2016/07/03

MY SUMMER MUST HAVES

Mimo, że wakacji jeszcze do końca nie czuję to odczuwam wysokie temperatury, także mogę stwierdzić, że mamy lato! :D A co za tym idzie? Oczywiście wyjazdy, spędzanie czasu ze znajomymi czy nawet leniuchowanie na ogródku. Nie byłabym sobą gdybym się nie przygotowała na ten sezon. Dlatego zaopatrzyłam się w kilka niezbędnych dla mnie rzeczy. Mogę powiedzieć, że jestem już w zupełności gotowa na lato i wakacje.

Pierwsza rzeczy czyli okulary przeciwsłoneczne! Nie wyobrażam sobie wychodzić bez nich z domu w słoneczny dzień.
 Kolejną rzeczą jest książka. Wiele osób uważa, że na czytanie jest czas na jesieni lub w zimę. Ja wtedy rzadko kiedy znajduję chwilkę i ochotę na to. Lato to dla mnie idealna pora aby nadrobić książkowe zaległości.

Wianki przede wszystkim kojarzą mi się z sezonem festiwalowym. Niestety na żaden się nie wybieram, ale kto powiedział że nie mogę ich nosić? Szczególnie do zdjęć są idealne.
Obecnie jestem zakochana w tym kubku! Świetnie spisuje się do zimnych napoi. A moim ulubionym jest oczywiście nic innego jak woda z owocami. Szczególnie z cytryną i miętą. Do tego kilka kostek lodu i tadam! Serio, tak się przyzwyczaiłam do wody, że wypicie dla mnie czegoś innego to koszmar.
Chyba nie muszę powtarzać, że kocham frędzle i ogólnie styl boho na lato.
Świetnym pomysłem na nudę jak i na relaks są kolorowanki antystresowe. Na prawdę je polubiłam, mimo, że jako dziecko nienawidziłam kolorować.
No i oczywiście kimona!
Żel antybakteryjny świetnie sprawdza się na wszelkie wyjazdy czy wycieczki rowerowe. Zawsze mam go pod ręką :) Szczególnie lubię te z Bath&Body Works- mają cudne opakowania i piękne zapachy.
Na lato preferuję raczej lekkie perfumy i mgiełki. Niestety nie potrafię określić co to za zapach tych z Lacoste, aczkolwiek jest świetny. Z kolei mgiełka z Avon pachnie, jak z resztą widać, granatem i mango.
Ostatnio zaczęłam eksperymentować z modelowaniem twarzy. Zauważyłam, że moja buzia wygląda wtedy zupełnie inaczej. Szczególnie pokochałam ten rozświetlacz. Kosztuje grosze, a jest na prawdę świetny. Najbardziej podoba mi się nałożony w kąciku oka-w słońcu wygląda to przepięknie.
Nie wiem czy tylko ja tak mam ale w wakacje dostaję lenia i po prostu nie chce mi się myć moich włosów, a na wyjazdach to już w ogóle. Jednak trzeba jakoś wyglądać, dlatego na ratunek przychodzi mi suchy szampon, który odświeża włosy i sprawia, że ładnie pachną.
Peeling to coś bez czego nie obędę się latem. Złuszcza martwy naskórek, odblokowują pory i wygładzają skórę. W upały staram się również rezygnować z makijażu. Moim odwiecznym problemem jest świecenie się, dlatego na ratunek przychodzi mi krem nawilżająco-matujący. Do tego zapobiega powstawaniu niedoskonałości co jest kolejnym plusem.
I na koniec jajeczko EOS, które świetnie się nadaje na tę porę roku. Szczególnie lubię jego konsystencję która nie jest tłusta przez co przyjemnie się go nosi nawet w największe upały. 
Oczywiście moim najważniejszym must havem jest muzyka! Nie wyobrażam sobie bez niej podróży czy letnich poranków :)
Edit: Zapomniałam o przyspieszaczu opalania albo jakimś balsamie brązującym!

30 komentarzy:

  1. Świetny wpis! również nie wyobrażam sobie wakacji bez niektórych rzeczy :)

    Pozdrawiam ;*
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wakacji nie wyobrażam sobie bez lodów i oczywiście muzyki, tak jak ty!
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze muszę zgubić swoje okulary przeciwsłoneczne. W sumie czytam cały czas, ale latem mogę szczególnie nadrobić moje czytelnicze zaległości. Nie muszę czytać w przerwie pomiędzy jedną rzeczą drugą. Mogę spokojnie skupić się na lekturze.
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis, również w te wakacje nie mogę się obejść bez paru rzeczy, poza tym tak jak ty uwielbiam słuchać muzyki i towarzyszy mi ona każdego dnia ;)

    ♥♥♥
    Zapraszam do siebie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne rzeczy :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam twój styl pisania. Masz to coś! Do tego piękne zdjęcia ;)

    >> LAST DREAM BY ME <<<
    Pozdrawiam!♥

    OdpowiedzUsuń
  7. W wakacje zdecydowanie nie mogę się obejść bez okularów i dobrej książki, ponieważ tak jak ty w jesieni bądź zimie zazwyczaj nie mam czasu na czytanie :/
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo interesujący post :) Chciałabym życzyć Ci udanych wakacji!

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ZA UCZCIWE KLIKI ODWDZIĘCZĘ SIĘ OBSERWACJĄ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. O tak, dobra książka, woda z owocami, słońce i jestem w domu :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Też mam tą mgiełkę z Avon'u! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o widzę,że masz kubek- słoik mam taki sam ale z zieloną pokrywką bardzo ten kubek się przydaje na upalne dni
    fajny post
    zapraszam do mnie na nowe posty
    mariola-marioola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. A dla mnie największym must have jest krem przyspieszający opalanie. Uwielbiam moje ciało, gdy nie jest całe białe jak mąka. :)
    ----
    Zapraszam do mnie, wróciłam na bloga :)
    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie lubię się malować w upalne dni. Wyobrażam sobie ten spływający podkład, masakra. W wakacje najlepiej jest postawić na pielęgnację :)
    Też polubiłam kolorowanki antystresowe. Rzeczywiście relaksują!

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  14. Mgiełki są najlepsze! Też posiadam tą z avonu :) Również ostatnio pokochałam kimona, świetny post!

    M V R C E L I A zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przeczytać koniecznie tą książkę kochana obserwuję :**
    Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post. Kochana co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog ;)
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  17. Mgiełka jest świetna ;)
    obserwuje ;)

    stegofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  18. Ja dalej nie czuję wakacji, a co do pogody to u mnie nie za ciekawo, od dwóch tygodni jedynie pada, pada i tylko pada.
    Również kocham styl boho, tym bardziej na lato <3
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  19. Powiem Ci, że ja też kompletnie nie odczuwam wakacji. Fajny post :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Moimi "must haves" nie są raczej kosmetyki czy inne rzeczy, które wymieniłaś. W wakacje nie obchodzę się bez takich rzeczy jak tlen czy woda.
    zabijamwciszy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Na mojej liscie must haves nie moze zabraknąć okularów przeciwsłonecznych i pomadek :)
    http://vivi-vivii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. piękne cardigany zakochałam się!bez eos'a nigdzie sę nie ruszam
    w wolnej chwili zapraszam
    julie-s-world.blgospot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękna narzutka! ♥ Wianki, okulary, mgiełki są również moimi niezbędnikami w wakacje. :)
    zapraszam >mój blog<

    OdpowiedzUsuń
  24. Widzę, że mamy ten sam gust :) Książki kocham, choć teraz czytam dużo mniej niż w trakcie roku akademickiego (ze względu na kierunek studiów) :D A takie kolorowanki bardzo odprężają :) Pozdrawiam, charlizerose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przesłodkie te kwiatuszkowe opaseczki są :3

    http://natquaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj też jestem maniaczką muzyki:) I jak sprawdza się to masło kakaowe? Zapraszam takajednalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Jakbym czytała o swoich niezbędnikach:) a kolorowanka antystresowa podbiła moje serce:)

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥