2016/06/18

TYDZIEŃ

Łoo ile mnie tu nie było! Znowu. Powiem Wam że dopadł mnie przedwakacyjny leń i ostatnio nic mi się nie chce. Począwszy od nauki, poprzez bloga skończywszy na wychodzeniu z domu. Najchętniej całymi dniami oglądałabym yt albo jakieś seriale.
Ale nie, nie pozwolę sobie na to haha! Został tydzień szkoły, więc muszę odzyskać jakoś motywację. Zrobiłam już pierwszy krok czyli znów zaczęłam ćwiczyć. Niestety ostatnio musiałam to przerwać ponieważ znowu jestem przeziębiona, tak w lato. Drugi krok- ruszyłam swoje cztery litery i coś tutaj tworzę.
Swoją drogą w ogóle nie czuję, że za kilka dni rozpoczniemy wyczekiwane 2 miesiące błogiego lenistwa. Może to przez to że ciągle mam coś na głowie? Trzecia klasa zobowiązuje. Dziwnym trafem akurat w tym roku wiele się zmienia. Kończę gimnazjum, szkołę muzyczną, zdaję do grupy certyfikacyjnej na angielskim, mam bierzmowanie. Wszystko na raz. Mam nadzieję, że te zmiany zaowocują w przyszłym roku.

A co u mnie? Nie sądziłam że czerwiec będzie taki pracowity. Ten tydzień jest chyba najbardziej intensywny w całym roku szkolnym. Tak na prawdę każdy mógłby tak wyglądać. Uwielbiam to uczucie kiedy wracam o godz. 21:00 do domu, zmęczona, głodna ale szczęśliwa, że taką dobrą robotę dzisiaj odwaliłam :) A to egzamin, a to koncert, a to bal. Właśnie, w czwartek miałam komers, na prawdę fajnie się bawiłam, pomijając fakt, że czułam się jak na weselu haha. Jutro jeszcze bierzmowanie, w następnym tygodniu dwa egzaminy i oficjalne zakończenie roku szkolnego!


Dobra dobra, już nie przynudzam. Trzymajcie kciuki za moją systematyczność i motywację! Niedługo mam zamiar wprowadzić zmiany w wyglądzie bloga, czekam tylko na kilka dni w których będę mogła złapać trochę oddechu.


Zdjęcia trochę nie na czasie, załóżmy że zapomniałam przekręcić kalendarza z kwietnia ok:)

26 komentarzy:

  1. Beautiful photos!

    xo,
    Priceless Ambition

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh... Ja też kończę gimnazjum i tak patrząc to 'bal' mam stosunkowo późno-w środę przed zakończeniem. Ja bierzmowanie miałam we wrześniu i to był plus.
    Mój blog
    FanPage
    Grupa na FB

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie to ja też nie czuję, że za tydzień już wakacje.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się już doczekać wolnego. Czuję, że to będą udane dwa miesiące ;)
    Super zdjęcia!

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  5. nice work. i just follow your blog. Greetings from Greece.
    www.beautyisallaround6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałaś naprawdę intensywny tydzień, czasem tak też się zdarza, ale masz już to za sobą.
    Wierzę, że jak będzie u ciebie trochę luzu to i też całkowicie powrócisz do blogowania :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna kurteczka!:)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już mam wakacje od miesiąca, bo w tym roku skończyłam liceum, co wiąże się z maturą... i na razie brak planów na dalsze dni :)

    Pozdrawiam :)
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nawet nie masz pojęcia jak czasem czytam posty o końcu gimnazjum, balu, początku liceum i tak zazdroszczę, eh piękny czas! :D Zdjęcia oczywiście też śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz naprawde duzo zajęć na głowie. Ale chyba ci to pasuje :D dobrze że sie tak spełniasz życiowo.
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna kurtka! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. No to trzymam te kciuki za Twoją motywację i systematyczność :) Powodzenia!
    Anonimoowa - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! Trzymam kciuki!
    Zapraszam do siebie na bloga, piszę o życiu w niebanalny sposób - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja niestety nie mam wakacji, więc nie czuję takiego luzu i wypoczynku. W tym roku całe lato będę pracować. Może pomyślę o jakimś super urlopie w następnym roku :) śliczne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę motywacji do ćwiczeń, ja nie z bardzo mam ochotę się ruszać :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przedwakacyjny leń...wiem coś na ten temat...

    High Five? :)
    https://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne zdjęcia! Mnie dopadł wakacyjny leń, ale tylko jeśli chodzi o szkołę. Do innych spraw mam aż za dużo energii. Mam ochotę pójść na milion sesji i wstawić milion postów, ale chyba wypadałoby to podzielić haha. Przede mną jeszcze rok gimnazjum. Chyba ten najgorszy, najbardziej zapracowany. Zobaczymy jak to będzie!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie to lenistwo również dopadło, strasznie przez to zaniedbuje bloga i cały czas śpie... nie moge z tym wytrzymać! Pora wziąć się w garść
    Znam te przeziębienia w lato, coś strasznego
    pozdrowionka, super post i zdjęcia!
    przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Faktycznie wszystko Ci się na ten rok złożyło. Trzymam kciuki za systematyczne blogowanie :) Zdjęcia są pięknie wykonane! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia, mega klimat i cudowna kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A teraz już wakacje :D

    U mnie nowy post, zapraszam!
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń
  22. Seriale czasami potrafią tak bardzo wciągnąć, że zapominamy o pozostałych sprawach (ja jestem tego żywym przykładem) :D Powodzenia w wytrwałości blogowej ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna stylizacja ah te bombry uwielbiam je :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Très sympas !
    Kiss, Léa

    http://www.luxetoutou.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥