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładne zdjęcia jesteśmy z tego samego roku zapraszam cię jak znajdziesz chwilę na mojego bloga: http://mariola-marioola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. też pisze w tym roku egzamin gimbazjalny ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapasy sesji zdjęciowych to cuda, już pół roku jadę na zapasach i dzięki temu jestem silna w pisaniu. Powodzenia na egzaminach ♥
    olusiek-blog.blogspot.com- klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. ALE PIEKNE ZDJECIA! PIEKNY USMIECH! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne zdjęcia i piękna bluzka *.* Trzymam kciuki, abyś na 100% zdała ten egzamin ;) Pozdrawiam wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia na egzaminie nie ma czym się stresować ;)
    zapraszam do mnie http://karolinamarchewka.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wyszłaś na zdjęciach :)
    http://aleksisaliss.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy post... ehh egzaminy strasznie mnie stresują i bardzo się na nie ucze :( super zdjecia :)

    Pozdrawiam
    (ps. obserwuje, jeżeli mój blog ci się spodoba to proszę - zaobserwuj)
    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia w egzaminach! Ładne zdjęcia! :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz :D
    Powodzenia na egzaminie!
    Pozdrawiam!
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetne zdjecia :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Życzę ci żeby egzamin poszedł ci dobrze. Ja na razie się nie musze nim martwić ;) Świetna bluzka.

    http://life-patuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Są rzeczy ważne i ważniejsze, powodzenia na egzaminach :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥