2017/04/30

PIEPRZ TO!+SAMMYDRESS&ZAFUL

Słyszałam niejednokrotnie zestresowana, zdenerwowana przed ważnym egzaminem, spotkaniem, po nieudanej sytuacji życiowej. Pieprz to, wyluzuj, miej to gdzieś, no właśnie, ale co to właściwie znaczy?



Nie chodzi o to, żeby stać się lekkomyślnym i lekceważyć wszystko na około. Trzeba umieć odnalezć złoty środek. Pamiętajmy, że trochę stresu nikomu jeszcze nie zaszkodziło, a wręcz przeciwnie-dało ogromnego kopa do działania. Stres motywuje, jest oznaką, że na czymś nam zależy i jest to dla nas ważne, ale często też, że jesteśmy przygotowani do czegoś i tak naprawdę niepotrzebnie się denerwujemy bo to umiemy :) Są sytuacje do których powinniśmy podchodzić z dystansem. Świat się naprawdę nie zawali jeżeli autobus przyjedzie z kilkuminutowym opóznieniem, zapomnisz o pracy domowej czy samochód ochlapie Cię na ulicy. A jeśli nawet wpłynie to w jakiś sposób na Twoją przyszłość nie będzie to długotrwałe. Zawsze warto zadać sobie pytanie, "czy za dzień, tydzień, 5 lat będzie miało to jakiekolwiek znaczenie?" O większości tych sytuacjach nie będziemy nawet pamiętać. W każdym razie co się stało to się nie odstanie. jasne, czasem da się to naprawić, więc warto próbować, jeżeli ma to dla nas jakieś większe znaczenie, a jeśli się nie da należy po prostu to olać i żyć dalej. Wyluzować, bawić się życiem, podchodzić do niego z dystansem i pozytywnym nastawieniem. Nie umiesz nic na sprawdzian? Wmów sobie, że jesteś chodzącą encyklopedią! Wstydzisz się zagadać do koleżanki która Ci się podoba? Pamiętaj, że jesteś prawdziwym alvaro! Brzmi to zabawnie, ale naprawdę potrafi działać cuda.

Porażka to coś zupełnie normalnego, warto pamiętać, że każdy popełnia błędy. Ważne jest, żeby na tych błędach się uczyć, a nie je rozpamiętywać i się nimi przejmować. Pieprzyć to, ale jednocześnie próbować to naprawić aż do skutku. Trzeba umieć też segregować i wybierać. Nie warto tracić czasu na coś, co nam się nie przyda, nie ma znaczenia dla nas. Pamiętam jak kiedyś przejmowałam się dosłownie wszystkim. Ktoś się na mnie krzywo spojrzał, potknęłam się na oczach nieznajomego, pomyliłam tekst piosenki, itp. Był to dla mnie koniec świata, potrafiłam rozpamiętywać kilka dni np."dlaczego ona tak powiedziała". Teraz gdy o tym myślę, najzwyczajniej się śmieję, bo do takich drobnostek nie przywiązuje większej uwagi. Skupiam się na ważnych, wielkich rzeczach, głównie na terazniejszości i przyszłości. Dokładnie nie pamiętam kiedy u mnie nastąpił ten wielki "przełom", ale muszę powiedzieć, że życie z hasłem "pieprz to" jest o wiele przyjemniejsze i polecam każdemu nauczyć się tej sztuki olewania oraz (żeby nie było) ją doskonalić.






Spódniczka: Zaful
Buty: CCC

42 komentarze:

  1. Masz rację, na pewno nie warto tak się wszystkim bardzo przejmować.
    Ale trzeba wiedzieć, kiedy się spiąć i postarać.
    Bardzo ładna spódniczka!


    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post i super zdjęcia ! ��

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne zdjecia!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  4. Według mnie warto się nauczyć olewać pewne rzeczy, ale nie wolno mieć zlewkę na wszystko bo przez to będzie tylko gorzej.. Piękna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne, klimatyczne zdjęcia :)
    Myślę, że nie warto przejmować się opinią innych. Żyjąc w zgodzie ze sobą i swoimi przekonaniami jesteśmy w stanie odnieść sukces, co za tym idzie szczęście.
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście bardzo stresuję się wieloma błahymi sprawami i męczy mnie to. Super post, chyba faktycznie trzeba nabrać trochę dystansu do życia. ;)

    http://mondayxmorning.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia , takie magiczne.
    Ja uważam , że nie należy przejmować się innymi. Trzeba żyć tak jak się chce , mieć swoje wartości i cieszyć się nimi.
    Pozdrawiam:)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I looove it! ❤

    Follow each other? Please let me know!
    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzeba nabrać dystansu do pewnych rzeczy, a o te naprawdę ważne walczyć :). Ładna stylizacja. Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja osobiście nie przejmuję się opinią innych, robię swoje :D
    Bardzo ładne zdjęcia !

    Obserwuję i zapraszam do mnie:
    http://anggiex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny sweterek, świetnie Ci w takim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O masz rację, nakręcanie się nic nie daje, a często wychodzi tak, że tylko się denerwujemy, a sprawy ppóźniej idą jak po maśle.

    http://sharpeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. o tak, zgadzam się stres daje kopa do działania ! Ślicznie wyglądasz <3
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful post and pictures :)

    Do you want follow each otheR? If you want lieve comment on my blog and i follow you back :))

    New post https://adrianafashionpuzzle.blogspot.rs/
    https://www.instagram.com/adrianafashionpuzzle/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mądra treść, bardzo mi pomogła - dziękuję ;)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. dobre z tą encyklopedią, będe sobie tak mówić i może mój sprawdzian z organizacji robót budowlanych napiszę się na 5 haha <3
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudne zdjęcia! Masz rację, niektórzy zbyt bardzo przejmują się niektórymi sprawami.
    missmecenaska.blogspot

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie przejmuje się opinią innych.
    Ps. Bardzo ładna spódnica.
    Skąd?

    OdpowiedzUsuń
  19. Hello my dear,
    what a really interessting blogpost- I love your blog and I am following you now;)
    Have a nice day;)
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Twój post daje dużo do myślenia. Masz fantastyczny styl! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja jestem osobą z reguły bardzo wrażliwą i właśnie przejmuję się zdaniem innych ale staram się z tym walczyć. Śliczne zdjęcia
    https://Imcaroline14.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje włosy mnie oczarowały <3 są piękne i bardzo pasuje do nich ten kanarkowy sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. nice post dear, like it :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny kolorek ma ten sweterek, pasuje ci :)

    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. W 100% się z tobą zgadzam! I śliczny sweterek ;)

    Zapraszam do mnie http://anphotographyx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetnie wyglądasz, cudowne zdjęcia. Ja jestem osobą, która stresuje się nawet najmniejszą rzeczą. Twój post bardzo mi pomógł i spróbuje się właśnie tak nastawić do życia.

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie to wszystko ujęłaś, jest dokładnie tak, jak piszesz. Nie bierzmy wszystkiego tak bardzo do siebie i nie przejmujmy się tak bardzo, bo czasami z błahostki robimy problem na skalę wielkosci Ameryki. Nie spinajmy sie, wyluzujmy, a będzie się nam zyło milej i przyjemniej ;)
    Pozdrawiam!
    olarey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładna stylizacja! Świetny sweterek :)
    MÓJ BLOG
    KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  29. Hej! Świetny post, jesteś naprawdę megaaa śliczna :)

    obserwuje i zapraszam do mnie :
    http://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz racje trzeba nauczyć się wybierać rzeczy ważne i te bez znaczenie, którymi nie warto zaprzątać sobie głowę
    Pozdrawiam, Madda
    https://maaddami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz rację łatwiej jest wszystko olewac ale są czasami takie rzeczy do których nie da się podejść z takim podejściem :)
    aniolek4.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja wciąż staram się oduczyć przejmowania się najmniejszymi drobnostkami. Pozytywne myślenie i luz z pewnością potrafią ułatwić życie, więc pewnie, że warto doskonalić sztukę olewania :) Śliczny sweterek.
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Trzeba rozróżnić momenty i ludzi, którymi się przejmować. Świetne słowa.
    Ślicznie wyglądasz! :)

    - mój blog -

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny kolor sweterka :)

    http://alicekadubiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. stres w niczym nie pomaga i trudno na nim zapanować

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  36. przepiękne stylizacje. super blog. ZAPRASZAM TO OBSERWOWANIA MOJEGO BLOGA: NATALIEFASHION97

    OdpowiedzUsuń
  37. Zawsze jest poprawka !

    xclaudia-wojcik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Such beautiful outfit dear! Love the photos too!!

    I'm following you on GFC :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥