2016/07/07

TODAY

Jak Wam mijają wakacje? Póki co mi bardzo dobrze. Nie mogę uwierzyć, że zaraz będą 2 tygodnie od ich początku. Tak jak wspominałam w którymś z postów, ten rok był dla mnie pełen zmian. Przede wszystkim skończyłam dwie szkoły-muzyczną i gimnazjum.
Nie powiem, że dziwnie będzie zacząć kolejny rok w nowej szkole no i bez natłoku zajęć pozalekcyjnych, aczkolwiek myślę, że wyjdzie to na plus. W każdym razie mamy wakacje, które już zaczynam czuć. W pierwszym tygodniu uczestniczyłam w wolontariacie, gdzie spędzałam czas na półkoloniach dla dzieci. Muszę powiedzieć, że było ciężko i przychodziłam po tych 7 godzinach padnięta. Nawet szkoła tak nie męczy człowieka :) Aczkolwiek dużo się nauczyłam przez te kilka dni. Między innymi odpowiedzialności nie tylko za siebie, ale i za innych oraz pracy w grupach. Nauczyłam się nieco komunikować po angielsku, a dla mnie strasznie trudno jest przełamać tę barierę, ale małymi kroczkami do przodu :D No i oczywiście poznałam masę nowych osób.



Ten tydzień jest już nieco luzniejszy. Ale wcale się nie nudzę, mogę powiedzieć nawet, że nie mam czasu. Odwołując się do tytułu posta, właśnie dzisiaj lecę do Włoch! Gdy czytacie ten post, prawdopodobnie siedzę na lotnisku albo może już w samolocie. Trochę się boję, bo jeszcze nigdy nie leciałam, ale mam nadzieję że przeżyję haha.W każdym razie strasznie nie mogę się doczekać i od kilku dni żyję tylko tym. Niestety, nie jest to długi wyjazd, ale zawsze coś. Gdy będę już w domu, na pewno zaleję Was masą zdjęć i myślę, że zrobię fotorelację, bo sporo będę zwiedzać. Po moim przyjezdzie umówiłam się też na zdjęcia. Nie mogę się już doczekać! Mam nadzieję, że sesje będą udane i podzielę się nimi z Wami na blogu.



W komentarzach koniecznie mi napiszcie jak Wam mijają wakacje i jakie macie plany, z chęcią poczytam ;)


kimono-KLIK, bluzka-Reserved, spodenki-H&M

42 komentarze:

  1. świetnie wyglądasz i udanego wyjazdu! ♥
    [ Blog ¦ Instagram ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz. Zdjęcia cudowne!
    Udanych wakacji. :)

    http://juliettapastoors.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłych wakacji! Ja w sumie ich nie czuję. Ja też nie leciałam samolotem.
    Zuzia For Style - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie wygladasz. Naprawde czarujaco;)
    No czas leci niestety. Ciesz sie dalej wolnym.

    pozdrawiam
    szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja, idealna na wakacje ;) A zdjęcia śliczne!
    Udanych wakacji!

    ♥♥♥
    Zapraszam do mnie:
    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero teraz zdałam sobie sprawę, że prawie dwa tygodnie minęły. Jak szybko leci ten czas...
    W tym roku jadę prawdopodobnie do Holandii na tydzień, ostatnio byłam tam z pięć lat temu.
    Bardzo podoba mi się to ostatnie, czarno-białe zdjęcie.
    Pozdrawiam i życzę udanego wyjazdu

    itneverendsblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie nowy post
    staram się o współpracę z pewną firmą z branży modowej, byłabym niezmiernie wdzięczna jeśli poklikałabyś w linki do ubrań w moim najnowszym poście i skomentowała pod nim jeśli to zrobiłaś. Umożliwi mi to współpracę z nimi. Z góry pięknie dziękuję :*
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja, podoba mi się ten sweterek <3 Na ten miesiąc wakacji dorabiam kilka groszy dla siebie, a w następnym planuje wyjazd do Szczecina :)
    Pozdrawiam i życzę udanych wakacji!
    lifeascamilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, właśnie mi uświadomiłaś że już zleciały 2 tygodnie wakacji! Ale ten czas pędzi!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  10. Jak na razie żadnych planów nie ma. Może w góry i tak w ogóle niedługo ma być odegrana scena bitwy pod Grunwaldem, więc tam się wybieram z czystej ciekawości:)
    Zapraszam: https://takajednalena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Oojj te wakacje szybko mijają.. Gratuluję skończenia gimnazjum i szkoły muzycznej ♥

    Buziaki, xx zyciedlapasji¦

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę wyjazdu do Włoch, sama marze aby je odwiedzić :)
    agnieszkaa-es.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. To kimono mnie urzekło. Swietne zdjęcia. :)

    http://emiliamccurdy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję ukończenia tych dwóch szkół. Oby wyszło to faktycznie na plus. :) Ja nie mogę uwierzyć, ze dopiero dwa tygodnie minęły! Jeju, fajnie, że zwiedzisz Włochy! Co z tego, że nie na długo, sam fakt, że tam będziesz! Trzymaj się, świetne zdjęcia! Arleta

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci udanego wyjazdu! Na pewno będzie świetnie :)
    Wakacje mijają mi całkiem pomyślnie. Wczoraj byłam na festiwalu kolorów, działo się :) Staram się wykorzystywać każdy dzień, nawet na najdrobniejsze czynności.

    INNA MYŚL [blog] | FILMIKI

    OdpowiedzUsuń
  16. Udanego wyjazdu :)
    A te dwa tygodnie minęły mi zdecydowanie za szybko :)
    https://paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post i cudowne zdjęcia :) Udanego wyjazdu ;)

    Byłabym wdzięczna za kliki
    Mój blog, zapraszam :*
    KONKURS ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny blog i post. Będę wpadała cześciej i oczywiście obserwuje. Jeśli spodoba ci się mój blog to zaobserwuj. Mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami i w baner? Bardzo mi na tym zależy http://mysterious-natalia.blogspot.com/2016/07/48.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajnie że uczestniczyłaś w tych półkoloniach - zawsze czegoś się nauczyłaś :D Udanego wyjazdu Ci życzę !

    Pozdrawiam ! :* Moszovska

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna stylizacja, miłego pobytu we Włoszech :)

    http://seethelifeofhisbetterparies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dla mnie życie po gimnazjum stało się lepsze :)
    Swietne zdjęcia, czekamy na te co zrobiłaś :D !
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że u mnie też tak będzie :D

      Usuń
  22. Narzutka cudowna! Właśnie takiej szukam :)
    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. MNie też czeka nowa szkoła technikum trochę się boje czy się dostane w piatek wyniki kwalifikacyjne ehh potem dopiero zaczne taki prawdziwy luz na wakacjach :D
    Śliczne zdjęcia :*
    --------
    http://styluliczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialne kimono! Świetnie wyglądasz i do tego całkiem dobrej jakości zdjęcia. Gratuluję :)

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  25. Praca z dziećmi to prawda wykańcza, ale za to ile jest z niej satysfakcji i ile energii można z niej czerpać, bo nikt tak nie okazuje swojej wdzięczności, jak właśnie dzieci.
    Masz przepiękne zmysłowe usta ;)
    Miłego pobytu we Włoszech, jestem ciekawa, gdzie się wybrałaś.

    californialifeandstudy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam napisać o swoich wakacjach :P Właśnie wróciłam od babci z 2 tygodniowego pobytu na Mazurach, a za niecały miesiąc wybieram się już na studia, które zaczynam w połowie sierpnia w USA :)

      Usuń
  26. Świetne zdjęcia, Mam nadzieję, że wakacje we Włoszech będą udane :).
    Zapraszam:
    izagada.blogspot.com
    Pozdrawiam,
    Izia

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne zdjęcia ;) super stylizacja ;*
    pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz, zaobserwujesz xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne zdjęcia :D

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. wyobrażam sobie zmęczenie po tych półkoloniach ;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. miłego wyjazdu :) a zdjęcia bardzo ładne :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. You look so pretty ! I really love that kimono.
    I'm a new follower !
    Hope you can check my blog and if you like it maybe follow me too :)
    Xoxo,

    www.atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  32. Dzieciaki potrafią wymęczyć człowieka, ale takie półkolonie to fajna sprawa ^^
    Zazdroszczę lotu samolotem i czekam na fotorelacje! Piękne zdjęcia i śliczna stylizacja! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Coraz częściej spotykam ludzi ubranych w kimona, ale jeszcze sama się nie zdecydowałam, ty wyglądsz w nim natomiast cudownie!
    Świetnie napisany post, czyta się z ciekawością! :)

    Pozdrawiam cieplutko, Karolina! : )
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Udanego wyjazdu, czekam na te zdjęcia!
    Praca z dziećmi jest naprawdę trudna, mam sporo kuzynostwa i gdy już wszyscy się zbiorą jest straszny bałagan, a ja jako ta najstarsza muszę za wszystkimi latać, na szczęście jest przy tym też dużo śmiechu!:)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Koniecznie napisz post po powrocie z Włoch, bo sama jadę w tym roku i jestem ciekawa czego mam się spodziewać :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny blog ;)

    Zapraszam do mnie: http://wrysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Pięęękne zdjęcia ;-) U mnie wakacje leeeniwe bardzo ;-)
    xoxo,
    xiyavalentina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥