2016/09/25

KONIEC WAKACJI, LICEUM & SESJA Z DARIĄ PODOBAS

Witam Was w trzecim tygodniu szkoły! Żyjecie jeszcze? Mnie póki co dopadło przeziębienie, ale jakoś się trzymam. W piątek pisałam 2 kartkówki i sprawdzian także mogę powiedzieć, że rok szkolny zaczął się pełną parą. Ale spokojnie, jeszcze tylko 9 miesięcy i znów powitamy wakacje! Swoją drogą ja już powoli zaczynam je planować i głównie to mnie trzyma przy życiu.

W każdym razie chyba czas najwyższy podsumować moje tegoroczne wakacje. Po tych paru tygodniach zdążyłam ochłonąć i zebrać wszystkie wspomnienia. Uważam je za jak najbardziej udane. Zrobiłam to co chciałam zrobić, wypoczęłam, poznałam nowych ludzi i nowe miejsca, dużo przebywałam poza domem, udzielałam się w wolontariacie, nie zapominając przy tym o moich blogowych obowiązkach. Oprócz tego miałam czas na leniuchowanie przy książce, serialu czy też filmie. Szczególnie dobrze spędziłam drugą połowę sierpnia. W końcu niecodziennie spotyka się dzień po dniu swoje dwie idolki prawda? 27 sierpnia pojechałam na zlot Marty Bijan. Żałuję, że nie mogłam zostać dłużej i ominęła mnie najlepsza część zlotu, ale strasznie się cieszę, że spełniłam swoje marzenie i po tych kilku latach zobaczyłam Martę na żywo. Było to dla mnie coś niesamowitego i jeszcze przez pewien czas nie mogłam dojść do siebie haha. Oprócz tego miałam okazję poznać innych Bijanators :)
Natomiast dzień pózniej byłam na zlocie fanów Mery Hoc. Odczucia miałam podobne, tyle że jeszcze bardziej nie mogłam w to uwierzyć. Fajnie było spotkać swoją ulubioną jutuberkę po prawie 3 latach oglądania jej tylko na ekranie. Było niesamowicie. I to tyle co mogę powiedzieć, bo nie da się tego wszystkiego opisać słowami.
Na każdym wyglądam okropnie, ale w tamtych momentach jakoś mnie nie obchodziło jak wyjdę na zdjęciu haha.


Natomiast 1 września oficjalnie stałam się licealistką. Muszę przyznać, że stresowałam się przed tym dniem, ale zupełnie niepotrzebnie. Co prawda na rozpoczęciu było trochę sztywno, nikt się do siebie nawet nie odzywał, ale już w sobotę zorganizowaliśmy ognisko klasowe na którym się zintegrowaliśmy. Jestem na profilu menadżerskim, czyli mat-geo-wos. Ogólnie szkoła mi się w miarę podoba, klasę mam fajną, więc póki co jestem zadowolona. Nie wiem czy to tylko takie złudzenie czy też nie, ale wydaje mi się, że mam mniej lekcji niż w gimnazjum. Ani razu nie mam ośmiu godzin i tylko 2 razy mam na ósmą. Chyba pierwszy raz mam taki udany plan :D Do rzeczy, do której nie mogę się przyzwyczaić to pytanie na prawie każdej lekcji. Ciężko będzie mi się przestawić skoro w gimnazjum mogę policzyć na palcach jednej ręki ile razy mnie pytano.

Zdjęcia z dzisiejszej notki wykonała Daria (zapraszam na jej bloga). Długo umawiałyśmy się na sesję, ale w końcu jakoś w połowie sierpnia ją zrealizowałyśmy. Jakby co w dzisiejszym poście to taka mała zapowiedz bo już niedługo pojawią się o wiele ciekawsze zdjęcia, także wyczekujcie!
Koniecznie napisz mi jak Tobie minęły wakacje, w której jesteś klasie, a może tak jak ja jesteś w nowej szkole?

43 komentarze:

  1. Fajnie,że miałaś udane wakacje :). Ja swoich również nie żałuję, pomimo tego, iż bardzo szybko zleciały udało mi się je dobrze wykorzystać. Tymczasem wracam do nauki biologii...To prawda szkoła już zdążyła nas pochłonąć. Można wiedzieć na jakim profilu w liceum teraz jesteś :)?
    Pozdrawiam!

    zapraszam;]]]
    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam o najważniejszym haha, mat-geo-wos :)

      Usuń
  2. Miałaś super wakacje :)

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja już niestety szkołę skończyłam ;P a mi wakacje minęły za szybko zdecydowanie :P

    NAHTURAL.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

  4. Mnie moje wakacje kończą się już za tydzień, mam nadzieję, że będzie dobrze! ;)
    I ja również zaczynam nową szkołę, tylko studia. Dobrze, że podoba Ci się Wasz obecny plan i z własnego doświadczenia wiem, że takie pytanie na każdej lekcji to tlyko na początku, więc spokojnie :P

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne zdjęcia pięknie kochana wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem na profilu mat-geo-ang (turystyczno-ekonomicznym), więc będziemy mieć podobne rozszerzenia :) też wydaje mi się, jakbym miała mniej lekcji niż w gimnazjum - cały czas mam na ósmą, ale za to wcześniej kończę :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie lekcje zaczynają się 7:50, więc się spóźniam. Ogólnie szkoła mi się podoba, gdyby nie to, że na basen muszę chodzić parę kilometrów.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem w 3 klasie gimnazjum, więc w tym roku czeka mnie wiele egzaminów i bardzo się stresuję...
    Śliczne zdjęcia! ;)

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  9. również bałam się przyjść do nowej szkoły jako licealistka, ale jakoś poszło i powoli zaczynam przyzwyczajać się do tej myśli haha. Gratuluje bycia na zlotach! Świetnie fotki :)
    pozdrowionka, przy okazji mój snap: victoriasikora
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajnie, że wakacje ci się udały i spełniłaś marzenie (w sumie to dwa :D). Ja w tym roku jestem w 3 gimnazjum i trochę się stresuję egzaminami, jednak staram się patrzeć na nie optymistycznie :D.

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nic dziwnego, ze przeziębienie, skoro tak się ubierasz w taką pogodę. XD
    Cóż... Mam dość, bo trzecia klasa liceum. Brak większej ilości wolnego czasu.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wtedy akurat było 35 stopni :D

      Usuń
    2. Sztuką jest się przeziębić tez w taką pogodę. Mi się to udało jako kilkulatce. ;-;

      Usuń
  12. Fajnie, że miałaś udane wakacje. Moje niestety trwały tylko miesiąc. Teraz tylko praca i w następnym tygodniu zaczynam studia zaoczne. Powodzenia w szkole! :)
    Zdrowiej szybko!
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz :) Powodzenia w nowej szkole
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać, że miałaś super wakacje! :) A zdjęcia są przepiękne :*

    Zapraszam do nas:
    http://victim-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje wakacje były cudowne! Ja aktualnie przyszłam do liceum i już się w sumie oswoiłam haha :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale jesteś śliczna ! :)
    piękna, mądra i jeszcze blog mega, rewelacja !! :)
    czekam na więcej !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety nie miałam wakacji bo całe lato pracowałam, nie chodzę też
    już do żadnej klasy, skończyłam prawie dwa lata temu technikum :) ale
    strasznie tęsknię za szkołą :( śliczne zdjęcia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. W wakacje też udało mi się odwiedzić wiele miejsc :) Ja akurat kończe szkołe, tak tak w tym roku matura...
    Propo szkoły ponadgimnazjalnej, tak bywa, jest mniej zajęć ale więcej nauki. Cóż.

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo ladne zdjecia :) ciesze sie , ze wakacje sie udaly i spelnily sie Twoje marzenia
    buzka ; *

    OdpowiedzUsuń
  20. Mega wyglądasz!
    Szczękie zberam z podłogi !
    Supeer!
    flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hej!
    Na początek, abym nie zapomniała - śliczny wygląd bloga.
    No to teraz do treści. Tekst przeczytałam dość szybko-fajnie się czyta.
    Zdjęcia bardzo ładne, jesteś prześliczna, zazdroszczę :O
    Nic dodać, nic ująć, ani do czego się przyczepić... A nie, może jedno, poszerzyłabym troszkę pasek boczny i napis pod zdjęcie, ale to już drobiazg.
    Życzę powodzenia ;)
    W między czasie zapraszam do siebie - KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie że udało Ci się z nią spotkać, śliczne zdjęcia <3


    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zdjęcia jeszcze takie wakacyjne ;)

    http://zyciepiszehistoriee.blogspot.com

    Pozdrawiam Zuzia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. To dobrze, że miałaś udane wakacje. Moje strasznie się dłużyły, ale we wtorek wracam już na uczelnię więc zajmę się teraz czymś innym niż 3 miesięcznym leniuchowaniem :)
    Pozdrawiam, mój blog.

    OdpowiedzUsuń
  25. To widać udane wakacje! Piękna jesteś! <3 xxx

    http://veronicas-veronicass.blogspot.no/

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubie Martę Bijan. Ładna sesja.

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja niestety mam panią od polskiego, u której zdążyłam zebrać dwie jedynki z odpowiedzi :') Mega lubię Mery, też miałam jechać na zlot, ale w końcu nie wypaliło :(

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Dla mnie zeszły tydzień był zderzeniem z naprawdę okrtuną rzeczywistośćią, nowa szkoła nie jest czymś przyjemnym :/
    Nie mniej jednak Twoje zdjęcia jeszcze raz przywołały do mnie ostatnie letnie chwile, więc dziękuję :)

    Oczywiście obserwuję, jeśli spodoba Ci się mój blog byłoby mi niezmiernie miło gdybyś zrobiła to samo :)
    Pozdrawiam cieplutko Karolina!
    carolinecupcakecc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. a tam nie ladnie, mi tam sie podobaja wszystkie zdjecia i na wszystkich ladnie wyszlas :)
    tzanetat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Grunt to mieć dobre wspomnienia z wakacji tak żeby w każdych złych chwilach do nich wracać. Zdjęcia wcale nie są takie najgorsze, wręcz przeciwnie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gdzie ja pisałam, że są złe? :) Mi się bardzo podobają, ale według mnie nie należą do najlepszych z tej sesji.

      Usuń
  31. Ja mam dalej katar :/, ale w sumie nie tęsknie jeszcze za wakacjami, dziwne ;). Ładne zdjęcia.
    http://modoemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. powodzenia w liceum! dobrze wyszłaś na zdjęciach, co ty gadasz! :*
    ~best-frieend.blogspot.com zapraszam do siebie, nowy post po przerwie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Po przeczytaniu tego posta i obejrzeniu zdjęć aż zatęskniłam za wakacjami ♥

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. jeju chcialabym znowu wakacje <3
    Zapraszam do mnie - można wygrać 100$ do sklepu dresslily! ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥