2017/04/09

NOW MY LIFE IS SWEET LIKE CINNAMON


Hejka! Witam Was ponownie, mam nadzieję, że na dłużej z racji tego, że zbliżają się święta, a z tym się wiąże nieco więcej wolnego czasu. Zastanawiam się kiedy te dni mijają, ale podobno gdy człowiek jest szczęśliwy czas szybko leci, także nie mam na co narzekać :D






Zaraz po świętach będą egzaminy gimnazjalne, a że ja pisałam je rok temu to czeka mnie trzydniowy weekend, majówka, potem matury, zaraz wystawianie ocen i właściwie wakacje. W sumie chcę żeby mijało to jeszcze szybciej, bo wyjątkowo nie mogę doczekać się tegorocznych wakacji. Ale na razie nic nie zdradzam, dowiecie się w swoim czasie. Weekend skończył się jak zwykle szybko, zostało parę godzin, które poświęcę nauce. Niby idziemy tylko do szkoły trzy dni, ale u mnie to są najcięższe dni, więc mam kilka kartkówek i sprawdzian do napisania. Mam nadzieję jednak, że dam radę. Ostatnio też, jak to zwykle na wiosnę bywa, mam motywację do ćwiczeń i ogólnie do zdrowego stylu życia. W piątek byłam na siłowni i muszę powiedzieć, że to o wiele fajniejsza sprawa niż trening w domu. Zawsze można spotkać kogoś znajomego, a wiadomo, że wspólnie łatwiej się zmotywować niż samemu. Mam wrażenie, że stałam się też bardziej produktywna, staram się żyć hasłem carpe diem haha, i w sumie udaje mi się to. Nie jest jeszcze idealnie, ale z czasem będzie coraz lepiej. Nie zatrzymujemy się tylko idziemy do przodu :D Okej, ja biorę się za ogarnianie spraw szkolnych, a Was zostawiam z (jeszcze zimowymi) zdjęciami.










A co tam u Was?

34 komentarze:

  1. piękne zdjęcia :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, zwłaszcza te w ruchu.
    Ja już nie mogę się doczekać maja, wreszcie wtedy będę miała wystarczająco czasu na rzeczy nie związane z nauką :D

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku myślałam, że spadł u ciebie śnieg :D A wakacji też się nie mogę doczekać, chociaż nie planuję w tym roku nic specjalnego

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia!!

    http://klaudia-modelska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też te dni mijają bardzo szybko. Powodzenia na egzaminach ! ; *

    Obserwuję ♥♥

    Mój blog - HELLO-WONDERFUL
    Pozdrawiam cieplutko:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna stylizacja, mimo że nie lubię spodni tego typu - nie przekonują mnie niestety.. - to i tak ładnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapomniałam jak to jest, gdy czas pod koniec roku szkolnego płynie tak bardzo szybko. Ogólnie dni mijają mi szybko, ale tylko ze względu na to, że jest u mnie mój chłopak. Tak to moje dni dłużą się niemiłosierne, a ja wiecznie nie mam co "robić" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też czas tak szybko leci... Ale cieszę się, że matury będą dla nas wolnym, bo mam bardzo dużo rzeczy na głowie. Ślicznie wyglądasz kochana!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jest całkiem na odwrót! Wcale nie chcę aby czas tak szybko płynął. Zanim się obejrzę będę pisać sprawdziany i wybierać liceum. Na szczęście mam jeszcze rok. U mnie te trzy dni były prawie wolne ponieważ odbywały się rekolekcje :D

    little-foxblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz ;) cudowny ten sweterek ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne zdjęcia. Ja juz nie mogę się doczekać wakacji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale cieszę się, że tu wpadłam! Świetny wpis! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo łądnie wygladasz;)\
    Pozdrawiam
    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi też czas przecieka przez palce. Zaraz skończę studia, później wakacje, praca, i urlop i tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też już odliczam do wakacji! :D
    Życie pędzi nieubłaganie...

    https://kierunkowy-48.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna stylizacja :) Śliczny sweterek :) Ja nie mogę doczekać się końca roku szkolnego :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia (masz cudowne włosy ♥). Trzymam kciuki, żeby motywacja cię nie opuściła :D

    aansaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. meeega zdjęcia <3
    Już nie mogę doczekać się majówki :)

    >> VANILLIA96.BLOGSPOT.COM <<

    OdpowiedzUsuń
  19. Niby tylko kilka dni, a odpoczynek zawsze się przyda! Śliczny outfit, a zdjęcia maja mega klimat!

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wygladasz przepieknie! outfit- perfekcja ;3

    pozdrawiam
    http://justemsi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna stylizacja, w moim stylu :D oj czas leci szybko, zdecydowanie za szybko ;)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana, przepiękne zdjęcia :)

    Pozdrawiamy cieplutko,
    www.twinslife.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podobają mi się zdjęcia z nutką słońca, bardzo ci się udały :)

    nataliacieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia, a fakt, że licealiści mają jeszcze tak mało nauki bardzo poprawił mi nastrój hah :)


    lolliesolies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja zarazem ładna jak i wygodna :)
    Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam lovvellyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Jaka cudowna sesja! :) <3

    Będzie mi meeega miło, jeśli zajrzysz na mój:
    - BLOG
    - INSTAGRAM
    - FANPAGE

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia! Szybko zleci i zaraz wakacje :).
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie teraz już wakacje są na wyciągnięcie ręki :D Piękne zdjęcia!

    BLOG
    INSTAGRAM
    KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudowne zdjęcia, chociaż widok śniegu niezbyt mnie zadowala. Obyś wykorzystała ten wolny czas jak najlepiej!

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne, klimatyczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia ^^ Też muszę sama wziąć się za ogarnianie spraw szkolnych bo już niedużo czasu zostało do wakacji ^^ Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥