2016/07/15

Relacja z wyjazdu-Włochy cz.1

 Hej!
Po kilku dniach odpoczynku we Włoszech wracam do Was z nową notką. Dobra, odpoczynek to to może nie był, bo nie leniłam się na plaży, spałam zaledwie 5-6 godzin i dużo chodziłam. Ale szczerze nie było czasu żeby się zatrzymać, dlatego też zostawało go tak mało na sen. Jak to się mówi-sen jest dla słabych :D Wyjazd był na prawdę krótki i nie chciałyśmy go zmarnować, ale jak najwięcej wykorzystać. Stwierdziłam, że napiszę Wam co mniej więcej robiłam, gdzie byłam itp. Jeżeli Was to ciekawi to zapraszam!



 DZIEŃ 1
Oczywiście w tym dniu trzeba było się jakoś dostać na lotnisko, a że lot miałyśmy z Modlina trochę się zeszło za nim tam dojechałyśmy. Do tego był jeszcze ten szczyt NATO i te sprawy. Na lotnisku byłyśmy dość wcześnie, bo koło 14, a lot miałyśmy dopiero po 18. Lepiej być za wcześnie niż za pózno haha. No i w ogóle pierwszy raz leciałam samolotem! Dużo osób mówi, że lądowanie jest najgorsze, dla mnie startowanie to jakaś masakra. Ale przeżyłam! W Bergamo byłyśmy po 20, ale za nim odebrałyśmy bagaże zrobiła się 21.
Czekałyśmy chyba ze dwie godziny na autobus, który zawiezie nas do Bresci (tam miałyśmy hotel). Właściwie to 3/4 tego wyjazdu to było czekanie albo przemieszczanie się z jednego miejsca na drugie. Gdy dojechałyśmy było jakoś po 24, a do hotelu jednak trochę trzeba było przejść+nie wiedziałyśmy dokładne jak tam iść haha. Pytałyśmy się kilku osób, a bardzo miłe panie nas nawet podwiozły :) Na prawdę pokochałam ludzi w tym kraju-weseli, bezpośredni, zawsze pomogą.







DZIEŃ 2
Rano od razu pojechałyśmy pociągiem do Desenzano (widzicie na zdjęciach wyżej), a stamtąd miałyśmy (bodajże) prom do Salo. Na początku chciałyśmy zwiedzić Malcesine i Limone, ale nie opłacało nam się tyle czekać na prom który tam dopływa. Po jeziorze Garda płynęłyśmy ponad 2 godziny, ale muszę powiedzieć, że w cale tego nie odczuwałam. Było po prostu pięknie! Przepływałyśmy przez wiele malowniczych miasteczek. Nie jestem w stanie wymienić wszystkich, ale było to m.in: Sirmione, Bardolino, Garda i Gardone Riviera. Oprócz tego, że wszystkie były bardzo podobne, co mnie zaciekawiło, to to, że w każdym jest zamek.



I wreszcie dopłynęłyśmy do Salo, w którym trochę pochodziłyśmy i zjadłyśmy pizzę i duże lody, a właściwie ogromne :D We Włoszech jedna kulka lodów to tak jak u nas dwie, także :D




No i niestety trzeba było wracać. To co mi się chyba najbardziej spodobało nad Gardą to roślinność śródziemnomorska. Te wszystkie palmy, różowe i białe drzewka, mandarynki i jakieś dziwne drzewa przypominające kasztanyXD Chciałabym kiedyś zbudować sobie tam działkę i przyjeżdżać w lato. Podejrzewam, że tamtejszym mieszkańcom trudno się tam żyje. Na zdjęciach tego nie widać, ale niektóre domy znajdują się na prawdę wysoko, a drogi są strome. Trochę ciężko wnosić tam codziennie zakupy albo chodzić z ciężkim plecakiem do szkoły.



Po kolejnych dwóch godzinach byłyśmy w Desenzano, gdzie trochę połaziłyśmy. Następnie zdecydowałyśmy się wrócić do hotelu, a potem odwiedzić centrum handlowe, gdzie zrobiłam małe zakupy :)




 Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam! Niedługo pojawi się część 2. Napiszcie w komentarzu jak Wam się podobają zdjęcia i czy kiedyś byliście we Włoszech, albo po prostu jak spędzacie wakacje :)

34 komentarze:

  1. To tak jak na Skiathois. Też stromo :) Działki nie można sobie postawić.
    Mój blog
    Kanał na YT
    FanPage

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale tam pięknie!
    Ciekawe, czy ludzie w Polsce byliby zarówno tak uprzejmi w Waszej sytuacji :)
    Trochę słabo, że się nie zatrzymałyście, by odpocząć, gdzieś poleżeć itp., ale myślę, że było warto tak "latać", by zwiedzić takie coś!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W zeszłym roku miałam niezwykłą przyjemność być we Włoszech. Mój plan wyglądał bardzo podobnie do Twojego,ale przyznajmy że w tak pięknym miejscu aż nie chce się bezczynnie siedzieć. Ja byłam nad jeziorem Como i oglądając twoje zdjęcia cały czas miałam wrażenie, że to miasteczko, które miałam okazję zwiedzić czyli Bellagio. Włosi to naprawdę wspaniali ludzie,żałuj, że nie jechałaś autobusem po tych stromych,krętych i wąskich uliczkach. Istna formua1. Nie wiedziałam czy ludzie tam są przyzwyczajeni do takiej jazdy czy tak samo przerażeni jak ja hahaha :)
    Jakbyś chciała ja również dodałam zdjęcia z mojego wyjazdu :) ->http://canelle-blog.blogspot.com/2015/10/bellagio.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jechałam! I szczerze, myślałam że zaraz ten autobus się wywróci haha. Nie dość że mają takie kręte drogi to Włosi jeszcze szybko jeżdżą :D

      Usuń
  4. Świetne miejsca. Uwielbiam Włochy. Sliczne zdjęcia;)
    http://szanujwspomnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak się zastanawiałam, skąd ja znam te miejsca ze zdjęć, a przecież byłam kiedyś nad Gardą i m.in. w Limone. Piękne regiony, w ogóle Włochy są piękne! W tym roku też byłam, ale w zupełnie innym miejscu :)

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszcze wyjazdu pełnego wrażeń. Te wakacje z pewnością zapamiętasz jako najlepsze. Lot samolotem musi być czymś rewelacyjnym, no i te widoki*-* ahh!

    http://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne widoki:)
    https://laboratoriummodyiurody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę tylu pięknych widoków.

    http://odwaznieeprzezzycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Hello . Want to share your blog with the world? To find people who share the same passions as you? Come join us.
    Register the name of your blog URL, the country
    The activity is only friendly
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    We hope that you will know our website from you friends.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Have a great day
    friendly
    Chris
    We follow your blog, please Follow our return
    All entries will receive a corresponding Arwards has your blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudne zdjęcia!
    Od razu mi się przypomniał mój pobyt we Włoszech, który mega super wspominam. Włochy mają swój pewien klimat, jednak z doświadczenia wiem, że nie każdemu wpadają one w gusta.
    I dobrze, że zamiast leniuchować całe dnie na plaży to łaziłaś! A co by było z tych wakacji, jakbyś zamiast wspomnień to pisach w gaciach przywiozła? W podróżowaniu chodzi właśnie aby poznawać miejsca, ludzi, kulturę itd.
    Masz talent do zdjęć bo serio świetne + bardzo dobra jakość:)
    Jak lubisz podróżować to zapraszam na mojego bloga podróżniczego:)
    http://bedziesz-miedzy-gwiazdami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Włochy są wspaniałe i klimatyczne. 4 lata temu miałam okazję odwiedzić m.in. Pizę, Weronę, Florencję i Wenecję. Na pewno wrócę do tych miejsc.

    http://kamilakulturalnie.blogspot.com zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna fotorelacja! Miałam okazję zwiedzić Włochy i jest to naprawdę piękny kraj ^^ Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Widoki to mają piękne! Chciałabym kiedyś odwiedzić Włochy, tak samo jak Chorwację. :)

    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam posty z podróży, aż chciałabym być teraz we Włoszech <3
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. gorgeous post :)
    have a nice week! kisses :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia, od razu chociażby po architekturze widać że to południowe klimaty ;D
    Ja właśnie nienawidzę lądowania no ale właśnie jak kto woli :)
    Może wspólna obserwacja ?
    Zapraszam na --> Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Jejjku jakie śliczne są Włochy!
    treamicii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ tam pięknie! Cudowne zdjęcia :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham zdjęcia w stylu wakacyjnym. Pięknie :D
    http://juliaobi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ubóstwiam Włochy :) I też mam na imię Karolina!



    www.turqusowa.blogspot.com
    Odwdzieczam się za wszystkie komentarze ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. cudne zdjęcia
    zapraszam do mnie :))
    http://xycjpc.blogspot.com/
    może wspólna obserwcja?

    OdpowiedzUsuń
  22. jak cudownie <3
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie posty. Zdjęcia świetne, a jakie tam są piękne widoki ooo :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia ;) mega widoki ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne zdjęcia *.* Aż zazdroszczę ;*

    Zapraszam do mnie :)
    patisonkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale cudowne widoki! Z chęcią bym się tam wybrała :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie masz pojęcia jak Ci zazdroszczę tego zwiedzania. Niedawno sama wróciłam z Włoch, ale poza plażą i kilkoma ulicami to ja tam nic nie zobaczyłam - minus obozu. Tak czy siak, piękny kraj!

    W wolnej chwili zapraszam do siebie
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne widoki! ja nigdy nie byłam we Włoszech :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia, chciałabym kiedyś odwiedzić Włochy :)

    Zapraszam do siebie. Jeśli spodoba Ci się mój blog, będzie mi miło, jeśli skomentujesz lub zaobserwujesz :)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥