2016/07/20

LETNIE LIFEHACKI

Dzisiaj przygotowałam lifehacki i triki które ułatwią nam życie na wakacjach i ogólnie latem. Bez zbędnego przeciągania zapraszam!
Pierwszym lifehackiem, który ja stosuję nie tylko latem, ale przez cały rok, to włożenie świeżo pomalowanych paznokci do zimnej wody na około minutę. Dzięki temu lakier szybciej schnie i dłużej się trzyma.
Fajnym pomysłem jest schowanie cennych rzeczy do pustego opakowania np.po szamponie lub płynie do kąpieli. Nie sądzę, że ktoś chciałby Wam ukraść kosmetyk, a podczas pobytu na plaży macie pewność, że nic Wam się nie zabrudzi :)
Jeżeli zapomniałyście wziąć jakiegoś żelu czy pianki do golenia, na ratunek przyjdzie Wam odżywka do włosów-sprawdzi się tak samo dobrze.
Natomiast jak nie macie przy sobie płynu micelarnego możecie zmyć makijaż tłustym kremem nawilżającym.
Aby telefon więcej przetrwał włączcie tryb samolotowy i ściemnijcie ekran.
Myślę, że to dość oczywista sprawa, ale zamiast składać ubrań po prostu je zwińcie. Będą zajmować mniej miejsca i mniej się pogniotą.
Aby w podróży nic się nie wylało wystarczy wyciąć z folii śniadaniowej kółka i nałożyć na odkręcone kosmetyki.

Zamiast targać ze sobą duże kosmetyki, warto zainwestować w opakowania podróżne. Możecie odpowiednią ilość kosmetyku przełożyć i mieć pewność że je zużyjecie+o ile więcej macie miejsca w walizce :)
I już ostatnim trikiem jest nałożenie foremki do babeczek na szklankę ze słodkim napojem. W ten oto sposób nie będziemy mieć w napoju nieproszonych gości haha.

Napiszcie w komentarzach czy znacie lub stosujecie powyższe lifehacki! Możecie też napisać swoje sposoby na ułatwienie sobie życia :)

33 komentarze:

  1. Jakie świetne pomysły! :D Większości nie znałam, ale muszę wypróbować, bo serio ułatwiają życie hahah ♥

    Buziaki♥ zyciedlapasji

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zawszę golę nogi na odżywkę, dla mnie to życiowy, a nie letni lifehack!:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, przydatny post! Brawo! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Część z tych pomysłów znałam, jednak pozostałe myślę, że wykorzystam :).


    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatni pomysł bardzo mi się spodobał ^^ Przydatny post!
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. makijaż z oczu zmyje właściwie każdy krem nawet nawilżający :)
    Wpadnij w wolnej chwili na BlondBlog

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne triki :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nogi odżywka gole również :) są wtedy od razu nawilżane

    OdpowiedzUsuń
  9. Znałam praktycznie wszystkie triki oprócz tego z opakowaniem po kosmetyku, mega pomysł!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie:
    Nowy post-klik!

    OdpowiedzUsuń
  10. genialne pomysły! ;)

    zapraszam do mnie:
    ewamaliszewskaoff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Trick z foremką do babeczek na pewno się przyda! Zaskoczył mnie pomysł ze schowaniem rzeczy do butelki po szamponie. Kreatywnie!

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chowaniem cennych rzeczy w pustych opakowaniach po kosmetykach to doskonały pomysł, że ja wcześniej na to nie wpadłam. Spodobał mi się jeszcze trik z foremką na babeczki, resztę znałam :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo dajne pomysły, większości nie znałam ale napewno się przydadzą :) www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Słyszałam o prawie wszystkich lifehackach :)
    Muszę wreszcie wypróbować pierwszy pomysł z paznokciami, jestem ciekawa czy się u mnie sprawdzi :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne pomysły :D Z niektórych na pewno skorzystam :)
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy Lifehack przez całe życie źle stosowałam, wkładałam paznokcie do ciepłej wody. Natomiast kilka obiło mi się o uszy, a pozostałe kilka ty mi przedstawiłaś. Bardzo fajny wpis, na pewno skorzystam!

    https://hot-schot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć! O niektórych pomysłach nie słyszałam i będę musiała je wykorzystać :) Zimna woda na pomalowane paznokcie naprawdę działa, ja to zawsze robię. Natomiast najbardziej zaskoczyło mnie nakładanie odżywki do włosów przed goleniem. Ja na ogół nie używam kremów do golenia, zwyczajnie za nimi nie przepadam i przeważnie mocno namydlam nogi i wtedy je golę. Ale odżywka chyba sprawdzi się lepiej :) Muszę to zobaczyć :)

    Zapraszam do siebie: https://z-igly-widly.blogspot.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś tak robiłam, ale podobno nie powinno się stosować mydła do golenia :)

      Usuń
  18. Hak o chowaniu cennych rzeczy w pustych opakowaniach na pewno wykorzystam :D


    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Super post pozdrawiam !
    http://juleskaaab.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Cool and useful lifehacks!
    Would you like to follow each other? Let me know))
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne pomysły! Najbardziej zaciekawił mnie lifehack nr 3.

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne lifehacki! <3 xxx

    veronicas-veronicass.blogspot.no

    + Potrzebuję pomocy przy zmianie wyglądu bloga. Ktoś chętny pomóc?:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydatny post;) Nie tylko dla kobiet;)

    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny,a zarazem przydatny post 😃
    Zapraszam:http://natikooo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Te klucze w pustym opakowaniu po kosmetykach wygrały ;) Przydatne porady, z pewnością skorzystam.
    nataliiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie, że napisałaś ten post! Nie wiedziałam o tym, że tłusty krem zmyje makijaż, a to dobry sposób ♥
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne pazurki :3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com
    facebook.com/Veronica-Lucy-1640180546233277/
    instagram.com/weronikawachowiec

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego triku z cennymi rzeczami w opakowaniu po kosmetyku jez bym sie chyba bała stować, bo wszedzie o tym piszą, czyli ułatwiamy złodziejom:/ Moze zajrzysz do mnie jakbyś miala chwile:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Większość z tych porad znałam ale o tym, że zamiast piani do golenia odżywka, pierwszy raz słyszę, może kiedyś wypróbuje :) Pozdrawiam
    https://wszystkocodobre56.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥