2017/05/31

17

Tydzień temu we wtorek były moje siedemnaste urodziny. Biorąc pod uwagę, że ludzie żyją po sto lat to nie jest to duży okres czasu. Jednak myśl, że siedemnaście wiosen żyję na tym świecie (i jeszcze nie zwariowałam) robi na mnie duże wrażenie.



Nie mam aż takiego nudnego życia, aby na co dzień o tym myśleć. Ale czasami nikt nikomu nie zabrania. W tej chwili zastanawiam się kiedy ten czas tak zleciał. Wciąż doskonale pamiętam jak kończyłam podstawówkę a tu już niedługo będzie połowa mojej nauki w liceum. Dopiero jak cofnę się wstecz i przypomnę sobie wszystkie wydarzenia i zmiany to uświadamiam sobie, że jest to złudzeniem, że czas leci szybko. Toczy się w tym samym tempie zawsze, jednak im jesteśmy starsi, tym mija nam szybciej. Dlatego nie chcę marnować ani sekundy. Chcę każdy dzień przeżywać po swojemu i wypełniać go zadaniami. Realizować cele, spełniać marzenia i nie siedzieć bezczynnie, ale działać. Tak żebym przed śmiercią niczego nie żałowała i przyznała, że dobrze wykorzystałam ten dar.





Tak jak już wzięło mnie na przemyślenia, to muszę przyznać, że dziwnie mi z faktem, że za rok będę pełnoletnia. Wiele osób mi mówi, że tak naprawdę nic się nie zmienia, ale myślę, że jakąś zmianę mniejszą czy większą odczuję. Mam nadzieję jednak, że będzie to jak najbardziej pozytywne. Bardziej się obawiam co będzie po ukończeniu szkoły, ale na to mam jeszcze dwa lata, także miejmy nadzieję, że zmądrzeje i życie na własną rękę okaże się czymś prostym i przyjemnym :D
A co do samych urodzin to muszę przyznać, że od paru dobrych lat nie przepadam za tym dniem. Nie pałam radością kiedy się on zbliża, za to czuję ulgę kiedy się kończy. Nie lubię po prostu tej atmosfery, jednak sam w sobie zawsze jest przyjemny. W tym roku nie obchodziłam go jakoś specjalnie, jednak i tak minął mi bardzo miło. 








48 komentarzy:

  1. Chyba z każdymi urodzinami, z każdym mijającym rokiem nachodzą nas jakieś wspomnienia, refleksje na temat tego, co już było, a ile jeszcze przed nami. Niedawno także obchodziłam swoje 16 urodziny, naszły mnie wtedy takie myśli, kiedy ten czas tak szybko zleciał i czy nadal będzie tak pędził? Masz rację, że jest to tylko nasze złudzenie, ale gdy czas mamy wypełniony po brzegi to dajemy się nabrać. Klimatyczne zdjęcia :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! :)

    Zapaszam na nowy wpis :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2017/05/new-things-from-newchiccom.html

    OdpowiedzUsuń
  3. ja 17 lat skończyłam już jakieś kilka miesięcy temu :(
    zapraszam
    mój blog |KLIK|

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and
    instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow
    back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://intonezzee.blogspot.com/

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia. :) Bardzo chciałabym mieć znowu 17 lat.

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fotki, mnie osiemnastka czeka już za 2 lata!! Nie chcę być dorosła ;( ♥ +Obserwuję

    Last Dream By Me *klik*

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, ja niedługo mam 17, ale chyba nic nie organizuje. Mimo wszystko zawsze chcialam byc w tym wieku, byl dla mnie baaardzo fajny jak bylam malutka i ciagle mowilam, ze chce miec 17 lat<3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety czas leci jeszcze szybciej. ja dziś zaczęłam się zastanawiać ile mam lat i dlaczego tak dużo. trzeba korzystać z życia, bo czas leci zbyt szybko!

    ciemoszewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia :D
    No te lata strasznie szybko minęły, no po 18 nic sie nie zmienia jesli nadal sie chodzi do szkoły :D No trzeba cieszyc się każdą chwilą ;)

    Odwdzięczam się za obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja nawet nie chcę myśleć o tym czasie bo leci jak głupi... :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spóźnione najlepszego!
    Zapraszam do siebie kochana <3
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. To prawda czas leci zdecydowanie za szybko :/ Dlatego trzeba korzystać z życia na 100% i spełniać marzenia, aby pod koniec tak jak napisałaś niczego nie żałować. Kończąc 18-lat prócz tego, że wskakuje nam kolejna cyferka to nic, a nic się nie zmienia. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Excellent post, I follow you :)
    Visit my blog if you want ♥

    Jana Lukic

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne zdjęcia, nadają klimat :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli jesteś na tak to daj znać na moim blogu i zaobserwuj, a ja jak najszybciej się odwdzięczę :)

    CocktailDress

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też się czasem zastanawiam, kiedy to tak szybko zleciało... A im się jest starszym, tym leci coraz szybciej.. Zbliżają się moje 19-ste urodziny, jeszcze o tym nie myślę, że będzie to moje ostatnie "naście", ale pewnie wkrótce mnie to uderzy ze zdwojoną siłą

    pseudoterapeutka.blogspot.com ← serdecznie zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego najlepszego :) Przepiękne zdjęcia!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  18. Woooow! Zdjęcia śliczne! :)
    BLOG
    INSTAGRAM
    Wpadnij! ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam urodziny za tydzień i powoli już nadchodzą refleksje ;)
    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. też nie przepadam za dniem swoich urodzin
    ale.. powiem Ci jedno, nie bój się marzyć i spełniaj marzenia krocząc swoją własną drogą :)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne są te zdjęcia. :) Powiem Ci, że ja jak kończyłam 18 lat to faktycznie poczułam lekką zmianę zarówno wewnętrzną jak i nawet zewnętrzną. Ludzie zaczęli traktować mnie poważniej, co ma swoje wady i zalety. Szczerze mówiąc, wolałabym mieć nadal tak z 15 lat. :D Obserwuję i pozdrawiam
    natalkajankosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudne zdjęcia. I jeszcze te lampki !! :))

    Pozdrawiam i zapraszam na
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. spóźnione wszystkiego najlepszego ♥
    Chyba każdego czasami nachodzą takie rozmyślenia ^^


    Zapraszam na bloga.

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego dobrego. Obserwuję kochana! :)
    MÓJ BLOG | MÓJ SKLEP

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcie, te ze światełkami bardzo fajne. :) Po osiemnastce strasznie szybko czas zaczyna lecieć, więc korzystaj z życia kochana! :))

    xxveronica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze jest czasem zatrzymać się i przemyśleć różne rzeczy.
    Świetne zdjęcia. :)
    Pozdrawiam serdecznie. :)

    windowofmfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie każde następne urodziny wywołują falę przemyśleń. Może to po części dobre, gdyż to w pewnym sensie podsumowanie minionego czasu. Jednak i tak nie powinno się zadręczać niepotrzebnymi myślami tylko korzystać z życia! Przepiękne zdjęcia i świetny pomysł na sesję. :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie, a tam najnowszy post.
    Miłego dnia/popołudnia/wieczoru życzy Amator-ka
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale świetne zdjęcia, naprawdę widać, że się postarałaś :) Przyjemnie się je ogląda
    Mój Kanał Youtube
    Blog

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin- które już były :) sama pamiętam
    jak to było przed 18. Jak się zastanawiałam co się zmieni, jaka będę, co
    będę mogła w końcu robić. Teraz mam 21, prawie 22 i z czystym sumieniem
    mogę powiedzieć że okres 16-19 lat jest najlepszy w życiu człowieka :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego!

    Zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad w postaci obserwacji oraz komentarza. ☺ normalbutdidnot.blogspot.com (click)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sama czasami zastanawiam się kiedy to wszystko minęło :) jeszcze chwilę temu kończyłam podstawówkę, a aktualnie kończę pierwszą klasę technikum ☺
    Wszystkiego najlepszego kochana, troszeczkę spóźnione, ale szczere ☻
    Pozdrawiam.

    http://emiliamatyska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Czas strasznie szybko mija. Zanim się obejrzymy już będziemy pod koniec studiów. Bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia! <3
    Wszystkiego najlepszego! :)
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja miałam 17. urodziny w marcu i też nie mogę uwierzyć w to, że za rok będę dorosła. Strasznie szybko leci ten czas.
    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczne zdjęcia, ten czas niestety szybko mija :/, ale cóż.
    Pozdrawiam serdecznie.

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  35. Magiczny post, no naprawdę fantastyczny! <3
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Naprawdę masz cudowne te zdjęcia :)
    Prowadzisz ciekawie tego bloga tylko pozazdrościć :)

    http://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja swoje 17ste urodziny miałam..."x" lat temu :) Z chęcią wróciłabym do tego okresu...racja, czas zbyt szybko przemija..

    Pozdrawiam,
    Karolina [BLOG]

    OdpowiedzUsuń
  38. czas szybko leci... piękne zdjęcia :)

    http://bysanndra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne zdjęcia! Mnie siedemnaste urodziny czekają za rok, niestety (albo stety!)..

    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo miło mi się czytało. Świetne zdjęcia czekam na kolejny post.
    Zapraszam serdecznie do mnie na nowy post oraz do obserwacji odwdzięczam się
    http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. W grudniu będę mieć 15 urodziny, mimo, że to nie 17 też nie mogę uwierzyć jak czas szybko leci i nie chcę dorastać.
    http://xartday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia, bardzo nastrojowe :D <3 Pozdrawiam! Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Spóźnione Wszystkiego Najlepszego :d Piękne zdjęcia :*
    MÓJ BLOG - KLIIK
    NOWY FILM NA KANALE

    OdpowiedzUsuń

*Weryfikacja obrazkowa wyłączona.
*Za każdy komentarz dziękuję.♥