2017/04/17

WIOSNA!+ZAFUL&SAMMYDRESS

Kto jest ze mną dłużej to wie, że nigdy nie mogę napisać posta na czas. Przykładem są chociażby poprzednie zdjęcia, na których wciąż panuje zima :'). W każdym razie po prawie miesięcznym opóznieniu przychodzę z moimi przemyśleniami na temat wiosny. Mimo, że obecnie za oknem aż tak jej nie widać, to w kalendarzu jest już dłuższy czas!


Od zawsze byłam osobą, na którą pogoda miała duży wpływ. Często gdy pada mam doła i nic mi się nie chce, a gdy tylko się przejaśni mam ochotę robić multum rzeczy na raz i nagle staje się najszczęśliwszą osóbką na świecie. Może dlatego też tak wpływa na mnie wiosna. Wyższe temperatury, dłuższy dzień, poranne promienie słońca wpadające przez okno, śpiew ptaków, ciepły wiatr. To wszystko daje mi radość i motywację. Wraz z przybyciem tej pory roku większość smutków odchodzi, a na ich miejsce wpada wiele pomysłów i planów. Często też w tym okresie zaczynam intensywniej myśleć o wakacjach i czuję, że to co związane ze szkołą zaraz się skończy. Poniekąd mam rację, bo z tego co obliczyłam dni szkolnych jest mniej niż wolnych, także jestem zadowolona z tego powodu :D



Co takiego daje mi jeszcze wiosna oprócz motywacji, radości i pomysłów? Zdrowie. Calutką zimę cierpiałam na ból głowy. Wraz z cieplejszymi promieniami słońca zniknął. Ponadto nie jest tak łatwo się przeziębić i nie trzeba aż tak na siebie uważać. Daje mi również więcej wolnego czasu, który mogę produktywnie wykorzystać. Inspiruje mnie. Do pisania bloga, zainteresowań, nauki i po prostu do życia. Mam więcej możliwości do zdjęć, (w końcu nie będą odmarzać mi palce!) sesje mogą być dłuższe i dokładniejsze. Dużo rzeczy staje się łatwiejszych do zrobienia, nawet pójście do szkoły nie należy do najgorszych.
Energię. Mogę to potwierdzić, jako osoba z niską anemią. Dobra wszystko super, ale co z przesileniem wiosennym? Sama dość mocno przeżywałam to 3 lata temu, ale nie idzcie w moje ślady i najlepiej zapomnijcie, że coś takiego istnieje. Cieszcie się ładną pogodą, spędzajcie czas z pogodnymi ludzmi i poświęćcie troszkę więcej czasu dla siebie, a objawy ustąpią :) I przede wszystkim myślcie pozytywnie!






 Koszulka: Medicine
Spódniczka: KLIK
Choker: KLIK

23 komentarze:

  1. Prześliczne zdjęcia! Tez należę do tych osób, którymi "włada pogoda" hah. Świetna spódniczka!

    MÓJ BLOG :)

    OdpowiedzUsuń
  2. boskie ci wyszły zdjęcia <3
    po klikane

    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie na mnie też pogoda ma wielki wpływ.
    Jak nie ma słońca i jest szaro to potrafię pół dnia przeleżeć w łóżku, a jak chcę coś zrobić to jakoś się zmuszam.
    Kompletnie inaczej wygląda mój dzień, kiedy pogoda lepsza, dlatego nie mogę się doczekać tej prawdziwej wiosny.
    Ładne zdjęcia!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. tak wiosna jest bardzo inspirująca ;) świetnie wyglądasz ;*
    pozdrawiam cieplutko xkroljulianx

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia.😊 Tez zawsze nie robie postów na czas.😕

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, w pewnej kwestii bardzo się nie zgodzę. Moim zdaniem to właśnie przez to, że wiosną aż tak na siebie nie uważamy, to jest o wiele łatwiej się przeziębić. Ciągłe zmiany pogody, niby słońce i 15 stopni, ale zimny wiatr i gotowe. :)
    Zdjęcia są fajne! :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pogoda wiosną jest bardzo zmienna. W jeden dzień słońce i 20 stopni, a następnego pada śnieg. Trzeba bardzo wtedy uważać na swoje zdrowie.
    Bardzo ładne, oryginalne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urocze te zdjęcia.
    Dobrze wiedzieć, że nie tylko mnie boli głowę, gdy jest brzydko za oknem. Często mnie w zimę boli głowa. Dziś u mnie pada śnieg :D
    Pozdrawiam kochana :*
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  9. Straznie podoba mi się twoja spódniczka :)
    Ja również mam coś takiego, że pogoda ma na mnie duży wpływ i zimą/jesienią jestem nie do życia niestety haha

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja,inspirujący post.Zapraszam do mnie, mój blog ma dopiero miesiąc
    blogwithbestname.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. super spódniczka, piękne zdjęcia, bardzo artystyczne :) Ja tak samo mam z tą pogodą. Wiosna dała mi dużo motywacji i chęci do działania. Pozdrawiam :D
    Zapraszam do mnie: http://every-think-is-perfect.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne zdjęcia ze spora dawką pozytywnej energii i motywacji :)
    Szczerze mówiąc liczę, że w najbliższym czasie pogoda się polepszy, jak na kwiecień nie jest ciepło.
    Kliknęłam.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. przecudne zdjecia, ja jak poprzedniczka, mam nadzieje, ze pogoda bedzie lepsza. Dzis na zdjeciach zlapal mnie grad..:(
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Wonderful post and photos, dear!
    I will be very happy with the friendship of blogs and mutual subscription ♥
    (I subscribed to your blogger)
    Julia Shkvo

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękne zdjęcia, piękna stylizacja i o matko piękne wszystko zostawiam obserwację!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie znam osoby, której na widok pięknego słońca za oknem się nie 'budzi' i nie staje sie szczęśliwsza. Pogoda może poprawić jak i dosadnie zepsuć nam humor. Ale nie mogę doczekać się tych naprawdę ciepłych dni B)

    pozdrowionka,
    Mój BLOG

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tą nieumiejętnością pisania posta na czas, to sie chyba z tobą łączę. Też mam z tym ogromny problem. Cudowne zdjęcia! :)

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/2017/04/13-reasons-why_29.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Na mnie pogoda ma znaczy wpływ.. poczucie, komfort
    MÓJ BLOG- CLICK!justlovejulie

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam więcej chęci w na wiosny niż w zimie, ale potrafię znaleźć coś motywujące nawet kiedy za oknem jest deszcz czy śnieg. Najbardziej nienawidzę z tego wszystkiego wiatru.
    Ostatnie zdjęcie jest cudowne. <3

    Mój blog - zapraszam!
    Blog z fanfiction - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥