2016/09/10

TUMBLR GIRL+ZAFUL.COM

Na pewno wiesz co to Tumbr. Na pewno również słyszałaś o  takim pojęciu jak Tumblr Girl. W dzisiejszym poście chciałabym trochę się rozpisać i wyrazić swoje zdanie, które nieco różni się od tych które do tej pory słyszałam. Nie mam zamiaru narzekać jakie to smutne, że każdy wygląda tak samo. Nie mam zamiaru również dawać Ci porad jak zostać dziewczyną rodem z Tumblr. Jeżeli nie zniechęciłam Cię i nadal tu jesteś to zapraszam do lektury.





Gdy myślę o Tumblr Girl mam przed oczami Superstary, spodnie z dziurami, bomberki i czapki z daszkiem. Nie mam pojęcia dlaczego taki styl nazywa się Tumblr skoro na tej stornie zdecydowana mniejszość zdjęć to zasłaniające twarz ręką dziewczyny w Superstarach i w czapkach z daszkiem. Nie wiem kto to tak nazwał, ale muszę stwierdzić, że to określenie trafne nie jest. Kiedy na Tumblerze zaczęły pojawiać się zdjęcia osób zakrywających twarz, słowiańskie przykuce itp, po jakimś czasie wkroczyło to do Polski. Oczywiście co za dużo to niezdrowo więc po pewnym czasie biało-czarne Superstary, spodnie z dziurami i zakrywanie twarzy stało się nudne i bez smaku. Zaczęło się hejtowanie osób które w taki sposób się ubierają i zachowują. Myślę, że czytaliście sporo "poradników" jak zostać Tumblr Girl. Wszystkie miały na celu rozśmieszyć, ale mnie to chyba nie rusza.


A teraz do rzeczy. Lubię Superstary, ponieważ są to najwygodniejsze buty na świecie i do wszystkiego pasują. Lubię bomberkę, bo jest idealna na chłodniejsze wieczory i z łatwością zmieszczę ją do torby. Obie rzeczy były popularne już w latach 70-80. Stonowane kolory zawsze są w modzie i bardzo je lubię ponieważ czuję się w nich lepiej i zdecydowanie łatwiej je ze sobą łączyć. Dlaczego większość nastolatek wygląda podobnie? Myślę, że po części wynika to z tego, że "to teraz modne" ale również z tego, jakie ubrania oferują nam sieciówki. Trudno jest być oryginalnym kiedy kupujemy w tych samych sklepach co wszyscy. Nie każdy pójdzie do second handu. Nie każdy również zna się na modzie i dlatego ludzie podążają za tłumem, bo po prostu tak jest łatwiej i mamy pewność, że zawsze będziemy wyglądać dobrze. Absolutnie nie widzę w tym nic złego. Denerwuje mnie tylko ślepe podążanie za modą kiedy nam się coś nie podoba, a nosimy to bo każdy to nosi. Wtedy warto się nad sobą trochę zastanowić i znalezć coś, w czym MY będziemy się czuli dobrze. Z tego wszystkiego najgorsze jest gadanie w stylu "mam Superstary, ale już mi się nie podobają, bo każdy je ma" albo "kupiłabym spodnie z dziurami bo są ładne, ale nie chcę wyglądać jak pół mojej szkoły". Jak Ci się coś podoba to kup to i nie zwracaj uwagi, że 90% Twoich znajomych to ma. Noś to na swój sposób i spraw aby ta rzecz była tylko i wyłącznie Twoja. Podoba mi się "styl Tumblr Girl" i czasem lubię się tak ubrać i nikogo to nie powinno obchodzić :)







Jakiś czas temu napisała do mnie firma ZAFUL z propozycją współpracy. Postanowiłam się zgodzić, ponieważ wiele blogerek chwaliło ich sklep. Kontakt miałam znakomity, bez większego problemu udało mi się dogadać i złożyć zamówienie. Na paczkę czekałam 1,5 tygodnia więc jak na zagraniczną firmę to niedługo. Ubrania są świetnej jakości. Jedynie czapka na początku nieprzyjemnie pachniała, ale po kilku godzinach zapach wywietrzał. Na zdjęciach widzicie sukienkę, czapkę i naszyjnik z Zaful. Niestety już nie ma tych rzeczy, ale asortyment mają ogromny więc na pewno znajdziecie coś dla siebie. Za jakiś czas pokażę pozostałe ubrania. Czekam jeszcze na jedną paczkę i mam nadzieję, że zamówienie również okaże się udane. W każdym razie gorąco polecam Wam ten sklep!





sukienka: KLIK, czapka: KLIK, naszyjnik: KLIK

Zdjęcia robiła moja kochana Aleksandra Pawlica! Dziękuję Ci bardzo za te wspaniałe ujęcia i przede wszystkim za cierpliwość. Trzymajcie kciuki żeby Ola założyła swoją stronę lub bloga z jej twórczością. Koniecznie dajcie znać w komentarzach co o tym myślicie :D

45 komentarzy:

  1. Śliczna ta sukienka ;')
    http://treamicii.blogspot.com/2016/09/podsumowanie-wakacji.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam koleżankę która kupuje na chińskich stronkach i w ciucholandach. MA oryginalny styl. Ja ubrania mam po cioci czy kuzynce i nie ma mowy o byciu modnym.
    Śliczna stylizacja. Również mnie nie ruszają te poradniki.
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja

    https://skucinskaemi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi osobiście bardzo podobają się superstary, kurtka bomberka, stonowane kolory ubrań, ale nie jestem Tumblr girl. Według mnie jest to już śmieszne, że teraz każda chce wyglądać tak samo 'oryginalnie', a będąc kopią nikt nie będzie oryginalny, robienie czegoś na siłę, kupowanie wyposażenia Tumblr girl, udawanie kogoś, kim się nie jest, jest po prostu słabe.

    BY-KAYLA-BLOG.BLOGSPOT.COM-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się, jeśli coś nam się spodoba i nam pasuje, po prostu to kupmy, bez analizowania ile ludzi to ma, czy jest teraz modne czy nie itd ;)

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Racja stonowane kolory nigdy nie wyjdą z mody. Ja również w takich czuję się najlepiej :)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że sie rozpisałaś. Mnie również to nie rusza. Dziewczyny robią co chcą, a te poradniki jak zostac tumblr girl sa dosyc przesadzone i jest ich po prostu za dużo. Jednakze rowniez lubie yen styl i racja, nie powinno to nikogo obchodzić :) Swietna sukienka!

    Buziali zyciedlapasji.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie wyglądasz! stylizacja sztosik <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajnie, że poruszyłaś ten temat. Mi osobiście nie przeszkadzają osoby, które ubierają się jak "Tumbrl girl", jednak ja sama wolę mieć własny styl :)

    pozytywnarealistka.blogspot(klik)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi ogólnie styl Tumblr girl bardzo się podoba tylko to całe popularyzowanie "jak nią zostać" wydaję się trochę bezsensu... Przepiękna stylizacja i zdjęcia.

    http://missmecenaska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo modnie, mega mi sie podoba ta dzinsowa kamizelka!

    michalzlifestyleandfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna stylizacja, zakochałam się w tej kurtce ;)
    Pozdrawiam i zapraszam http://nataliexbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. pokliakne kochana! masz genialny gust- sukienka idealnie wspolgra z kurteczka :) bomba!
    moze wspolna obserwacja? daj znac u mnie na blogu, buziaczki

    za wszystko się odwdzięczam, odpowiadam na kazda obserwacje ;3JUST EMSi

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem nie należy zwracać uwagi na to czy to co Tobie się podoba noszą już inni czy nie, należy ubrać się tak jak czujesz się dobrze :)
    Ja również dostałam swoje zamówienie z Zaful i jestem bardzo zadowolona!
    Kliknęłam w linki!
    Proszę o klikanie w linki :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  15. No i piszesz do rzeczy, nosisz superstary bo są wygodne tak samą z bomberką bo zmieści się do torby, a nie bo moda! Ale masz rację co za dużo to nie zdrowo ;)

    https://life-patuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczna sukienka! ♥ Moim zdaniem jeżeli komuś się coś podoba to ma prawo to kupić, i nikt nie ma oceniać tego to w taki sposób ,, kupiłaś to, bo nie masz własnego stylu'' Takie teksty tak bardzo rozśmieszają :')
    MELA BLOG ¦

    OdpowiedzUsuń
  17. Można by powiedzieć, że każda strona ma swoje typy użytkowników.
    Ładne zdjęcia.

    http://screatlieve.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgadzam się, że superstary są mega wygodne i pasują do wszystkiego. Ogólnie wiesz co - ze wszystkim się tutaj zgadzam. Nienawidzę gdy ktoś określa mnie jako "tumblr girl", bo mam na sobie coś co mi się podoba, a jest teraz modne. Co prawda to dość zabawne, że często idąc ulicą można zobaczyć grupę dziewczyn wyglądających prawie identycznie, ale to już raczej nie moja sprawa. Ubieram to co chcę, a nikogo |nie powinno interesować" czy wyglądam jak emo, tumblr czy jeszcze co innego, bo MI się to podoba.

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja niestety mam "uczulenie" na modę, nie lubię wyglądać jak 99% młodzieży. Jeśli ktoś ma swój styl i nosi rzeczy, które są "modne", ale podkreślam ma swój styl, to spoko. Natomiast jak widzę te wszystkie 13/14 latki, które próbują zabłysnąć i stać się "Tumblr girl" to aż mnie trzęsie! :D Bardzo ładna sukienka!!! :*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super zdjęcia! Wyglądasz bardzo ciekawie :)
    http://klaudencja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja zupełnie nie rozumiem tumblr girl, niby to się wzięło z tumblra, a ja nigdy na tumblrze tego nie widziałam. Może obserwuję nie modne osoby. Zgaduję, że 50% tumblr girlów nigdy nie korzystały z tumblra. A co do superstarów są one na serio wygodne, już miałam kupować ale zdecydowałam się na creepersy, za to chodziłam w nich parę razy u mojej koleżanki. Mnie najbardziej w tym wszystkim właśńie te superstary zdziwiły bo w sumie nie były one żadną nowością jak np Air Maxy, tylko czymś co Adidas produkował już spory czas, a dopiero teraz stało się to modne.
    Imbirkowy blog klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie! ja na tumblerze rzadko widzę tego typu obrazki :)

      Usuń
  22. Bardzo dobrze napisałaś. Zgadzam się z twoim zdaniem. Podoba Ci się- to w czym problem? ;)
    Pozdrawiam i zapraszam:
    http://pasjealifasion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w tej stylizacji, a co do posta to bardzo dobrze napisane.
    Nie lubię tego określenia tumblr girl tylko dlatego, że ma się np. buty, które były popularne na jakimś portalu.

    https://millie-milllie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Zdjęcia tumblr girl są dla mnie bardzo inspiracyjne, ale szczerze mówiąc niestety zatracana jest w tym pewna oryginalność :) Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna stylizacja! Dla mnie to te oryginalne rzeczy są modne, świetny post!

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)♥

    OdpowiedzUsuń
  26. hej, super blog! Obserwuję
    Zapraszam do mnie http://ascardisis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja tez jestem zdania ze jak cos nam się podoba to powinniśmy kupić a nie patrzeć ze ktoś inny to ma. Kiedy jest w modzie to wiadomo ze praktycznie w każdej sieciowce będzie cos podobnego jak nie takiego samego. I nie możemy tez komuś zabronic nosić tego samego co my skoro mu się tez podoba

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja tez jestem zdania ze jak cos nam się podoba to powinniśmy kupić a nie patrzeć ze ktoś inny to ma. Kiedy jest w modzie to wiadomo ze praktycznie w każdej sieciowce będzie cos podobnego jak nie takiego samego. I nie możemy tez komuś zabronic nosić tego samego co my skoro mu się tez podoba

    magdawiglusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja, najbardziej podoba mi się kurtka ;)

    link do mnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Prze piękna stylizacja oraz zdjęcia *-*
    Zapraszam do mnie!

    blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  31. Szukałm od dłuższego czasu podobnej sukienki. Cudna jest <3 Kurtka również bardzo mi się podoba :)

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cudowna kurtka ;)

    Zapraszam do mnie ;) http://milosczycieszkola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Każdy chce być jak tumblr girl, bo chcą być takie niby idealne jak one i w jakiś sposób znane :P
    świetnie wyglądasz, obserwujemy?

    Zapraszam: http://velina-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgadzam się z tym że powinniśmy chodzić w tym w czym czujemy się dobrze i tym co się nam podoba. Teraz większość nastolatek chce być 'idealnymi dziewczynami' z tumblra i to chyba też dlatego czasem mijamy dziewczyny ubrane prawie identycznie. Świetnie wyglądasz!
    Pozdrawiam,
    Szwajka (kilk)

    OdpowiedzUsuń
  35. ja ostatnio po prostu jestem sobą, robię to co mi się podoba i ubieram się w swoim stylu (który bardzo się wykształcił), mimo że jest spoko, nikogo nie chcę naśladować :D
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Masz rację powinniśmy ubierać to co się nam podoba i w czym czujemy się dobrze.

    Zapraszamy
    http://youthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. A ja pierwsze co słysze o tumblr girl - jakoś widocznie sie tym nie interesowałam.
    Piękne zdjęcia :)
    www.wkrotkichzdaniach.pl - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  38. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  39. Christian Louboutin Pumps are so famous for the luxurious and distinctively styled designs, which enhances personal vogue taste and make it easy to match with varied dressing ways.
    Christian Louboutin pumps 12cm Leopard Patent Leather Pointed
    Christian Louboutin pumps 12cm Nude pointed iron
    Christian Louboutin pumps 12cm Red pointed iron
    http://www.clsneakersmall.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Najbardziej mnie śmieszy w tym całym Tumblr Girl, że to jest od wielu lat a głośno teraz o tym jakby to była nie wiadomo jaka nowość.

    MY BLOG - CLICK!

    OdpowiedzUsuń
  41. W moim mieście roi się aż od masy pseudotumblr girl. Szkoda, że niektóre osoby na prawdę się śmieszają w tym co robią, a najlepsze... uważają się za tumblr girl, a pytając ich o ich tumblr, lub czy wiedzą co to, to nie mają pojęcia i odwracają kota ogonem..

    Zapraszam do obserwacji mojego bloga, nowy wpis :)
    klik ☺

    OdpowiedzUsuń
  42. wyglądasz pięknie! Co do tumbrl girl tak samo jak ty nie potrafię zrozumieć dlaczego dziewczyny nazywają sie dziewczynami z tumblra chodząc w superstarach i spodniech z dziurami bo osoboście na swoim tumrlu nie spotkałam sie prawie wgl z takimi zdjeciami. Moim zdaniem dziewczyna z tumra to piękna naturlna dziewczyna z inna urodą która soba cos prezentuje a nie wygląda jak wszyskie inne :)

    MOWMIKEJT.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja szczerze mówiąc już kilka lat temu ubierałam się jak "tumblr girl" nie wiedząc nawet, że tak to się nazywa haha nadal mój styl niewiele się zmienił i teraz wychodzi na to, że ślepo podążam za innymi, a to nie prawda. Zresztą najważniejsze to, tak jak wspomniałaś, czuć się dobrze w swoich ubraniach, a nie starać się być na siłę innym x

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥